Han siger selv at han bare ikke havde dagen... Men ikke en gang at kunne følge med feltet tyder jo på at der er noget helt galt som feks sygdom.

Artem skrev:Vil helst ikke beskylde folk for doping, men begynder med at undre mig over Tadej Pogacar. For det normale er at man feks får sin form til at toppe ved Tour de france, hvor efter den falder igen. Men Pogacars form er i toppen hele sommerhalvåret.![]()
Som får en til at tænke... når en enkelt rytter er så suveræn.
Pølsemix skrev:Men så suveræn er han vel heller ikke, altså vingegaard har jo også lige et lille Spanien rundt i benene som Tadej ikke deltog i.
Artem skrev:Pølsemix skrev:Men så suveræn er han vel heller ikke, altså vingegaard har jo også lige et lille Spanien rundt i benene som Tadej ikke deltog i.
Nu var det ikke i forhold til Jonas jeg tænkte på.
Men synes det er lidt vildt at han både kan vinde et hårdt etapeløb i juni og touren i juli. Så har har ikke kørt noget i august, og så nu igen vinder han VM og EM.
Men han er naturligvis ikke mere suveræn end at det kræver nogle bakker for at han vinder. Det jo er hans force.
Men jeg begynder med at blive lidt mistænkelig og med den måde han vandt EM på med 75 km solo.
Pølsemix skrev:Men der er jo Tadej og Jonas, og så alle de andre. Bare ærgerligt for os danskere at Jonas lige er et niveau eller to under. Efter Tadejs andenpladser i touren fokuserede de på hans træning og det har givet pote. Han er bare bedre.

Artem skrev:Pølsemix skrev:Men der er jo Tadej og Jonas, og så alle de andre. Bare ærgerligt for os danskere at Jonas lige er et niveau eller to under. Efter Tadejs andenpladser i touren fokuserede de på hans træning og det har givet pote. Han er bare bedre.
Nej der er forskel på de to. Jonas er mere direkte en bjergrytter, som har sin force i de lange grand tours. Specielt i den sidste uge hvor de andre er ved at være trætte, og Jonas nærmest kun bliver bedre.
Tadej er en mere komplet rytter der også kan sprinte om sejren, vinde en flad enkeltstart, endagsløb som VM og EM.
Og det er netop det lidt mistænkelige, for man siger normalt at man rent fysiologisk ikke kan være god til det hele. Men det er Tadej
https://community.jmp.com/t5/JMP-Blog/C ... hatgpt.com
Be brave
sigge skrev:Enig. I udgangspunktet er det fedt, at det ikke er sådan et løb, hvor de (Pogacar og Vingegaard) bare sidder og vogter på hinanden ind til få 100 m før målstregen. Men det bliver også bare lidt kedeligt, når en rytter er så suveræn. Men det kan Pogacar jo ikke gøre for - de andre må bare blive bedre.
Og ærligt havde jeg nok syntes, det var helt fint, hvis det havde været en dansker.
Be brave
sigge skrev:Damn, Vingegaard ude.
Nu hepper jeg på Mads P og hans grønne trøje.
Be brave