Tennis
Re: Tennis
Er der nogen der har en idé om, hvorfor publikum forventes at være musestille under en tenniskamp?
Jeg synes, at det er underligt. Fordi i f.eks. badminton hujer og hejer publikum også under duellerne.
Hvorfor er tennisspillere åbenbart mere sarte overfor støj udefra end badmintonspillere?
Jeg synes, at det er underligt. Fordi i f.eks. badminton hujer og hejer publikum også under duellerne.
Hvorfor er tennisspillere åbenbart mere sarte overfor støj udefra end badmintonspillere?

1
Fordi det er god etikette i en traditionelt "fin" sport.
Jeg foretrækker det fortsætter sådan.
Jeg foretrækker det fortsætter sådan.
1
Masser af.
Ikke "massere af"... Ffs.
Det var sgu noget særligt at se Wozniacki gøre comeback i går.
Positivt at hun langt fra "faldt igennem" mod en spiller der er nr. 115 - uden at have deltaget i en rigtig match i 3,5 år! Hun må have været noget nervøs.
Jeg kan være i tvivl om hun vinder i aften, mod den nyslåede Wimbledonmester, men det ville da give en god portion selvtillid.
Og så stiller tre danske singlespillere op til US Open. Det er fedt!
Positivt at hun langt fra "faldt igennem" mod en spiller der er nr. 115 - uden at have deltaget i en rigtig match i 3,5 år! Hun må have været noget nervøs.
Jeg kan være i tvivl om hun vinder i aften, mod den nyslåede Wimbledonmester, men det ville da give en god portion selvtillid.
Og så stiller tre danske singlespillere op til US Open. Det er fedt!
2
Masser af.
Så skal Wozniacki spille om lidt!
Sjovt - det er som om hun spiller mere "bestemt" nu, end før hun gik på pension ... eller barselsorlov.
Sjovt - det er som om hun spiller mere "bestemt" nu, end før hun gik på pension ... eller barselsorlov.

1
dgd2007 skrev:Så skal Wozniacki spille om lidt!
Det går da absolut i den rigtige retning hvert fald

0
Masser af.
Tre danskere videre til 2. runde af Australian Open
Det bliver nogle hårde nætter den næste tid.

Det bliver nogle hårde nætter den næste tid.
1
Masser af.
Gode gamle Wozniacki i US 
Måske hun ikke længere har samme fysik, men spillet er altså blevet mere seværdigt.

Måske hun ikke længere har samme fysik, men spillet er altså blevet mere seværdigt.
1
Masser af.