Hvilken bog læser du for tiden?
Re: Hvilken bog læser du for tiden?
Bullshit af Camilla Stockmann og Janus Køster Rasmussen
https://litteratursiden.dk/anmeldelser/ ... -rasmussen
https://litteratursiden.dk/anmeldelser/ ... -rasmussen
0
-
DenSkarpeLaks
- Kort karma: 60
- Likede indlæg: 1231
'The girl and the stars' af Mark Lawrence. Jeg har aldrig læst nogle af hans bøger før, men nu kan jeg da godt forstå hypen.
0
Martha Wells - The murderbot diaries. Hurtigt læste, ret hyggelige med en aaaanelse spænding. Jeg har indtil videre læst bog 1 og bog 2, og jeg er fan.
1
Jeg er lige blevet færdig med endnu en genlæsning af Stephen King Dark Tower serie. Derefter læste jeg Amalie Skrams Lucie. Godt nok en grum bog.
0
Hvis hesten er død, så stå af.
Jeg læser Iron Flame af Rebecca Yarros. Anden del af en trilogi. Den første var fin nok, ellers var jeg nok heller ikke startet på den her, men den er godt nok en kamp at komme igennem. Den startede fint nok ud, men den bliver nærmest bare værre og værre, men nu mangler jeg knap en fjerdedel, så nu er jeg blevet stædig og skal læse den færdig, selvom jeg kan mærke at jeg er ret ligeglad med, hvordan den ender
Det spørgsmål, der fylder mest for mig er, hvor redaktøren har været undervejs, for man kunne snildt have skåret den kraftigt ned uden at have misset noget som helst, efter min mening. Planerne om at læse 3'eren er i hvert fald lagt på hylden.
Det spørgsmål, der fylder mest for mig er, hvor redaktøren har været undervejs, for man kunne snildt have skåret den kraftigt ned uden at have misset noget som helst, efter min mening. Planerne om at læse 3'eren er i hvert fald lagt på hylden.
0
Jeg læser Fredrik Backmans Mine Venner. Jeg har siddet med tårer i øjnene mange gange allerede.
Jeg elsker hans bøger, den måde, han skriver på.
Jeg elsker hans bøger, den måde, han skriver på.
1
-
DenSkarpeLaks
'The humans' af Matt Haig. Jeg tror det var en anden debattør herinde fra der nævnte den, og så fik jeg lyst til at læse den. Og den er virkelig sjov og underfundig.
1
Magtkamp af Aminata Corr Thrane og Jeg anerkender ikke længere jeres autoritet af Glenn Bech.
0
I sommer.
Ikke "i sommers"... Ffs.
Ikke "i sommers"... Ffs.
-
DenSkarpeLaks
Jeg er gået i gang med 'Ancillary justice' af Ann Leckie. Virkelig interessant indtil videre.
1
-
Maa-standex
- Kort karma: 0
- Udmarkssøn
- Kort karma: 1
- Likede indlæg: 41
Ole Clifford - Det 11. bud
Eller, jeg er lige blevet færdig med den.
Det er en fantasy-krimi - som det også skrives på omslaget, lidt i retning af Dan Brown.
Synes plottet er smart udtænkt, m-e-n det er som om forfatteren ikke rigtig får det ud af det, han kunne.
Måske havde det været sjovere, hvis man ikke helt fra starten havde vidt hvad det egentlig var der foregik ...
Ka' godt li' den slags romaner, hvor man sidder og klør sig selv i nakken indtil man er ca to-trediedel inde i bogen ...
Eller, jeg er lige blevet færdig med den.
Det er en fantasy-krimi - som det også skrives på omslaget, lidt i retning af Dan Brown.
Synes plottet er smart udtænkt, m-e-n det er som om forfatteren ikke rigtig får det ud af det, han kunne.
Måske havde det været sjovere, hvis man ikke helt fra starten havde vidt hvad det egentlig var der foregik ...
Ka' godt li' den slags romaner, hvor man sidder og klør sig selv i nakken indtil man er ca to-trediedel inde i bogen ...
0