10 klasse på high school et semester
Re: 10 klasse på high school et semester
Det var ikke high school, men jeg har to fætre, der var i Texas som au pair (ved den samme familie), og det var et helt fantastisk år for dem begge. Det er en anden måde at opleve amerikansk kultur.
1
Re: 10 klasse på high school et semester
For mange år siden var jeg på et 4 måneders sprogskoleophold i Florida. De to første uger boede jeg hos en ældre dame, der havde udvekslingselever for pengenes skyld - jeg var tæt på at rejse hjem igen, men takket være personalet på sprogskolen skete det ikke, da de fandt en ny familie - og familien tog mig til sig som den datter, de ikke havde. Jeg blev tiden ud og besøgte familien igen nogle år senere.
Derudover har jeg haft to elever, der har været på high school. Den ene i USA, og han havde haft et helt fantastisk ophold. Den anden er pt. i Australien, og jeg kan se på hendes Instagram, at hun får oplevet en masse.
Derudover har jeg haft to elever, der har været på high school. Den ene i USA, og han havde haft et helt fantastisk ophold. Den anden er pt. i Australien, og jeg kan se på hendes Instagram, at hun får oplevet en masse.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?