Vis dit kæledyr
Re: Vis dit kæledyr
Vi er på efterårsferie i Sverige - en af hundens yndlingssteder. Der er skov, vand, pinde, lækre dufte og pejs 

Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
16
J, juli 2018.
- Ado
- Kort karma: 3781
- Geografisk sted: Korsbæk
- Likede indlæg: 61699
- Kontakt:
Lille Arne.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14
Det er en kilde til konstant berigelse at have en husky

7
“There's a lot of attitudes going on around here. Don't let me get one.”
― Ash in Fantastic Mr. Fox
Nogen havde en fest på ridebanen i stedet for at gå ind i stalden 

2
Mine passer-heste - to gamle drenge på henholdsvis 22 og 28 år - heldigvis friske og glade 

5
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
.Magic. skrev:Nogen havde en fest på ridebanen i stedet for at gå ind i stalden
Der er sgutte meget ridebane over den omgang søle der

1
TinaW skrev:.Magic. skrev:Nogen havde en fest på ridebanen i stedet for at gå ind i stalden
Og sådan ser det ud allevegne derude
tilføj også lige 20 cm klægjord på markerne.
0
.Magic. skrev:TinaW skrev:.Magic. skrev:Nogen havde en fest på ridebanen i stedet for at gå ind i stalden
Og sådan ser det ud allevegne derudetilføj også lige 20 cm klægjord på markerne.
Vildt nok.
Vi har heldigvis stadig tørt alle steder, men jeg ved jo godt, det nok ændre sig hen over de næste måneder.
0
TinaW skrev:.Magic. skrev:TinaW skrev:.Magic. skrev:Nogen havde en fest på ridebanen i stedet for at gå ind i stalden
Og sådan ser det ud allevegne derudetilføj også lige 20 cm klægjord på markerne.
Vildt nok.
Vi har heldigvis stadig tørt alle steder, men jeg ved jo godt, det nok ændre sig hen over de næste måneder.
I den nye stald er der sandjord og det ligger vist højere. Det var en fornøjelse at kunne gå rundt udenfor uden at skulle kigge efter huller hele tiden :-)
1
Vores lillebitte Mocha bliver 9 år i dag
Han var bare en lille babyflodhest da jeg mødte ham første gang 
Han var bare en lille babyflodhest da jeg mødte ham første gang 
8
Der blev stået på bremserne i morges da hun blev lukket ud og hun opdagede der var hegn
Jeg stoppede lige med at trække vejret et øjeblik. Men bremserne virker.
Jeg stoppede lige med at trække vejret et øjeblik. Men bremserne virker.
Senest rettet af .Magic. 1. nov 2024, 12:51, rettet i alt 1 gang.
9
Husky sommerfugl til Halloween

12
Havde den dejligste gåtur med pelskræet i dag 

17
Mens vi venter utålmodigt på den første sne (man er vel en husky), er det fint med lidt efterårsfarver

18