Hvorfor arbejder du og hvilket job har du?
- differentdaydifferentperson
- Kort karma: 102
- Likede indlæg: 1172
Hvorfor arbejder du og hvilket job har du?
Som overskriften siger: hvorfor arbejder du og hvilket job har du?
0
Re: Hvorfor arbejder du og hvilket job har du?
Jeg arbejder fordi jeg skal holde liv i min stadig voksende familie. Jeg kan også godt lide at arbejde, det hjælper på det.
Mit job er i beredskabet, hvor jeg varetager en administrativ funktion.
Mit job er i beredskabet, hvor jeg varetager en administrativ funktion.
1
Jeg arbejder for at tjene penge, så jeg kan leve mit liv, som jeg ønsker det.
Jeg arbejder som dataanalytiker. Jeg kan godt lide mit job, har gode forhold og søde kolleger. Men jeg gør det for pengene og kunne sagtens få tiden til at gå med mine fritidsinteresser, hvis nogen ville betale mig penge for dét
Jeg arbejder som dataanalytiker. Jeg kan godt lide mit job, har gode forhold og søde kolleger. Men jeg gør det for pengene og kunne sagtens få tiden til at gå med mine fritidsinteresser, hvis nogen ville betale mig penge for dét

5
Don’t drink the Kool-Aid! 

Jeg er forretningscontroller på et universitet.
Jeg arbejder, fordi det er nødvendigt. Der er desværre ingen, der vil betale mig for at lade være
Mit arbejde er rigtig fint af et arbejde at være, men havde jeg råd til at lade være, havde jeg ikke et job. Jeg kan sagtens få tiden til at gå med ting, der interesserer mig mere.
Jeg sparer aggressivt op og har 60-årsret på min pension, så jeg kommer ikke til at arbejde, til jeg bliver 72,5.
Omvendt er penge ikke alt. Jeg er skiftet fra højere lønnede jobs i det private til det offentlige for at få bedre trivsel og work life-balance. Ingen interessetimer, ja tak!
Jeg arbejder, fordi det er nødvendigt. Der er desværre ingen, der vil betale mig for at lade være