Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv
- 2SHY
- Kort karma: 2021
- Geografisk sted: Aalborg
- Likede indlæg: 30771
Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv
Forbrydelsen på DR appen
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm
Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself
The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself
The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
- thomassneum
- Kort karma: 142
- Geografisk sted: København
- Likede indlæg: 3244
Kraven (Netflix) er baseret på Marvel-karakteren og har et imponerende cast med blandt andre Russell Crowe.
Filmen har egentlig en ganske fin grundidé og forsøger at fortælle en interessant oprindelseshistorie. Desværre lider den under en alt for forhastet og ujævn fortælling, som gør, at historien aldrig for alvor får lov til at folde sig ud.
Der er enkelte stærke øjeblikke undervejs, men den overordnede historie virker tynd, forhastet og mangler den dybde, der kunne have gjort filmen mindeværdig.
Var ellers glad for at se en ny Marvel film, i mængden af ligegyldige NetFlix trivia.
Filmen har egentlig en ganske fin grundidé og forsøger at fortælle en interessant oprindelseshistorie. Desværre lider den under en alt for forhastet og ujævn fortælling, som gør, at historien aldrig for alvor får lov til at folde sig ud.
Der er enkelte stærke øjeblikke undervejs, men den overordnede historie virker tynd, forhastet og mangler den dybde, der kunne have gjort filmen mindeværdig.
Var ellers glad for at se en ny Marvel film, i mængden af ligegyldige NetFlix trivia.
0
Med bov skal man mad lave, men...
- Skorstenen
- Kort karma: 582
- Likede indlæg: 9431
Seneste sæson af sullivans crossing, wauw den er godt nok blevet kedelig.
Seneste sæson af ransom canyon, den var god
Toxic love story, true crime med et twist
Alt på netflix
Seneste sæson af ransom canyon, den var god
Toxic love story, true crime med et twist
Alt på netflix
0
- Guilded_Lily
- Kort karma: 1084
- Likede indlæg: 16105
"Devil in the family - The fall of Ruby Franke" - en dokumentar i tre afsnit på BBC iPlayer.
Hvor er det en vild historie!
Hvor er det en vild historie!
0
Stuart fails to save the universe på HBO. Fuck det er sjovt 

0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
TinaW skrev:Lys skrev:Jeg er gået i gang med den nye Netflix-version af “Det lille hus på prærien”.
Den er jeg også startet på.
Jeg er meget positivt overrasket over 1. sæson.
0
TinaW skrev:TinaW skrev:Lys skrev:Jeg er gået i gang med den nye Netflix-version af “Det lille hus på prærien”.
Den er jeg også startet på.
Jeg er meget positivt overrasket over 1. sæson.
Det er jeg også. Den er væsentligt mere realistisk (tror jeg) end 70’er-versionen.
0
Misantropen skrev:"The Most Dangerous Animal of All". Hulu dokumentar på Disney+.
Den er godt nok vild. Den handler om en mand der blev bortadopteret som spæd under nogle frygtelige omstændigheder. Han har hele sit liv levet med traumerne deraf, da de har haft store konsekvenser for hans liv. På et eller andet tidspunkt, da han er voksen, tager hans biologiske mor kontakt og de får en relation. Han ønsker også at finde sin far, men er ikke tilfreds med de svar hans mor giver ham og han begynder derfor selv at undersøge hvem faren er udfra de oplysninger moren giver.
På et tidspunkt bliver han så overbevist om at The Zodiac Killer (seriemorder i 60'erne der aldrig blev fanget) er hans far, og det gør at han bliver fuldstændig besat af at finde ud af om om det kan være rigtigt. I 2014 udgav han en bog der samler alle trådene og beviserne for hans teori. Dokumentaren tager udgangspunkt i den bog og de mange beviser han fandt, der peger på at morderen er hans far.
De første 3 afsnit er mere eller mindre en gennemgang af de forskellige beviser for hvorfor morderen er hans far. Man bliver introduceret til forskellige personer. Bl.a hans biologiske mor og andre familiemedlemmer samt forskellige fagpersoner. 4. og sidste afsnit fortsætter i samme spor som de tre første, men har en noget overraskende slutning uden at jeg vil spoile om alt det der sker.
Jeg har lige set denne efter din anbefaling
Enig, det er en ret vild historie.
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! 

Jeg har re-binget Bones over de sidste mange månder og er sådan lidt i vildrede over hvad jeg nu skal zone ud til efter en lang arbejdsdag
Jeg startede på Murder in a Small Town igår, men nåede kun halvvejs ind i første afsnit før jeg var ved at falde i søvn. Det er nok det mest kedelig jeg nogensinde har set, og Kristin Kreuk er sygt irriterende.
Så jeg startede på The Bombing of Pan Am 103 i stedet. Jeg var ikke særlig gammel da det skete, så min viden omkring hændelsen er ret begrænset. Det er en god serie. Brutal, men god.
Jeg startede på Murder in a Small Town igår, men nåede kun halvvejs ind i første afsnit før jeg var ved at falde i søvn. Det er nok det mest kedelig jeg nogensinde har set, og Kristin Kreuk er sygt irriterende.
Så jeg startede på The Bombing of Pan Am 103 i stedet. Jeg var ikke særlig gammel da det skete, så min viden omkring hændelsen er ret begrænset. Det er en god serie. Brutal, men god.
0
“There's a lot of attitudes going on around here. Don't let me get one.”
― Ash in Fantastic Mr. Fox
catnip skrev:Jeg har re-binget Bones over de sidste mange månder og er sådan lidt i vildrede over hvad jeg nu skal zone ud til efter en lang arbejdsdag![]()
Jeg troede, jeg var den eneste, der kunne finde på at gense Bones
Anyhow - efter Bones fik min mand lov til at deltage i valget af, hvilken laaaang serie vi skulle tage hul på. Gense ER eller se New Amsterdam for første gang - han valgte New Amsterdam
Hvordan den serie er forblevet uset indtil nu er mig en gåde
Jeg har fundet ud af, at det er rart at have en serie med mange sæsoner og mange afsnit i baghånden, til de dage hvor man ikke har overskud til at sætte sig ind i en ny historie og et nyt persongalleri, men bare gerne vil "hjem". Er der andre, der har det lige sådan?
1
MissIce skrev:catnip skrev:Jeg har re-binget Bones over de sidste mange månder og er sådan lidt i vildrede over hvad jeg nu skal zone ud til efter en lang arbejdsdag![]()
Jeg troede, jeg var den eneste, der kunne finde på at gense Bones![]()
Anyhow - efter Bones fik min mand lov til at deltage i valget af, hvilken laaaang serie vi skulle tage hul på. Gense ER eller se New Amsterdam for første gang - han valgte New AmsterdamHvordan den serie er forblevet uset indtil nu er mig en gåde
![]()
Jeg har fundet ud af, at det er rart at have en serie med mange sæsoner og mange afsnit i baghånden, til de dage hvor man ikke har overskud til at sætte sig ind i en ny historie og et nyt persongalleri, men bare gerne vil "hjem". Er der andre, der har det lige sådan?
100%. Jeg er en sucker for serier og film der er krævende at se eller udstiller alle de ubehagelig ting, situationer, øjeblikke osv vi som mennesker går igennem. Men...efter en lang arbejdsdag på et job hvor jeg ofte giver 110% af mig selv, så kan jeg ikke altid kapere The Bear eller Severance. Nogen gange er det virkelig rart at have noget low-key TV at zone ud til, og Bones var virkelig perfekt til det. At der var så mange sæsoner gjorde det endnu bedre, for så skulle jeg ikke tage stilling til hvad jeg skulle se - det var bare at flade ud i sofaen og trykke play. Alt for mange gange bruger jeg en hel aften på at klikke rudt på Netflix uden at finde noget, jeg hader det.
1
“There's a lot of attitudes going on around here. Don't let me get one.”
Animi skrev:Stuart fails to save the universe på HBO. Fuck det er sjovt
Vi så de to afsnit der ligger der, i går. Ganske underholdende, men jo slet ikke i kategori med BBT.
0
- Misantropen
- Kort karma: 1131
- Likede indlæg: 23836
girl_beat skrev:Misantropen skrev:"The Most Dangerous Animal of All". Hulu dokumentar på Disney+.
Den er godt nok vild. Den handler om en mand der blev bortadopteret som spæd under nogle frygtelige omstændigheder. Han har hele sit liv levet med traumerne deraf, da de har haft store konsekvenser for hans liv. På et eller andet tidspunkt, da han er voksen, tager hans biologiske mor kontakt og de får en relation. Han ønsker også at finde sin far, men er ikke tilfreds med de svar hans mor giver ham og han begynder derfor selv at undersøge hvem faren er udfra de oplysninger moren giver.
På et tidspunkt bliver han så overbevist om at The Zodiac Killer (seriemorder i 60'erne der aldrig blev fanget) er hans far, og det gør at han bliver fuldstændig besat af at finde ud af om om det kan være rigtigt. I 2014 udgav han en bog der samler alle trådene og beviserne for hans teori. Dokumentaren tager udgangspunkt i den bog og de mange beviser han fandt, der peger på at morderen er hans far.
De første 3 afsnit er mere eller mindre en gennemgang af de forskellige beviser for hvorfor morderen er hans far. Man bliver introduceret til forskellige personer. Bl.a hans biologiske mor og andre familiemedlemmer samt forskellige fagpersoner. 4. og sidste afsnit fortsætter i samme spor som de tre første, men har en noget overraskende slutning uden at jeg vil spoile om alt det der sker.
Jeg har lige set denne efter din anbefaling![]()
Enig, det er en ret vild historie.
Godt at høre du kunne bruge anbefalingen

0
Jeg har for nyligt genset de første sæsoner af My life with the Walther boys så jeg er klar til at se sæson 3 fra i dag. Det er på Netflix.
0