Jeg har gang i lidt for meget og kan faktisk ikke rigtigt få fulgt med:
Peaky Blinders/Netflix sammen med min mand. Så når han er ude og arbejde, ligger den i dvale.
The Rookie/Netflix sammen med min søn.
House of the Dragon/Max
Greys Anatomy/Disney
Station 19/Disney
Hvilke tv-serier følger du med i lige nu?
- PaleSeptember
- Kort karma: 1009
- Likede indlæg: 21147
Re: Hvilke tv-serier følger du med i lige nu?
Jeg ser Virgin River, når jeg ser alene. Er kun nået til afsnit 4 men den virker meget hyggelig.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
House of Dragons
Og så er jeg lige blevet færdig med ‘presumed innocent’ på AppleTV, der VIRKELIG var god! Jake Gyllenhaal alene er nok til at se den, men den var generelt virkelig god.
Og så er jeg lige blevet færdig med ‘presumed innocent’ på AppleTV, der VIRKELIG var god! Jake Gyllenhaal alene er nok til at se den, men den var generelt virkelig god.
0
- Dansemesteren
- Kort karma: 133
- Likede indlæg: 4960
House of the Dragon er den eneste, nu hvor The Boys sæson 4 er slut. Vi bliver nok snart nødt til at finde noget nyt, men synes ikke rigtigt, der er noget, der lokker eller fænger. The Bear er afprøvet, jeg forstår overhovedet ikke hvorfor alle er så vilde med dén. Ekstremt kedelig.
1
I'm looking for a man in finance, trust fund, 6'5", blue eyes.
- Guilded_Lily
- Kort karma: 1054
- Likede indlæg: 15240
Jeg har lige set Code of Silence på ITV. Den kan ses på ITVX (deres streamingkanal), hvis man har en god VPN.
Rose Ayling-Ellis (som er døv) spiller hovedrollen som en ung pige, der får til opgave at mundaflæse nogle kriminelle. Den er sygt god. Jeg tænker, den godt kunne ende på Play.
Rose Ayling-Ellis (som er døv) spiller hovedrollen som en ung pige, der får til opgave at mundaflæse nogle kriminelle. Den er sygt god. Jeg tænker, den godt kunne ende på Play.
0
ExMater skrev:Nåja, hvis man ikke har set Penguin - så kan jeg varmt anbefale den. En af de bedste kvinderoller og præstationer jeg har set til dato.
Altså den der Batman spin-off?
0
ExMater skrev:Locobase skrev:ExMater skrev:Nåja, hvis man ikke har set Penguin - så kan jeg varmt anbefale den. En af de bedste kvinderoller og præstationer jeg har set til dato.
Altså den der Batman spin-off?
Ja, lige præcis. Den er så ikke særlig Batman-agtig. Den er meget "grounded".
Godt, jeg har det lidt “mæt” med superhelte
0
Dansemesteren skrev:The Bear er afprøvet, jeg forstår overhovedet ikke hvorfor alle er så vilde med dén. Ekstremt kedelig.
Jeg blev helt stresset i hovedet af at se personalet fare rundt og råbe højlydt og vredt af hinanden
1
- RavenClaw
- Kort karma: 717
- Geografisk sted: Fyyyn
- Likede indlæg: 15510
Jeg ser Danefæ på TV2
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
- Guilded_Lily
- Kort karma: 1054
- Likede indlæg: 15240
Jeg har lige afsluttet "What it feels like for a girl" på BBC iPlayer.
En biografisk serie i otte afsnit om Byron, der springer ud som transseksuel og de konflikter, hun har med sig selv og sin omverden, til hun finder sig selv som Paris Lees. Den er virkelig god!
Interview med real life Paris Lees:
En biografisk serie i otte afsnit om Byron, der springer ud som transseksuel og de konflikter, hun har med sig selv og sin omverden, til hun finder sig selv som Paris Lees. Den er virkelig god!
Interview med real life Paris Lees:
0