Hvilken bog læser du for tiden?
Re: Hvilken bog læser du for tiden?
Jeg læser Fredrik Backmans Mine Venner. Jeg har siddet med tårer i øjnene mange gange allerede.
Jeg elsker hans bøger, den måde, han skriver på.
Jeg elsker hans bøger, den måde, han skriver på.
1
-
DenSkarpeLaks
- Kort karma: 59
- Likede indlæg: 1188
'The humans' af Matt Haig. Jeg tror det var en anden debattør herinde fra der nævnte den, og så fik jeg lyst til at læse den. Og den er virkelig sjov og underfundig.
1
Magtkamp af Aminata Corr Thrane og Jeg anerkender ikke længere jeres autoritet af Glenn Bech.
0
I sommer.
Ikke "i sommers"... Ffs.
Ikke "i sommers"... Ffs.
-
DenSkarpeLaks
Jeg er gået i gang med 'Ancillary justice' af Ann Leckie. Virkelig interessant indtil videre.
0
-
Maa-standex
- Kort karma: 0
- Udmarkssøn
- Kort karma: 1
- Likede indlæg: 39
Ole Clifford - Det 11. bud
Eller, jeg er lige blevet færdig med den.
Det er en fantasy-krimi - som det også skrives på omslaget, lidt i retning af Dan Brown.
Synes plottet er smart udtænkt, m-e-n det er som om forfatteren ikke rigtig får det ud af det, han kunne.
Måske havde det været sjovere, hvis man ikke helt fra starten havde vidt hvad det egentlig var der foregik ...
Ka' godt li' den slags romaner, hvor man sidder og klør sig selv i nakken indtil man er ca to-trediedel inde i bogen ...
Eller, jeg er lige blevet færdig med den.
Det er en fantasy-krimi - som det også skrives på omslaget, lidt i retning af Dan Brown.
Synes plottet er smart udtænkt, m-e-n det er som om forfatteren ikke rigtig får det ud af det, han kunne.
Måske havde det været sjovere, hvis man ikke helt fra starten havde vidt hvad det egentlig var der foregik ...
Ka' godt li' den slags romaner, hvor man sidder og klør sig selv i nakken indtil man er ca to-trediedel inde i bogen ...
0
Er gået i gang med en serie med Rebekka Holm der er kommissær. Bøgerne er skrevet af Julie Hastrup
Der er godt nok mange danske kriminal forfatter i Danmark
Der er godt nok mange danske kriminal forfatter i Danmark

0
IQ75 Erling og åndssvageforsorgen af Jesper Vaczy Krag https://dengang.dk/iq-75-erling-og-aandssvageforsorgen/
https://egv.dk/projekter/547-bogprojekt ... forsorgen/
https://egv.dk/projekter/547-bogprojekt ... forsorgen/
0
- Purple Haze
- Kort karma: 1091
- Geografisk sted: Kbh.
- Likede indlæg: 24223
Er ved at læse Cresent City serien af Sara Maas.
Dvs er færdig med bog 2 og er ikke kommet i gang med bog 3 endnu - men glæder mig til at se hvad fortsættelsen byder på.
Dvs er færdig med bog 2 og er ikke kommet i gang med bog 3 endnu - men glæder mig til at se hvad fortsættelsen byder på.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
-
DenSkarpeLaks
'I who have never known men' af Jacqueline Harpman. Det er crazy deprimerende og samtidig virkelig interessant læsning.
0
- RavenClaw
- Kort karma: 715
- Geografisk sted: Fyyyn
- Likede indlæg: 15452
The Dig af John Preston
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?