Hvilken bog læser du for tiden?
- Kruspersille
- Kort karma: 37
- Likede indlæg: 825
Re: Hvilken bog læser du for tiden?
“Grid to glory” af Alex Jacques. En bog med 75 højdepunkter fra Formel 1’s 75-årige historie.
0
You can't spell awesome without me.
-
Mamaseraptor
- Kort karma: 106
- Likede indlæg: 1660
Jeg fik den seneste bog af Dan Brown i julegave, jeg er ikke færdig med den endnu…
0
- NejJegErIkkeAsiat
- Kort karma: 358
- Geografisk sted: Hafnia
- Likede indlæg: 7704
Locobase skrev:Jeg fik den seneste bog af Dan Brown i julegave, jeg er ikke færdig med den endnu…
Den Ultimative hemmelighed. Den er jeg lige blevet færdig med. Super bog. I sær hvis man elsker Prag
Nu læser jeg Dan Browns Inferno. Super bog...hvis man elsker Italien

0
NejJegErIkkeAsiat skrev:Locobase skrev:Jeg fik den seneste bog af Dan Brown i julegave, jeg er ikke færdig med den endnu…
Den Ultimative hemmelighed. Den er jeg lige blevet færdig med. Super bog. I sær hvis man elsker Prag![]()
Jeg elsker alt af Dan Brown, dog er den seneste dog en anelse lidt for “Kim-bøgerne for voksne” hvis nogen forstår den kryptiske sammenligning
0
Locobase skrev:NejJegErIkkeAsiat skrev:Locobase skrev:Jeg fik den seneste bog af Dan Brown i julegave, jeg er ikke færdig med den endnu…
Den Ultimative hemmelighed. Den er jeg lige blevet færdig med. Super bog. I sær hvis man elsker Prag![]()
Jeg elsker alt af Dan Brown, dog er den seneste dog en anelse lidt for “Kim-bøgerne for voksne” hvis nogen forstår den kryptiske sammenligning
Jeg syntes bare, der var for meget blabla om det der kollektiv bevidsthed, som ikke rigtigt fangede mig.
0
You can't spell awesome without me.