Generel job snik-snak og spørgsmål

fisken80
Kort karma: 1114
Likede indlæg: 51486

Re: Generel job snik-snak og spørgsmål

Indlægaf fisken80 » 9. feb 2024, 19:09

englishchannel skrev:Jeg er også godt træt af henvendelser på LinkedIn efterhånden. Enten er det jobs, der ikke relaterer sig til mit erfaringsområde overhovedet, eller - hvis de er indenfor samme branche - er under niveau ift. hvad jeg arbejder med nu. Eller også er det folk, der vil sælge mig ind i netværksgrupper, hvor jeg for 30.000 kr. kan få lov at netværke med teamledere fra Landbrugsstyrelsen (ikke at mit eget job er mere spændende, men jeg praler heller ikke med at være en god networkingmulighed).

Og måske er jeg bare gammeldags, men jeg bliver altid irriteret over, hvor skamløst sælgeragtige, de er. Hvis man ignorerer henvendelserne, bliver de ved med at skrive. Hvis jeg siger nej tak, beder de om begrundelse. Begrunder jeg (hvilket jeg er holdt op med), modargumenterer de min begrundelse.

På et tidspunkt havde jeg sagt nej tak til en netværksgruppe, fordi jeg ikke gad at betale 24.000 kr. for at være med til deres vin og tapas-arrangementer. Den sleske sælger sagde så: "Jamen, det er bare så ærgerligt, for du vil være sådan en fed profil at få med i mit netværk!" *fedte fedte*
Hvortil jeg svarede: "Jamen, hvis du betaler mig 24.000 kr. for at være med, så skal jeg nok overveje det."

Det sagde han sjovt nok ikke så meget til.

Jeg er ret wtf over det der. Altså DU er en fed profil at få med i HANS gruppe, men det er stadig DIG, der skal betale for at være med. Det giver nada mening i mine ører. Får de seriøst nogen til at betale for at være med? Og er det så reelt nogen, der “kan” noget eller bare nogen der håber at kunne netværke sig til noget? For jeg tænker da umiddelbart, at de færreste der ville være fede profiler i gruppen gider betale 24.000 for det…
3
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
TomKah
Kort karma: 309
Likede indlæg: 4288

Indlægaf TomKah » 9. feb 2024, 19:27

fisken80 skrev:
englishchannel skrev:Jeg er også godt træt af henvendelser på LinkedIn efterhånden. Enten er det jobs, der ikke relaterer sig til mit erfaringsområde overhovedet, eller - hvis de er indenfor samme branche - er under niveau ift. hvad jeg arbejder med nu. Eller også er det folk, der vil sælge mig ind i netværksgrupper, hvor jeg for 30.000 kr. kan få lov at netværke med teamledere fra Landbrugsstyrelsen (ikke at mit eget job er mere spændende, men jeg praler heller ikke med at være en god networkingmulighed).

Og måske er jeg bare gammeldags, men jeg bliver altid irriteret over, hvor skamløst sælgeragtige, de er. Hvis man ignorerer henvendelserne, bliver de ved med at skrive. Hvis jeg siger nej tak, beder de om begrundelse. Begrunder jeg (hvilket jeg er holdt op med), modargumenterer de min begrundelse.

På et tidspunkt havde jeg sagt nej tak til en netværksgruppe, fordi jeg ikke gad at betale 24.000 kr. for at være med til deres vin og tapas-arrangementer. Den sleske sælger sagde så: "Jamen, det er bare så ærgerligt, for du vil være sådan en fed profil at få med i mit netværk!" *fedte fedte*
Hvortil jeg svarede: "Jamen, hvis du betaler mig 24.000 kr. for at være med, så skal jeg nok overveje det."

Jeg er ret wtf over det der. Altså DU er en fed profil at få med i HANS gruppe, men det er stadig DIG, der skal betale for at være med. Det giver nada mening i mine ører. Får de seriøst nogen til at betale for at være med? Og er det så reelt nogen, der “kan” noget eller bare nogen der håber at kunne netværke sig til noget? For jeg tænker da umiddelbart, at de færreste der ville være fede profiler i gruppen gider betale 24.000 for det…

Ja det gør.de. jeg kender rigtig mange som er lokket med. For de flestes vedkommende er det nok virksomheden der betaler, men udbyttet er lidt tvivlsom. Det er jo samme koncept som VL grupperne, som i øvrigt også koster penge. Jeg bliver jævnligt ringet op af forskellige selskaber.
0
fisken80
Kort karma: 1114
Likede indlæg: 51486

Indlægaf fisken80 » 9. feb 2024, 20:38

TomKah skrev:
fisken80 skrev:

Ja det gør.de. jeg kender rigtig mange som er lokket med. For de flestes vedkommende er det nok virksomheden der betaler, men udbyttet er lidt tvivlsom. Det er jo samme koncept som VL grupperne, som i øvrigt også koster penge. Jeg bliver jævnligt ringet op af forskellige selskaber.

Men får de også nogen der “er noget” til det?
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 822
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14511

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 9. feb 2024, 21:20

Min chef hev mig til side i dag for at fortælle mig at han havde fanget min kollega på ticketmaster i arbejdstiden og derudover kigget på ferie med en spiller. Han var virkelig ikke særlig imponeret.

Derefter fortalte han mig at jeg er nødt til at være 100% oven på tingene i forbindelse med at få alle kampe og træninger dækket, fordi der er nogle der vil se mig fejle :forvirret: .
Jeg kan ikke helt regne ud, hvem det skulle være eller hvad det hjælper at sige det til mig.

De problemer der er med skemalægning, er pga vi planlægger 7 ting (overdrivelse fremmer forståelse), som skal dækkes hver weekend og vi har 11 deltidsansatte til det, hvor kun 3 rent faktisk gider at arbejde. Det kan jeg ikke rigtig se hvad jeg kan ændre på. De er ansat på en 0-timers kontrakt, så vi kan ikke “tvinge” dem til at arbejde.
På nuværende tidspunkt har jeg efterspurgt folk til (næste) Lørdag x3 og 1 person har sagt at de vil arbejde. En anden har sagt at de vil tjekke kalenderen. De resterende 9 er total tavse. Det er vitterligt ude af min kontrol.

Men nu føler jeg mig da nervøs over om jeg gør det godt nok generelt… måske ikke alligevel.
1
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 11. feb 2024, 15:59

Vi har haft CPD i dag - bare mig, min kollega og deltidspersonalet. Hvilket fucking shitshow. CPD er fællesansvar mellem min kollega og migselv. Det har vores chef sagt og det står i vores jobbeskrivelser. Jeg prøvede flere gange i løbet af ugen at sige til min kollega at vi skal få fastlagt nogle scenarier. Hun siger ja og forsvinder så/sidder på ticketmaster/laver ikke en skid.

Dagen kommer - jeg har fundet et scenarie, udtænkt et andet og gennemgår dem med hende. Hoved/nakkeskade skal immobiliseres og bæres af banen - dette er hvordan du spiller rollen som patient. Fraktur - hvordan gør vi med ilt/entonox etc. Sagde jeg er tovholder på hovedskaden, så kan vi bytte og så er du tovholder på fraktur. Okay.

Vi går igennem hovedskaden. Alle de ting jeg sagde at vi skulle inkludere, gør hun ikke, selvom det vitterligt er det eneste hun skal som model.
Da vi bytter, siger hun så at hun ikke kender scenariet. Like er du for real? :nej: . Så hun gjorde absolut intet. Det hele føltes som en fiasko.

Og så begyndte hun at diskutere bemanding i går og hvor dårligt det var planlagt. I stedet for at forklare til trænere/senior management at vi simpelthen ikke har personalet til dækningen og den model der var i går, var eneste løsning der giver sikkerhed for spillerne og samtidig giver vores genoptræninger de kontakter de skal have (som btw ikke var et problem da det var mig der arbejdede sidste lørdag), så smider hun mig under bussen. Giver dem ret i at det ikke er godt nok - selvom hun afviger fra planen og udvander bemandingen yderligere!!

Så nu er jeg fucking stresset. Jeg kan ikke tvinge folk på 0-timers kontrakter på arbejde og vi kommer ikke til at kunne bemande sikkert næste weekend heller. Min chef har sagt til mig at folk vil se mig fejle, så selvom jeg får ros fra U18 trænere, tætte kollegaer og forældre fremhæver mig til min chef/min chefs chef, så føler jeg nu at jeg hele tiden er en fejl fra at være på vej ud. Og når deltidspersonalet ikke vil arbejde - så er den fejl hele tiden kun et par dage væk…
1
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 1387
Likede indlæg: 29529

Indlægaf TinaW » 11. feb 2024, 18:00

TACOM, dit arbejde lyder sjældent som noget der giver dig ret meget positivt?
Jeg er med på, at du brænder for det og at du ganske sikkert er rigtigt dygtig til dit arbejde, men det må være virkelig udmattende aldrig bare at have en længerevarende rolig periode, hvor tingene bare glider?
Er det overhovedet nogle af de jobs du har haft inden for de sidste 3-4 år, der ikke har været problematiske på den ene eller anden måde?
14
Smiling_Goat
Kort karma: 1277
Likede indlæg: 11987

Indlægaf Smiling_Goat » 11. feb 2024, 19:08

TakeAChanceOnMe skrev:Vi har haft CPD i dag - bare mig, min kollega og deltidspersonalet. Hvilket fucking shitshow. CPD er fællesansvar mellem min kollega og migselv. Det har vores chef sagt og det står i vores jobbeskrivelser. Jeg prøvede flere gange i løbet af ugen at sige til min kollega at vi skal få fastlagt nogle scenarier. Hun siger ja og forsvinder så/sidder på ticketmaster/laver ikke en skid.

Dagen kommer - jeg har fundet et scenarie, udtænkt et andet og gennemgår dem med hende. Hoved/nakkeskade skal immobiliseres og bæres af banen - dette er hvordan du spiller rollen som patient. Fraktur - hvordan gør vi med ilt/entonox etc. Sagde jeg er tovholder på hovedskaden, så kan vi bytte og så er du tovholder på fraktur. Okay.

Vi går igennem hovedskaden. Alle de ting jeg sagde at vi skulle inkludere, gør hun ikke, selvom det vitterligt er det eneste hun skal som model.
Da vi bytter, siger hun så at hun ikke kender scenariet. Like er du for real? :nej: . Så hun gjorde absolut intet. Det hele føltes som en fiasko.

Og så begyndte hun at diskutere bemanding i går og hvor dårligt det var planlagt. I stedet for at forklare til trænere/senior management at vi simpelthen ikke har personalet til dækningen og den model der var i går, var eneste løsning der giver sikkerhed for spillerne og samtidig giver vores genoptræninger de kontakter de skal have (som btw ikke var et problem da det var mig der arbejdede sidste lørdag), så smider hun mig under bussen. Giver dem ret i at det ikke er godt nok - selvom hun afviger fra planen og udvander bemandingen yderligere!!

Så nu er jeg fucking stresset. Jeg kan ikke tvinge folk på 0-timers kontrakter på arbejde og vi kommer ikke til at kunne bemande sikkert næste weekend heller. Min chef har sagt til mig at folk vil se mig fejle, så selvom jeg får ros fra U18 trænere, tætte kollegaer og forældre fremhæver mig til min chef/min chefs chef, så føler jeg nu at jeg hele tiden er en fejl fra at være på vej ud. Og når deltidspersonalet ikke vil arbejde - så er den fejl hele tiden kun et par dage væk…

Har du overvejet at tale med din leder om alt det der? Han har sagt, at nogen vil se dig fejle. Mærkelig ting at sige. Hvorfor siger han det? Hvem? Hvad skal du bruge oplysningen til?
Du skal sørge for at få bemanding, men alle er på 0-kontrakt, så hvordan forestiller han sig, at du skal gøre det? Har han et godt råd? Du modarbejdes af din medarbejder, og det gør det svært for dig at udføre dit arbejde. Har han et godt råd til, hvordan du håndterer hende? Kan du fratage hende de opgaver, hun ikke kan løfte? Du er ny leder, så selvfølgelig har du brug for sparring for at blive dygtig.
10
Brugeravatar
Elverpigen
Kort karma: 90
Likede indlæg: 2243

Indlægaf Elverpigen » 11. feb 2024, 19:39

Elverpigen skrev:(...)Det er noget af en blandet oplevelse, det her nye job.

Jeg arbejder på - udover at dygtiggøre mig i mine nye arbejdsopgaver - at få opgraderet min egen håndtering af stressniveau og søvn, også for at kunne sætte noget mere kul på jobsøgningen.

Kan I anbefale en bog eller lignende med gode håndteringsstrategier ift. omvandrende nedsmeltende kollegaer på arbejdspladsen?

Nedsmeltende kollega har det tydeligvis skidt, og burde nok være sygemeldt helt eller delvist.Nærmeste leder er i nogen grad opmærksom på det, men det er uklart, hvilket ledelsesrum, der kan handles i.

Jeg tænker en bog eller lignende med inspiration i retningen af low-arousal (jeg har kun hørt meget overfladisk om det mht. folk med diagnoser), grænsesætning på en så vidt muligt konfliktnedtrappende måde, holde sig på egen banehalvdel og teknikker i den retning.

Selv om jeg ikke har tænkt mig at satse på at blive i butikken, vil jeg gerne lære mest muligt af bøvlet, for det er nok ikke sidste gang, at jeg kommer til at rende ind i den slags.

Tidligere er jeg rendt ind i et lidt lignende tilfælde, men der havde jeg en uformel ledelsesfunktion over for vedkommende, og kunne skære nogle klart afgrænsede opgaver til, hvilket gav mere ro om situationen. Denne gang er det en kollega, der er mere erfaren i de specifikke funktioner, og som jeg (endnu) er afhængig af noget overlevering fra, og derefter samarbejde. Mht. samarbejdet tror jeg kun, at jeg kommer en del af vejen med tydelighed og skriftlige opsummeringer, så en del af "opgaven" bliver at være og navigere i, at udmeldinger vilkårligt skifter fra sort til hvid.
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 11. feb 2024, 20:37

TinaW skrev:TACOM, dit arbejde lyder sjældent som noget der giver dig ret meget positivt?
Jeg er med på, at du brænder for det og at du ganske sikkert er rigtigt dygtig til dit arbejde, men det må være virkelig udmattende aldrig bare at have en længerevarende rolig periode, hvor tingene bare glider?
Er det overhovedet nogle af de jobs du har haft inden for de sidste 3-4 år, der ikke har været problematiske på den ene eller anden måde?

Jeg elsker mit arbejde. De dage hvor jeg ikke behøver at have kontakt med min kollega eller bare har minimum kontakt med hende, der elsker jeg min arbejdsdag. Mit problem er nok lidt at jeg er perfektionist og samtidig ikke har særlig meget tålmodighed. Jeg ved at X er problemet, så jeg vil fikse X NU i stedet for at gå igennem a, b og c. Når det så er en længerevarende process, så bliver jeg virkelig frustreret.

Mit tidligere job var jeg egentlig også glad for. Min chef var ret uorganiseret og han har muligvis taget credit for nogle af de ting jeg gjorde, men selve arbejdet nød jeg rigtig meget. Der var nogle svære ting socialt fordi en del af personalet var i kliker, men generelt, dag-til-dag, kunne jeg godt lide det.
Jeg kender en der arbejder sammen med min nu tidligere chef og han er ved at gå ud af sit gode skind fordi min tidl chef er så uorganiseret og bare smider ansvar videre til den næste i rækken, som så er ved at knække nakken på det. Så det er ikke et isoleret-mig problem.

Smiling_Goat skrev:Har du overvejet at tale med din leder om alt det der? Han har sagt, at nogen vil se dig fejle. Mærkelig ting at sige. Hvorfor siger han det? Hvem? Hvad skal du bruge oplysningen til?
Du skal sørge for at få bemanding, men alle er på 0-kontrakt, så hvordan forestiller han sig, at du skal gøre det? Har han et godt råd? Du modarbejdes af din medarbejder, og det gør det svært for dig at udføre dit arbejde. Har han et godt råd til, hvordan du håndterer hende? Kan du fratage hende de opgaver, hun ikke kan løfte? Du er ny leder, så selvfølgelig har du brug for sparring for at blive dygtig.

Jeg snakkede med min leder om at jeg føler hun aktivt modarbejder mig, hvilket afledte kommentaren om at nogle vil se mig fejle og bare venter på at jeg gør noget forkert. Jeg tror at det han prøvede at sige, var at min kollega pga. hendes glade personlighed og tendens til at medbringe baked goods på arbejdet, er ret vellidt. Hun ville gerne have haft mit job og fik nej. Hvis jeg så fejler, er det et indirekte "point" til hende. Det er sådan jeg tolkede det ud fra konteksten.
Han snakkede også om at "succession plan'e", fordi han ikke ser min kollega som en del af det. Så jeg er forholdsvis tryg i at hun ikke er på arbejdspladsen efter sommeren. Det er der bare lang tid til, når hun aktivt gør hvad hun kan for at smide mig under bussen indtil da.

Dog har jeg tænkt mig at snakke med min leder igen i morgen/Tirsdag, da det simpelthen ikke er holdbart at jeg skal være stresset over at min job kompetence åbenbart hænger sammen med hvor vidt 11 andre mennesker kan tage sig sammen til at arbejde (halvdelen er btw virkelig gode venner med min kollega, som modarbejder mig......). Jeg har efterspurgt folk til at dække den samme vagt 3 gange på skrift og 2 gange face to face som gruppe, mere 1:1 også. Jeg har spurgt fra det øjeblik jeg er blevet gjort opmærksom på, at behovet er der. Jeg kan vitterligt ikke gøre mere.

Min leder har tænkt sig at tage de her ting op med min kollega i hendes 1:1 review her i Februar. Han har selv overværet ting, som han ikke er tilfreds med og jeg kan komme med flere eksempler over hvor uduelig hun er. Jeg kan bare ikke gøre dele af hendes job for hende, når jeg har mit eget også. Hans råd var at holde alt formelt og "kill it with kindness" - jeg føler bare at jeg HAR prøvet at være venlig, men det hjælper altså ikke at være venlig når hun står klar til at stikke kniven i ryggen på mig. Eller hun vitterligt bare fordufter, når jeg prøver at snakke med hende eller give hende en opgave/samarbejde om tingene.
Så igen, jeg håber at tage en samtale mere med ham. Jeg føler bare at det er nr. 120 og at det bare udstiller mig som uduelig, når hun vedbliver at være et problem.
1
avdotja
Kort karma: 536
Likede indlæg: 14561

Indlægaf avdotja » 11. feb 2024, 21:15

Din kollega er et problem, men som jeg læser det, er det også et ret stort problem at I ikke har nok fast personale. Det kan du tage op med din chef. At valget om primært at ansætte folk på 0-kontrakter, betyder at I ikke kan dække det I skal.
8
JoyNips
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33800

Indlægaf JoyNips » 11. feb 2024, 21:24

TACOM sørg for at aftale alt med hende på skrift. Hvis I aftaler noget mundtligt, så send en follow-up e-mail til hende hvor du ridser op hvad I aftalte. Og send for himlens skyld med kvittering.
6
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 11. feb 2024, 22:39

JoyNips skrev:TACOM sørg for at aftale alt med hende på skrift. Hvis I aftaler noget mundtligt, så send en follow-up e-mail til hende hvor du ridser op hvad I aftalte. Og send for himlens skyld med kvittering.

Det er jeg efterhånden også nået til. Har gjort det tidligere i forbindelse med noterne, men hun er så umulig at det må blive hver evig eneste lille ting fra nu af.

avdotja skrev:Din kollega er et problem, men som jeg læser det, er det også et ret stort problem at I ikke har nok fast personale. Det kan du tage op med din chef. At valget om primært at ansætte folk på 0-kontrakter, betyder at I ikke kan dække det I skal.

Absolut. 0-timers kontrakterne er en god måde at spare penge på for klubben. Problemet er bare at det også betyder at de ikke er forpligtiget til at tage de vagter vi ligger ud. Jeg har tænkt at foreslå at vi måske ansætter 1-2 på 8 timers kontrakter og de timer så ligger lørdag/søndag. Men så tager det incentive fra de andre fordi der så er færre vagter. Man skulle bare tro at med 11 medarbejdere, så ville det være til at få bare en smule dækning. Der er klausuler i kontrakterne der siger at vi forventer de dækker 2 sessioner om ugen, men hvis de af en eller anden grund siger nej, så er der ingen konsekvens. Hvilket så fucker os over alligevel.
2
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 12. feb 2024, 00:05

Jeg tror jeg har fundet en løsning til lørdag. Det kræver at absolut intet går galt/ingen kommer til skade og kompromiterer vores forberedelse til U16 kampen, men det burde kunne lade sig gøre.

Det afhænger også af at alle er villige til at arbejde en fuld dag, i stedet for de normale 3-4 timer. Hvilket nok er der, den kan knække.
Den ene medarbejder er tilbage fra barsel (teknisk set i dag) og han plejer aldrig at tage på udebaneture. For at lørdag kan gå op, er han nødt til enten at arbejde 8.30-16.30 eller tage på heldagstur. Hvilket jeg ikke tror han vil. Men det er den eneste løsning, medmindre der på mirakuløs vis er en anden, der byder ind.

Det betyder også at jeg skal rende pisse hurtigt og være fraværende fra mit holds forberedelse, men det er det eneste der gør det muligt.
Og så har jeg skrevet en mail til min chef om at mødes Tirsdag for at have en snak om personale(dækning) og min kollega. Men så længe ingen begynder at ændre på min plan (som min kollega besluttede sig for at gøre i går…), så burde det lige nøjagtig kunne løbe rundt. Og så har jeg fanme også fortjent mine 4 fridage og tur til DK! :lol:
0
Smiling_Goat
Kort karma: 1277
Likede indlæg: 11987

Indlægaf Smiling_Goat » 12. feb 2024, 11:30

Gad vide om andre specialister oplever det her.

Jeg er specialist inden for et ret snævert område, og jeg oplever simpelthen så tit, at nogle folk stiller spørgsmålstegn ved det jeg siger. Hold nu op, hvor er det irriterende.

Altså jeg undersøger noget, tager en beslutning eller flager noget, og jeg forsøger at give den information folk har brug for for at tage en beslutning, men i stedet for at tage en beslutning, begynder de at stille spørgsmålstegn ved, om det jeg siger nu også er rigtigt.

Man skulle tro at titlen i min signatur ville være nok, men nej. Vi skal stadig lige bruge lidt tid på at finde ud af, om jeg nu ved hvad jeg taler om.

Altså det sker ikke hele tiden og heller ikke hver dag, men det er lige sket igen i dag, og jeg bliver sgu lidt træt.
0
ajnaM
Kort karma: 1044
Likede indlæg: 26762

Indlægaf ajnaM » 12. feb 2024, 13:26

Smiling_Goat skrev:Gad vide om andre specialister oplever det her.

Jeg er specialist inden for et ret snævert område, og jeg oplever simpelthen så tit, at nogle folk stiller spørgsmålstegn ved det jeg siger. Hold nu op, hvor er det irriterende.

Altså jeg undersøger noget, tager en beslutning eller flager noget, og jeg forsøger at give den information folk har brug for for at tage en beslutning, men i stedet for at tage en beslutning, begynder de at stille spørgsmålstegn ved, om det jeg siger nu også er rigtigt.

Man skulle tro at titlen i min signatur ville være nok, men nej. Vi skal stadig lige bruge lidt tid på at finde ud af, om jeg nu ved hvad jeg taler om.

Altså det sker ikke hele tiden og heller ikke hver dag, men det er lige sket igen i dag, og jeg bliver sgu lidt træt.

Jeg oplever det ofte, og sætter ofte også spørgsmålstegn ved mine specialist-kollegaers konklusioner. Ofte har de haft ét perspektiv, når de har løst opgaven, hvor jeg (eller vores politikere) har et andet - så selvom de umiddelbart har tænkt ét svar, kan der være behov for et andet.

På samme måde kan jeg tænke en løsning som optimal for mit eget arbejde og område, men den løsning kan jo sagtens blive udfordret af andre behov og perspektiver.

Ja, det kan da være irriterende, omvendt er jeg godt klar over, at jeg ikke er en ø - men at mit arbejde spiller ind i andres, selvom jeg har ansvaret på mit eget område.
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…

Tilbage til "Job"