Får sjældent chokolade efter prisstigningerne.Dit sidste kup?
Re: Dit sidste kup?
En gratis 300 g æske chokolade da jeg bestilte på Nemlig. Jeg føler lidt den burde gemmes til noget, evt tages med til oldemors fødselsdag, men omvendt har jeg lyst til bare at smovse det den næste uge
Får sjældent chokolade efter prisstigningerne.
Får sjældent chokolade efter prisstigningerne.
4
-
Sorenspige
- Kort karma: 1086
- Likede indlæg: 12528
Kup er måske så meget sagt, men jeg har købt en julekalender og tre forskellige små dåser lakridskugler fra Bülow for 465kr. Uden rabat mv. ville prisen have været 660kr.
2
- Elverpigen
- Kort karma: 169
- Likede indlæg: 4128
Jeg fik øje på øko vandmeloner nedsat til en 20er i 365, så sådan en fik lov til at gøre det tungere at bære indkøbsposen hjem 

1
godtnavn skrev:En gratis 300 g æske chokolade da jeg bestilte på Nemlig. Jeg føler lidt den burde gemmes til noget, evt tages med til oldemors fødselsdag, men omvendt har jeg lyst til bare at smovse det den næste ugeFår sjældent chokolade efter prisstigningerne.
Jeg åbnede min i går, fordi jeg havde ondt af mig selv. Det meste af chokoladen var helt hvid, fordi der er meget kort holdbarhed tilbage på pakken…
Så inden du beslutter at gemme den væk, så tjek lige datoen.
0
Nigleb skrev:godtnavn skrev:En gratis 300 g æske chokolade da jeg bestilte på Nemlig. Jeg føler lidt den burde gemmes til noget, evt tages med til oldemors fødselsdag, men omvendt har jeg lyst til bare at smovse det den næste ugeFår sjældent chokolade efter prisstigningerne.
Jeg åbnede min i går, fordi jeg havde ondt af mig selv. Det meste af chokoladen var helt hvid, fordi der er meget kort holdbarhed tilbage på pakken…Så inden du beslutter at gemme den væk, så tjek lige datoen.
Børnene så den så den forsvandt på et par dage, her var chokoladen heldigvis helt fin

0
- Daine
- Kort karma: 3229
- Geografisk sted: Midtjylland
- Likede indlæg: 37610
2 pakker á 400g hakket øko oksekød 8-12%, til 37 kr. pr. pakke. Udløbsdato i morgen. De var faktisk billigere end tilsvarende ikke-øko, der var sat ned (med samme udløbsdato). Så de er røget i fryseren til fremtidig brug 

3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Jeg skulle have vitaminer og mineraler til hestene samt deres müsli.
De havde 4 poser af müslien med 25% på hver pose og vitaminerne koster normalt 750 og var sat ned til 500 fordi der var hul i posen - Ja tak.
De havde 4 poser af müslien med 25% på hver pose og vitaminerne koster normalt 750 og var sat ned til 500 fordi der var hul i posen - Ja tak.
2
Dumle for 10 kr for 200 g. Købte 6 poser, så er der forhåbentlig lidt tilbage til jul 

2
godtnavn skrev:Dumle for 10 kr for 200 g. Købte 6 poser, så er der forhåbentlig lidt tilbage til jul
Hvor henne?

0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! 

girl_beat skrev:godtnavn skrev:Dumle for 10 kr for 200 g. Købte 6 poser, så er der forhåbentlig lidt tilbage til jul
Hvor henne?
Føtex, det stod ikke som et lokalt tilbud, men det var den på Østerbro

0
-
Sorenspige
-
Sorenspige
En stor børnehavegarderobe med 5 rum til 200 kr, jeg troede den kostede 1000 hvilket jeg synes var lidt pebret men har ledt længe efter en med 5 rum så da den var der slog jeg til. Det var så åbenbart for 4 garderober og jeg skulle kun bruge én med 5 rum, og så fik vi lidt rabat oveni. Jeg er meget glad! Og har lidt ondt af manden der er ved at fragte den 6 km hjem på en cykel 

4
- Elverpigen
- Kort karma: 169
- Likede indlæg: 4128
Jeg havde håbet, at græskarene kom endnu længere ned i pris, men fik alligevel 2 stk grønne øko-hokaido for en 10'er/stk og 2 af de større røde øko-hokaido på tilbud til 14 kr.
Så det passer med, at jeg har fået de sidste 2 portioner fra fryseren i løbet af denne uge, så der er plads til at producere en ordentlig portion ny græskarsuppe
Så det passer med, at jeg har fået de sidste 2 portioner fra fryseren i løbet af denne uge, så der er plads til at producere en ordentlig portion ny græskarsuppe

0
Jeg ved ikke om det gælder som et reelt kup, men jeg havde lovet min veninde at sætte noget af hendes nærmest ubrugte Planet Nusa træningstøj til salg på Vinted for hende. Blev dog selv voldsomt forelsket i et par shorts og en BH, så har lavet en byttehandel mod at jeg strikker en vest til hende. Den vest hun ønsker sig er i restegarn og på store pinde og jeg har frie tøjler til at være kreativ med farver så udover at det går hurtigt at strikke den er det også hyggeligt for mig at lege med farver og få brugt en masse fine rester.
Og træningstøjet løber op i tæt mod 1000 kr så det var ikke noget jeg ville prioritere at købe lige nu i hvert fald.
Og træningstøjet løber op i tæt mod 1000 kr så det var ikke noget jeg ville prioritere at købe lige nu i hvert fald.
11
Don’t drink the Kool-Aid!