Seneste bogkøb
Re: Seneste bogkøb
Gaver til min niece 

Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
-
Boevsedragen
- Kort karma: 96
- Likede indlæg: 3072
Jeg køber en del brugte bøger, og har været heldig at finde mange af dem, jeg havde på ønskelisten
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Boevsedragen skrev:Jeg køber en del brugte bøger, og har været heldig at finde mange af dem, jeg havde på ønskelisten
Har du funder dem i fysiske butikker eller på netter? For jeg er ret misundelig, det er virkelig gode titler og heldigt at finde dem brugt.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.
Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.
Maude, din proportionssans
Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.
Maude, din proportionssans
-
Boevsedragen
fisken80 skrev:Boevsedragen skrev:Jeg køber en del brugte bøger, og har været heldig at finde mange af dem, jeg havde på ønskelisten
Har du funder dem i fysiske butikker eller på netter? For jeg er ret misundelig, det er virkelig gode titler og heldigt at finde dem brugt.
Jeg har fundet dem forskellige steder på nettet, flest på DBA. En enkelt er købt hos Vangsgaard i Fiolstræde.
Flere af dem har jeg ledt efter i årevis, så det kræver tålmodighed og held

2

1
“There's a lot of attitudes going on around here. Don't let me get one.”
― Ash in Fantastic Mr. Fox
― Ash in Fantastic Mr. Fox
Jeg er ved at læse den 41. og sidste bog i Discworldserien, og det har været sådan en god oplevelse, at jeg nu har startet min samling med at købe Tiffany Aching-serien i Collector's Library-udgaven.
1
- achillaxedprune
- Kort karma: 1257
- Likede indlæg: 13043
Boevsedragen skrev:Jeg køber en del brugte bøger, og har været heldig at finde mange af dem, jeg havde på ønskelisten
Er Momo den med tidsrøverne?
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt. Citat: Ukendt morfar.
Udvis ikke ukritisk solidaritet med “den gode stemning”. Citat: Glenn Bech.
Udvis ikke ukritisk solidaritet med “den gode stemning”. Citat: Glenn Bech.
-
Boevsedragen
achillaxedprune skrev:Boevsedragen skrev:Jeg køber en del brugte bøger, og har været heldig at finde mange af dem, jeg havde på ønskelisten
Er Momo den med tidsrøverne?
Ja
Totalt nostalgisk at finde den i samme udgave, som den jeg lånte på biblioteket og læste som barn.
3
-
Boevsedragen
Flere spændende bøger
0
-
Boevsedragen
Jeg har lige fået denne hjem, den var svær at opdrive
0
-
Boevsedragen
Brugt til 20 kr.
3
-
Boevsedragen
Sidste måneds fangst
2