Nærmest som at vinde i lotto at finde 1.1 kg hakket oksekød (8-12%) på lokal pris i Netto til 60kr
Ugens spot pris på det er 99kr
Og holdbar er til på torsdag
Dit sidste kup?
- Elverpigen
- Kort karma: 115
- Likede indlæg: 2984
Re: Dit sidste kup?
8 kr for en pakke hakket & blancheret frossen øko-grønkål - tror måske at det snart udgår i 365?
Jeg har proppet min fryser med denne nemme ingrediens til grøn grød.
Jeg har proppet min fryser med denne nemme ingrediens til grøn grød.
1
- Elverpigen
Jeg havde ikke været obs på, at Netto's tilbud på øko avocado var for et helt net til 22 kr for ikke-app kunder - der kommer ekstra avocado i den portion grøn grød, jeg blender og fryser senere på ugen 

0
- Elverpigen
Et par lange underbenklæder/tights i og en langærmet trøje i hhv 65 % og 100 % merinould til halv pris 

1
Et stykke varmrøget laks til 35 kr. som fordelspris i Meny-app’en.
1
You can't spell awesome without me.
- PaleSeptember
- Kort karma: 1002
- Likede indlæg: 20963
En Bruuns Bazaar kjole og en Munthe kjole til under 500 kr inkl. fragt på Vinted
Håber en af dem kan gå til når jeg skal fejre min 50 års fødselsdag om to uger!
.png)
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
- Elverpigen
Jeg vovede mig ind i den lokale og lige lovligt parfumelugtende Matas for at hente en bestilling helsejunk, og så havde de en hel del fra Matas Natur serien til under ½ pris pga. skrift af design på emballagen.
Det blev til en håndcreme, ansigtscreme, balsam og rejsestørrelse shampoo til lageret.
Besparelsen er nok lidt mindre, da jeg plejer at købe det på de jævnlige 3 for 2 tilbud
Det blev til en håndcreme, ansigtscreme, balsam og rejsestørrelse shampoo til lageret.
Besparelsen er nok lidt mindre, da jeg plejer at købe det på de jævnlige 3 for 2 tilbud

1
18m bukkestillads med forlænger til 10.000 kr.
Virkelig god stand som nyt og til under halv pris.
Virkelig god stand som nyt og til under halv pris.
1
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
- Daine
- Kort karma: 3219
- Geografisk sted: Midtjylland
- Likede indlæg: 37421
2 bakker med 6 øko æg i hver, til 5 kr. pr bakke. Bevares, de havde sidste salgsdato i dag, men æg kan jo holde sig længe ud over det, så jeg synes det var et godt køb 

5
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.