Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv
- Guilded_Lily
- Kort karma: 1042
- Likede indlæg: 14981
Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv
Jeg er startet op på Outlander igen. Jeg gik hurtigt død i den, da de endte i USA, men en pause på et par år gjorde, at jeg nu har set sæson 5 og 6 og er startet på 7.
0
Oven på den ekstremt leverpostejsagtige omgang Bachelorette DK der lige er afsluttet, er jeg gået i gang med Bachelorette Sverige på TV2 play. Det er 100 gange mere underholdende og mændene er der bestemt ikke for at lege højskole og få nye venner. Og kvinden taler rent ud af posen omkring hendes tanker om mændene, hvilket også er forfriskende.
1
Don’t drink the Kool-Aid! 

Jeg er begyndt på Untamed på Netflix.
Jeg synes ikke rigtigt den fanger mig helt, men jeg kan heller ikke finde noget jeg hellere vil se (1. world problems)
Jeg synes ikke rigtigt den fanger mig helt, men jeg kan heller ikke finde noget jeg hellere vil se (1. world problems)
0
TinaW skrev:Jeg er begyndt på Untamed på Netflix.
Jeg synes til gengæld den er god. Men jeg er også en sucker for Yosemite, og også lidt for Eric Bana.
1
“There's a lot of attitudes going on around here. Don't let me get one.”
― Ash in Fantastic Mr. Fox
catnip skrev:TinaW skrev:Jeg er begyndt på Untamed på Netflix.
Jeg synes til gengæld den er god. Men jeg er også en sucker for Yosemite, og også lidt for Eric Bana.
Jeg tror måske også det er fordi jeg har haft hovedet fuld af andre ting, efter jeg startede på den.
0
Vi er startet på ‘Power’ om en natklubejer, der også er upcoming drugdealer i New York. Den var lidt langsom i starten, men plottet begynder at tage form i slutningen af første afsnit. Der er vist 8 afsnit i alt.
Ellers, hvis man er til gangstere / underverden / hårde typer i narkomiljøet, er ‘Top Boy’ virkelig fed!
Ellers, hvis man er til gangstere / underverden / hårde typer i narkomiljøet, er ‘Top Boy’ virkelig fed!
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! 

TinaW skrev:Jeg er begyndt på Untamed på Netflix.
Jeg synes omvendt at den er både spændende og underholdende. Jeg er meget positivt overrasket
0
Liselommeløs skrev:Jeg har lige set Marco effekten. Hold da op en ringe film! (Og hvorfor er titlen i to ord?)
Jeg har også set den, og der er helt vildt så dårlig den er. Én ting er at det var svært at slutte fred med at de har skiftet hele castet ud, men når man så alligevel giver det en chance, så leverer de en film der er så tynd i forhold til plot og skuespil?
0
“There's a lot of attitudes going on around here. Don't let me get one.”
Vi er ved at varme op til sidste sæson af Stranger Things på Netflix, som kommer her senere på året, så vi så næsten hele sæson 1 sidste weekend.
1
Don’t drink the Kool-Aid! 

Baywatch bag facaden på DR appen.
Den kan godt anbefales.
Den kan godt anbefales.
0
Jeg fik en ustyrlig lyst til at se Game of Thrones igen, så nu har jeg set indtil the Red Wedding (
) og jeg er simpelthen så opslugt! Kæft det er godt TV!
(Og jeg havde ikke helt så stærke følelser om de sidste sæsoner af serien som nogen andre har, men det kan vel ændre sig som jeg kommer til dem hen over de næste par uger
)
) og jeg er simpelthen så opslugt! Kæft det er godt TV! (Og jeg havde ikke helt så stærke følelser om de sidste sæsoner af serien som nogen andre har, men det kan vel ændre sig som jeg kommer til dem hen over de næste par uger
)
3
Kilix skrev:Jeg fik en ustyrlig lyst til at se Game of Thrones igen, så nu har jeg set indtil the Red Wedding () og jeg er simpelthen så opslugt! Kæft det er godt TV!
(Og jeg havde ikke helt så stærke følelser om de sidste sæsoner af serien som nogen andre har, men det kan vel ændre sig som jeg kommer til dem hen over de næste par uger)
Min søn og jeg har også set den flere gange.
Så den ikke dengang den var på sit højeste, har først set den efterfølgende.
0
Manden og jeg har set Waterfront og Eric på Netflix.
Og så begyndte sønnen og jeg på The Recruit.
Han har dog set længere end jeg har.
Og så begyndte sønnen og jeg på The Recruit.
Han har dog set længere end jeg har.
0
- Guilded_Lily
- Kort karma: 1042
- Likede indlæg: 14981
Jeg faldt over "Bullshit" på DRTV - om rockergruppen og mordet på Makrellen.
Holy crap! Jeg er normalt ikke sippet eller sart, men til sidst blev al volden også for meget for mig. Jeg tænkte ellers i løbet af første afsnit, at det måske var noget, jeg kunne bruge til et projekt, vi skal have på arbejde. Ehm....narj.
Ellers var den god.
Holy crap! Jeg er normalt ikke sippet eller sart, men til sidst blev al volden også for meget for mig. Jeg tænkte ellers i løbet af første afsnit, at det måske var noget, jeg kunne bruge til et projekt, vi skal have på arbejde. Ehm....narj.
Ellers var den god.
0
- Skorstenen
- Kort karma: 577
- Likede indlæg: 9284
Mobland på Sky. Jeg var ekstremt underholdt men havde svært ved at abstrahere fra Helen Mirrens plasticop/botox whatever
0