MrsHyacinth skrev:Hvad gør I andre med jeres Novo aktier?
Jeg har ikke rigtig skænket mine en tanke før kursen stak af, og der er annonceret tilbagekøbsprogram.
Jeg købte en mindre sjat til kurs ca 125 (justeret) tilbage i 2017, fordi kursen havde taget nogle tæv, og jeg havde en rest, der skulle placeres. Det køb har klaret sig NOGET bedre end min samtidige investering i Pfizer, skulle jeg hilse og sige
Nu er værdien steget til 100+, så jeg synes, jeg bør forholde mig aktivt til det. Hælder til at holde på dem i hvert fald op til at vinduet for tilbagekøb udløber, men jeg kan se, at fx Wizze har valgt at sælge.
Hit me med jeres egne valg om Novo og begrundelser derfor.
Jeg glæder mig til jeg forhåbentlig står i samme dilemma om nogle år, men mine har en GAK på 650-ish kr. så jeg er rimelig ny i Novo
Jeg ville tage stilling ud fra hvor meget de fyldte i mit depot, men hvis jeg var nervøs for et dyk, ville jeg have en minimumskurs jeg ville sælge til. Jeg tør ikke lægge stop loss-ordre ind i tilfælde af pludselige dyk, så jeg har kursalarmer på minimumskurserne.
Men Novo ville jeg ikke sælge nu, medmindre de fyldte meget ift. mine andre aktier. Jeg tror dog ikke den vil blive med med at stige i samme tempo som nu, da den virker til at være lidt hypet, men jeg tror heller ikke den får store dyk i de næste par år.