Hvad har dit pelsbarn sidst gjort, som gjorde dig glad/stolt/underholdt?
-
- Kort karma: 1338
- Likede indlæg: 14459
Re: Hvad har dit pelsbarn sidst gjort, som gjorde dig glad/stolt/underholdt?
Ingen af mine hunde gøer nogensinde af fjernsynet. De er helt ligeglad med skærmen.
I dag lå den yngste hund ved siden af mig, mens jeg så noget med Jesus der bærer korset, han skal sømmes op på, og SÅ gakkede hunden ud. Det er åbenbart grænsen. Jesus.
I dag lå den yngste hund ved siden af mig, mens jeg så noget med Jesus der bærer korset, han skal sømmes op på, og SÅ gakkede hunden ud. Det er åbenbart grænsen. Jesus.
3
Han jordede igennem en masse vand og mudder på en mark og han havde en fest. Jeg elsker hans løbeglæde .png)
.png)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
- Raenil
- Kort karma: 140
- Geografisk sted: Silkeborg
- Likede indlæg: 9740
Hunden Trille graver ind imellem et hul. Hun er ikke sådan en havefræser, men engang imellem falder hun over et vigtigt hul der ikke er gravet endnu.
I dag var der i bunden af hullet en fod til vores svømmepøl, som jeg mistede for to år siden. Jeg har været haven igennem flere gange, og ligeledes hele internettet for at finde en ny.
Så er hun tilgivet den smule jord der fulgte med ind i køkkenet.
I dag var der i bunden af hullet en fod til vores svømmepøl, som jeg mistede for to år siden. Jeg har været haven igennem flere gange, og ligeledes hele internettet for at finde en ny.
Så er hun tilgivet den smule jord der fulgte med ind i køkkenet.
5
Vi gik rundt og samlede lort og så begyndte den anden opstalder at klø H med løvriven - Det har hun aldrig prøvet før men var fan af det
Jeg er virkelig stolt af min lille søhest.png)

Jeg er virkelig stolt af min lille søhest
.png)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
- Madam Pomfrey
- Kort karma: 1605
- Likede indlæg: 28052
Jeg vi havde en tidlig teenage fase i april, maj og juni...
Hvor Sheldon dels tog på eventyr på egen pote, åbnede hoveddør eller havelågen selv, samt plankede hegnet adskillelige gange
Og han var på rigtig mange måder bare "to much" og kanøflede os hele tiden, kravlede rundt på os, slikkede på os hele tiden, trak rigtig meget når vi gik tur.
Men nu synes det at være ovre...
og han er bare så god, lækker og mild en bamse
Han trækker sjældent når vi går tur, - og i såfald mest fordi han vil baglæns til noget han opdagede han lige skulle undersøge lidt bedre
Han er meget mere rolig, han vil gerne putte i sofaen og være tæt med os, men det er på noget mere overkommelig vis
Vi har øvet indkald, og han er super til at komme på plads, sitte, dække, og den ældste knægt har øvet med ham at han skal lade godbidder ligge indtil han får værsgo.
Han har accepteret at han skal sidde i bagagerummet når vi kører bil, og nu vælter han ikke længere ud når vi åbner, men bliver pænt siddende til vi har snoren og siger kom, - også selv om vi er ved strand eller hundeskoven, som han ELSKER
På flere af vores gå ruter er der et rigtig godt overblik ifht. om der kommer andre, så vi har øvet at gå uden snor, indkald m.v. og han er bare så god
Vi havde huset fuldt af gæster i lørdags, og det håndterer han også helt super igen.
Jeg vidste godt at Bernere er kendt for at have rigtig meget personlighed, og at de er kærlige og sociale hyggebamser, som ingen anelse har om egen størrelse. Og det rygte lever han til fulde op til. Han er goofy, glad, og meget meget kærlig. Når han indimellem har lavet lidt unoder, eller bare gerne vil ha opmærksomhed, smider han sig bare på ryggen, og udstråler "kom og klø mig på mavsen"
Hvor Sheldon dels tog på eventyr på egen pote, åbnede hoveddør eller havelågen selv, samt plankede hegnet adskillelige gange

Og han var på rigtig mange måder bare "to much" og kanøflede os hele tiden, kravlede rundt på os, slikkede på os hele tiden, trak rigtig meget når vi gik tur.
Men nu synes det at være ovre...
og han er bare så god, lækker og mild en bamse

Han trækker sjældent når vi går tur, - og i såfald mest fordi han vil baglæns til noget han opdagede han lige skulle undersøge lidt bedre
Han er meget mere rolig, han vil gerne putte i sofaen og være tæt med os, men det er på noget mere overkommelig vis
Vi har øvet indkald, og han er super til at komme på plads, sitte, dække, og den ældste knægt har øvet med ham at han skal lade godbidder ligge indtil han får værsgo.
Han har accepteret at han skal sidde i bagagerummet når vi kører bil, og nu vælter han ikke længere ud når vi åbner, men bliver pænt siddende til vi har snoren og siger kom, - også selv om vi er ved strand eller hundeskoven, som han ELSKER
På flere af vores gå ruter er der et rigtig godt overblik ifht. om der kommer andre, så vi har øvet at gå uden snor, indkald m.v. og han er bare så god

Vi havde huset fuldt af gæster i lørdags, og det håndterer han også helt super igen.
Jeg vidste godt at Bernere er kendt for at have rigtig meget personlighed, og at de er kærlige og sociale hyggebamser, som ingen anelse har om egen størrelse. Og det rygte lever han til fulde op til. Han er goofy, glad, og meget meget kærlig. Når han indimellem har lavet lidt unoder, eller bare gerne vil ha opmærksomhed, smider han sig bare på ryggen, og udstråler "kom og klø mig på mavsen"
4
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Der er nogle rønnetræer på hestenes fold.
Af årsager jeg ikke helt forstår, er de vilde med både blade og bær.
Også de umodne bær.
Den gamle af hestene er en smule højere og har lidt længere hals end den yngre, så hun kan nå lidt flere blade.
Den unge bliver tydeligt irriteret over, at hun ikke kan nå lige så højt op og bakker ind i den gamle, for at få hende væk fra træerne.
Var hun nu lidt klogere, udnyttede hun i stedet muligheden for at lade den gamle hive grenene ned.
Af årsager jeg ikke helt forstår, er de vilde med både blade og bær.
Også de umodne bær.
Den gamle af hestene er en smule højere og har lidt længere hals end den yngre, så hun kan nå lidt flere blade.
Den unge bliver tydeligt irriteret over, at hun ikke kan nå lige så højt op og bakker ind i den gamle, for at få hende væk fra træerne.
Var hun nu lidt klogere, udnyttede hun i stedet muligheden for at lade den gamle hive grenene ned.
1
Min hund Felix er bare verdens bedste hund. Super kærlig, klog og fucking sjov. Han forstår rigtigt meget fx når han skal have sin sele på, så siger jeg løft benet og så gør han det. Når jeg så skal have remmen spændt fast rundt om maven, så siger jeg nogen gange til ham: jeg skal nok være forsigtig og passe på tissemanden (er kommet til at nappe i den et par gange) hver gang jeg nævner ordet tissemand, så skriger han op. Altså det er jo synd for ham, hvis han virkelig forstår hvad jeg siger, men altså jeg syntes sku også at det er ret morsomt.
6
- Guilded_Lily
- Kort karma: 1001
- Likede indlæg: 14001
Min hund er sgu ikke altid for spids. Vi var ude at gå i skovbrynet her til aften og gik ad en grusvej mellem to marker for at komme hjem. Pludselig fik hun færten af noget spændende langs den ene mark, og jeg skulle kæmpe lidt med hende for at komme videre. Længere fremme på stien springer et dådyr ud, der skiftevis løber og stopper op og kigger tilbage på os. Hunden opdager intet, hun har bare travlt med at snuse i markkanten. Dådyret hoppede ind på marken igen og gemte sig i rugen.
Da vi så kom frem til det sted, hvor dyret var sprunget ud på stien, tog fanden ved hende, og jeg skulle bruge hele min kropsvægt for ikke at ryge lige på snotten. Hun er imponerende stærk af sådan en bette unghund at være!
Da vi så kom frem til det sted, hvor dyret var sprunget ud på stien, tog fanden ved hende, og jeg skulle bruge hele min kropsvægt for ikke at ryge lige på snotten. Hun er imponerende stærk af sådan en bette unghund at være!

0
Jeg hyggede mig meget over at min kæreste lagde nyvasket tøj parat til at blive pakket til weekendtur. Det mente den ene kat bestemt måtte være til hende 

4
-
- Kort karma: 545
- Likede indlæg: 9971
Min kat har været alene hjemme i 6 døgn. Altså med pasning dagligt. Det er første gang, siden jeg fik ham. Ellers har det max været 3 nætter - plus en uge i pension for et par år siden.
Da jeg kom hjem i går aftes miavede han højlydt i en time, og placerede sig ved mine fødder, så jeg ikke kunne slippe væk. I nat har han sovet på bænken i soveværelset (han sover altid i stuen normalt), sandsynligvis for at sikre sig i mod, at jeg forsvinder igen. Det er lige så jeg smelter.
(og puha, jeg har savnet ham)
Da jeg kom hjem i går aftes miavede han højlydt i en time, og placerede sig ved mine fødder, så jeg ikke kunne slippe væk. I nat har han sovet på bænken i soveværelset (han sover altid i stuen normalt), sandsynligvis for at sikre sig i mod, at jeg forsvinder igen. Det er lige så jeg smelter.
(og puha, jeg har savnet ham)
7
- Ado
- Kort karma: 3690
- Geografisk sted: Korsbæk
- Likede indlæg: 59548
- Kontakt:
Mine forældre har passet vores høns og katte i tre uger. Jeg var bange for, om Tove og Preben ville lægge os på is, når vi kom hjem. Tubby og Benny er mere sky, så der forventede jeg ingen ændring.
Men både Tove og især Preben er SÅ glade. Preben tøffer rundt udenfor konstant og venter på os. Og når han ser os, vælter han om på ryggen og forventer mavenus.
Og årh, mine hønsepiger. Jeg gik ned til dem og kaldte på dem, og så kom de fræsende ude fra den store hønsegård og ind til mig, mens de klukkede løs og blev taget op og nusset og kløet.
Pixi havde vi med på ferie, og hun er fandeme sej. Hun tog køreturen til sydfrankrig i stiv pote.
Men både Tove og især Preben er SÅ glade. Preben tøffer rundt udenfor konstant og venter på os. Og når han ser os, vælter han om på ryggen og forventer mavenus.

Og årh, mine hønsepiger. Jeg gik ned til dem og kaldte på dem, og så kom de fræsende ude fra den store hønsegård og ind til mig, mens de klukkede løs og blev taget op og nusset og kløet.
Pixi havde vi med på ferie, og hun er fandeme sej. Hun tog køreturen til sydfrankrig i stiv pote.
6
Ado skrev:Mine forældre har passet vores høns og katte i tre uger. Jeg var bange for, om Tove og Preben ville lægge os på is, når vi kom hjem. Tubby og Benny er mere sky, så der forventede jeg ingen ændring.
Nu med to tilløber katte?
0
- Ado
- Kort karma: 3690
- Geografisk sted: Korsbæk
- Likede indlæg: 59548
- Kontakt:
TinaW skrev:Ado skrev:Mine forældre har passet vores høns og katte i tre uger. Jeg var bange for, om Tove og Preben ville lægge os på is, når vi kom hjem. Tubby og Benny er mere sky, så der forventede jeg ingen ændring.
Kun den ene. Benny er valgt.

Men det vrimler med katte i området. Jeg ved naboens kat lige har fået killinger, og hvor meget jeg end elsker katte, så håber jeg ikke, at de slår sig ned her.
0
Ado skrev:TinaW skrev:Ado skrev:Mine forældre har passet vores høns og katte i tre uger. Jeg var bange for, om Tove og Preben ville lægge os på is, når vi kom hjem. Tubby og Benny er mere sky, så der forventede jeg ingen ændring.
Kun den ene. Benny er valgt.![]()
Men det vrimler med katte i området. Jeg ved naboens kat lige har fået killinger, og hvor meget jeg end elsker katte, så håber jeg ikke, at de slår sig ned her.
Endnu en uansvarlig katteejer, som bare lader sin kat få killinger.
Det er sørgerligt.
Vores katte er heller ikke fornærmede når vi kommet retur. Bare glade for at se os (mig)
De bryder sig ikke om fremmede, så når de bliver fodret/passet af nogen, så ser de dem for det meste kun lidt på afstand.
3
Jeg har siden Nanook var lille lært ham “vis mig” hvis jeg kan se der er noget han vil.
Han kommer hen til mig og gør som han plejer når der er noget han vil. Fastholder øjenkontakt og siger et “woof” mens han bakker lidt.
Jeg siger “vis mig” og han går udenfor og hen til havebordet hvor hans store unicorn ligger. Lagde den derud i går fordi han blev ved med at pille fyldet ud. Jeg tror først han er sulten fordi bøtten jeg hælder mad op med står derude.
Henter mad til ham men kan så se det ikke er det han ville have. Han stiller sig igen og vil noget. Så jeg siger igen “vis mig” og så går han hen og båtter på unicornen og det var den han ville have og får den så
Min kloge, kloge Nookie

Han kommer hen til mig og gør som han plejer når der er noget han vil. Fastholder øjenkontakt og siger et “woof” mens han bakker lidt.
Jeg siger “vis mig” og han går udenfor og hen til havebordet hvor hans store unicorn ligger. Lagde den derud i går fordi han blev ved med at pille fyldet ud. Jeg tror først han er sulten fordi bøtten jeg hælder mad op med står derude.
Henter mad til ham men kan så se det ikke er det han ville have. Han stiller sig igen og vil noget. Så jeg siger igen “vis mig” og så går han hen og båtter på unicornen og det var den han ville have og får den så

Min kloge, kloge Nookie
.png)

5