Sorenspige skrev:godtnavn skrev:Little_Woman skrev:Kiggede tilfældigvis på morgenmadsprodukter i dag; 44 kr for en pakke ChokopopsGodt vi spiser havregryn herhjemme!
Jeg er også i chok hver gang, selvom jeg finder det på tilbud til 30 synes jeg prisen er latterlig. Vi køber sådan noget morgenmad 1-2 gange om måneden fordi den 5 årige har nogle mundmotoriske øvelser hun skal lave hvor man bruger et morgenmadsprodukt, hun hader at lave det og gør det kun fordi hun synes de smager godt så har ikke turde prøve med et billigere mærke. Glæder mig til hun ikke skal lave de øvelser mere.
Coop laver nogle ret fine alternativer til fx kellogs. Min datter kan fx bedre lide deres “havrepuder” end det kendte havrefras. En kasse koster 18kr i 365 og vist 20kr i Brugsen.
Det har været en kamp at få hende til at lave øvelserne, og går det i hårknude igen risikerer vi hun skal skoleudsættes grundet hendes talevanskeligheder, hvilket vil være synd da hun er klar på alle andre punkter. Heldigvis bruger vi kun 1-2 pakker om måneden på det, så der spenderer jeg gerne de 20 kr ekstra for udgaven jeg ved virker. Så ved godt de andre sikkert er lige så gode, tør bare ikke skifte da det er så vigtigt det bliver ved med at være en succes.