Black Friday/black week/black month

Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 785
Likede indlæg: 9204

Re: Black Friday/black week/black month

Indlægaf Kommodedyret » 1. dec 2025, 14:06

Jeg har købt ting vi mangler (dyner og sengetøj), ting vi bruger løbende og kan have på lager (kosttilskud og tøj) og julegaver (legetøj, kosmetik, bøger og slik)
2
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Pyjamas
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3348

Indlægaf Pyjamas » 1. dec 2025, 17:10

Jeg har givet den gas her til BF.

Vi manglede et nyt spisebord med stole samt sofabord - her fik vi 10 % yderligere rabat pga. BF.
Ny robotstøvsuger.
Gaver til min mand (jul + rund fødselsdag)
Julegaver til alle børnene - inkl at købe fra min mor
Håndstøvsuger til bilen
Lidt vintertilbehør til den yngste ned 25 %.

Jeg har udelukkende handlet online.
0
Brugeravatar
Elverpigen
Kort karma: 128
Likede indlæg: 3418

Indlægaf Elverpigen » 2. dec 2025, 02:05

Wizzze skrev:Hvor mange af jeres Black friday shopping ting er købt fysisk i butik og båret hjem af jer, og hvor meget er på vej med posten/fragtmand?

Personligt er langt det meste bestilt online og skal leveres, noget kommer først midt i december, men det bedste køb fandt jeg faktisk helt tilfældigt ved fysisk shopping i butik, og ofte ser man jo ting ved fysiske besøg, man slet ikke tænkte på eller overvejede at søge efter ved online shopping, så selv om mange mennesker og asen og massen kan være irriterende, så har det også en “charme”.

Træningsgrejet er købt i en fysisk butiks webshop, der åbnede udsalget ud på aftenen torsdag online. Så hvis man ville have det grej, der kunne være rift om, var det med at være kvik på tasterne.

Helsejunk fra Matas bestilte jeg også online til afhentning i en fysisk butik, da butikkerne ikke altid har det hele på lager, og jeg ærligt talt ikke er vild med at gå ind i den tykke tåge af parfume i de fleste Matas.

Rullekravetrøjerne af en model, jeg kender på forhånd, er bestilt i en netbiks.

Alt i alt har jeg ikke været ude og stå i kø.
0
Brugeravatar
Kerrigan
Kort karma: 645
Likede indlæg: 13031

Indlægaf Kerrigan » 11. dec 2025, 21:08

Wizzze skrev:Hvor mange af jeres Black friday shopping ting er købt fysisk i butik og båret hjem af jer, og hvor meget er på vej med posten/fragtmand?

Personligt er langt det meste bestilt online og skal leveres, noget kommer først midt i december, men det bedste køb fandt jeg faktisk helt tilfældigt ved fysisk shopping i butik, og ofte ser man jo ting ved fysiske besøg, man slet ikke tænkte på eller overvejede at søge efter ved online shopping, så selv om mange mennesker og asen og massen kan være irriterende, så har det også en “charme”.

Det meste er blevet købt online, men f.eks. adventsgaver og pynt til diverse fødselsdage er købt i butik (mand og børn har fødselsdag i december og januar).
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
///
"I'm a survivor, a staying aliver" - Armenien, ESC 2025
Brugeravatar
Elverpigen
Kort karma: 128
Likede indlæg: 3418

Indlægaf Elverpigen » 11. dec 2025, 21:27

Har I fået jeres onlinekøb hjem?

Jeg fik det meste i sidste uge, en enkelt meddelte om forsinket levering, og den sidste pakke med 2½ kg proteinpulver blev jeg lidt bekymret over ikke rigtigt at høre fra i en uges tid, men i går kunne jeg hente den i pakkeshoppen.

Så ind til videre ser situationen ud til at være under kontrol her.
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 785
Likede indlæg: 9204

Indlægaf Kommodedyret » 11. dec 2025, 22:00

Venter stadig på en julegave købt i en dansk webshop. Har rykket for den i dag, er ved at blive utålmodig.
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 3693
Likede indlæg: 30422

Indlægaf Wizzze » 12. dec 2025, 06:02

Venter stadig på et par ting, det er irriterende når de splitter ordre, og sender halvdelen i en pakke og så venter man 14 dage på resten, fordi deres lager ikke lige var opdateret…
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Artem
Kort karma: 588
Likede indlæg: 8870

Indlægaf Artem » 12. dec 2025, 06:40

Venter stadig på de nye carbon hjul til raceren. Har ellers fået skiver, kassette og dæk. Så håber de kommer inden jul så jeg kan få samlet hjulet der.

Mangler også en gave til kæresten med nogle nye cykelshorts. Undrer mig lidt over at den er så længe undervejs...
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Sorenspige
Kort karma: 1062
Likede indlæg: 11869

Indlægaf Sorenspige » 12. dec 2025, 13:26

Jeg fik besked om i går, at min sidste bestilte pakke var klar til afhentning.
0

Tilbage til "Privatøkonomi"