<Ov°°vO>
Vis os det nyeste billede af din kat...
Re: Vis os det nyeste billede af din kat...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
16
And we both know: I will be delicious
Jeg har lige hentet de to søstre her. De er formentligt blevet dumpet.
De er pæne, velnærede og meget tamme. Men ingen har ville kendes ved dem (og de er ikke ejermærkede)
De er svære at tage billede af, fordi de gerne vil helt op i ansigtet
De er pæne, velnærede og meget tamme. Men ingen har ville kendes ved dem (og de er ikke ejermærkede)
De er svære at tage billede af, fordi de gerne vil helt op i ansigtet

Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
17
Jeg har aldrig opkevet to katte så tæt knyttet til hinanden før. De går nærmest med halerne snoet sammen, meget af tiden.
Vil selvfølgelig give internatet besked om, hvor tætte de er med hinanden, så de kommer ud i en familie sammen.
Tror de er omring. 12 uger, lidt svært at bedømme da de er små og kompakte med korte ben. De har helt sikkert orm, begge to har typisk ormemave, så de får en ormekur.
Vil selvfølgelig give internatet besked om, hvor tætte de er med hinanden, så de kommer ud i en familie sammen.
Tror de er omring. 12 uger, lidt svært at bedømme da de er små og kompakte med korte ben. De har helt sikkert orm, begge to har typisk ormemave, så de får en ormekur.
12
Jeg fornemmer, at Midi muligvis er sulten.
12
Åh de er så fine allesammen. Jeg kunne sagtens have 3 - 5 stykker der kom og gik og sov i en stor bunke oven på mig.
6
Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
I'm going to work in finance because I have always wanted to be a shit head.
Jeg var omringet forleden.
15
Don’t drink the Kool-Aid! 

-
D.itsen
- Kort karma: 596
- Geografisk sted: Vestsjælland
- Likede indlæg: 10325
Begge vores putte-dyr
13
UH UH UH UH KORT 
Hjemme i DK igen

Hjemme i DK igen

- Dansemesteren
- Kort karma: 130
- Likede indlæg: 4834
If I fits I sits: Juleedition. 

15
I'm looking for a man in finance, trust fund, 6'5", blue eyes.
- Ado
- Kort karma: 3782
- Geografisk sted: Korsbæk
- Likede indlæg: 61722
- Kontakt:
Lille A, Arnsen, Arne.
16
Jeg er syg, og min pelsbold følger mig lige i hælene. Går jeg på toilettet eller i køkkenet, går hun med. Er jeg i sofaen eller i sengen, ligger hun helst ovenpå mig. Sidder jeg ved bordet, ligger hun på stolen ved siden af (og venter på at blive nusset på maven).
Hver gang jeg hoster, siger hun ‘purrr?’ som om hun lige skal tjekke, at jeg er okay.
Elsker livet som kattemor (selvom jeg ind imellem tænker, det er hende, der ser mig som sin killing
)
Hver gang jeg hoster, siger hun ‘purrr?’ som om hun lige skal tjekke, at jeg er okay.
Elsker livet som kattemor (selvom jeg ind imellem tænker, det er hende, der ser mig som sin killing
)Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14
- achillaxedprune
- Kort karma: 1247
- Likede indlæg: 12827
Min skønne tykmis Gurli-Margrethe ligger og putter på min dyne. Jeg skal tisse, men jeg kan jo ikke flytte mig!
Ih, jeg elsker den gamle dame. 
Ih, jeg elsker den gamle dame. 
10
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt. Citat: Ukendt morfar.
Udvis ikke ukritisk solidaritet med “den gode stemning”. Citat: Glenn Bech.
Udvis ikke ukritisk solidaritet med “den gode stemning”. Citat: Glenn Bech.