Labelprinter App?

Brugeravatar
Raenil
Kort karma: 135
Geografisk sted: Silkeborg
Likede indlæg: 9416

Labelprinter App?

Indlægaf Raenil » 25. aug 2024, 12:05

Hej,
Jeg er på jagt efter en ny Labelprinter, og både Dymo og Brother laver en til omkring 300 kr.
Der er ikke noget keyboard på den, så Appen må gerne være god. Er der nogen der har prøvet en af dem, og er blevet irriterede over noget?
0
Brugeravatar
Aragorn
Kort karma: 1729
Likede indlæg: 26274

Re: Labelprinter App?

Indlægaf Aragorn » 1. sep 2024, 20:33

Raenil skrev:Hej,
Jeg er på jagt efter en ny Labelprinter, og både Dymo og Brother laver en til omkring 300 kr.
Der er ikke noget keyboard på den, så Appen må gerne være god. Er der nogen der har prøvet en af dem, og er blevet irriterede over noget?

Jeg har kun erfaringer med denne, og det er langt over den pris du skriver, men det fungerer super godt.

De ting jeg er glad for er app'en men også at det er med fuld P-touch software, 12 og 24 mm labels, Kan sættes på en printserver og deles ud med GPO, man kan få sådan nogle super adhisive labels der bare aldrig falder af, printe kabelflag og alt muligt andet, plus at den kan tage et genopladeligt batteri så man kan tage den med i serverrummet og tilbage.

App'en er jo nok nogenlunde den samme og hvis det er tilfældet så fungerer det perfekt.

https://www.computersalg.dk/i/1993934/b ... belprinter
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
I'm going to work in finance because I have always wanted to be a shit head.

Tilbage til "Computere, spil og internet"