Hvilken bog læser du for tiden?
Re: Hvilken bog læser du for tiden?
Jeg er lige blevet færdig med "Here one moment" af Liane Moriarty - som alle hendes øvrige romaner er det nok ikke at regen for stor litteratur, men jeg er altid virkelig godt underholdt og jeg synes hun er virkelig dygtig til at bygge en roman op så man altid lige har lyst til at læse et kapitel mere.
Denne var helt sikkert godt selskab fra start til slut.
Denne var helt sikkert godt selskab fra start til slut.
1
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Det er jo december, så har fundet min bog med julehistorier af Charles Dickens frem og startede i dag med 'The Cricket on the Hearth'.
Samt en bog der ikke er for stor/upraktisk til at have med på farten: 'Dune Messiah' af Frank Herbert
Samt en bog der ikke er for stor/upraktisk til at have med på farten: 'Dune Messiah' af Frank Herbert
2
- Kruspersille
- Kort karma: 37
- Likede indlæg: 822
‘Tælle til en, tælle til to’ af Søren Sveistrup. Velskrevet og en pageturner ligesom Kastanjemanden, men alt for lang. Jeg mangler en tredjedel og nu er jeg begyndt at skimme de mange dramatiske scener, fordi jeg ikke rigtig gider den længere.. Jeg er også ret sikker på, at jeg har gættet morderen for længst (men ikke plottet), så nu gad jeg bare godt, at det hele snart blev afsløret. Og så irriterer hovedpersonen mig helt vildt. Smådum og doven, heldigvis bliver hun gang på gang reddet af de kloge, tænksomme mænd 

1
- Galoldriel
- Kort karma: 1104
- Likede indlæg: 14250
Dao de jing. Enormt fascinerende måde at forstå universet og livet på.
1
I say pshaw and fiddle-faddle to fear!
- Uncle Traveling Matt
- Uncle Traveling Matt
Siden sidst har jeg læst:
På den yderste ø (Krigeren 1)af Josefine Ottesen. Læst til min bogklub, jeg havde nok ikke selv valgt den. Spændende verden, men utrolig enstrenget og ureflekteret hovedperson, som var virkelig frustrerende selskab i længden.
Akvariet af Anne Cathrine Bomann. Den kunne jeg rigtig godt lide - velskrevet og letlæst.
Magisk oprydning af Marie Kondo. Primært læst, fordi jeg har brugt hendes foldeteknik til at rydde op i min kommode. Resten af det var godt nok noget langhåret, men den var hurtigt læst.
Duma Key af Stephen King. Lang, men ret god. Klassisk King, men med lidt mindre horror end normalt.
Agathe af Anne Cathrine Bomann. Hendes debutroman - den var fin, men også meget kort og på en eller anden måde lidt uforløst.
We solve murders af Richard Osman. Letlæst og underholdende. Hans nye hovedpersoner er lige så charmerende som dem fra den første serie.
I egen barm af Katherine Diez. Den behøver man ikke læse.
Sourcery af Terry Pratchett. Fint underholdende.
P.t. læser jeg Lykke-Per af Henrik Pontoppidan (jeg mangler vist kun 20 %, men jeg keder mig helt ærligt) og Din økonomi af Michael Møller.
På den yderste ø (Krigeren 1)af Josefine Ottesen. Læst til min bogklub, jeg havde nok ikke selv valgt den. Spændende verden, men utrolig enstrenget og ureflekteret hovedperson, som var virkelig frustrerende selskab i længden.
Akvariet af Anne Cathrine Bomann. Den kunne jeg rigtig godt lide - velskrevet og letlæst.
Magisk oprydning af Marie Kondo. Primært læst, fordi jeg har brugt hendes foldeteknik til at rydde op i min kommode. Resten af det var godt nok noget langhåret, men den var hurtigt læst.
Duma Key af Stephen King. Lang, men ret god. Klassisk King, men med lidt mindre horror end normalt.
Agathe af Anne Cathrine Bomann. Hendes debutroman - den var fin, men også meget kort og på en eller anden måde lidt uforløst.
We solve murders af Richard Osman. Letlæst og underholdende. Hans nye hovedpersoner er lige så charmerende som dem fra den første serie.
I egen barm af Katherine Diez. Den behøver man ikke læse.
Sourcery af Terry Pratchett. Fint underholdende.
P.t. læser jeg Lykke-Per af Henrik Pontoppidan (jeg mangler vist kun 20 %, men jeg keder mig helt ærligt) og Din økonomi af Michael Møller.
0
- Kruspersille
- Kruspersille
- Rullegardinia
- Kort karma: 101
- Likede indlæg: 3616
Gøngehøvdingen. Jeg er generelt hoppet i klassikerne
0
Enten er man nødt til at dø I utide – eller også bliver man gammel. Livet går med at blive ældre. Nogen tredje mulighed gives ikke.
- Rullegardinia
- Kort karma: 101
- Likede indlæg: 3616
Echo Ridge af Karen McManus
1
Enten er man nødt til at dø I utide – eller også bliver man gammel. Livet går med at blive ældre. Nogen tredje mulighed gives ikke.
Jeg har lige læst Nøglebarn af Morten Pape og Den gamle mand og havet af Ernest Hemingway.
0
- NejJegErIkkeAsiat
- Kort karma: 354
- Geografisk sted: Hafnia
- Likede indlæg: 7656
Læser Nøglebarn af Morten Pape og lytter til Tvunget til tavshed af Linda Castillo
0