Vis dit kæledyr
Re: Vis dit kæledyr
Ja, jeg spammer men jeg er simpelthen så glad for flytningen.
I dag kom hun ud med hendes nye ven. Der var leg, løb og fællesspisning
Hun sagde også hej til 2 af ismule-damerne på den anden side.
Hun har haft en god dag på kontoret
I dag kom hun ud med hendes nye ven. Der var leg, løb og fællesspisning
Hun sagde også hej til 2 af ismule-damerne på den anden side.
Hun har haft en god dag på kontoret
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
Er der meget mudret? Vi har lerjord og det er håbløst i sådan noget vejr vi har pt.
Men der er ikke steder hvor der står vandspejl/pytter.
0
TinaW skrev:Er der meget mudret? Vi har lerjord og det er håbløst i sådan noget vejr vi har pt.
Ved vandbaljerne, høet og ledet er det virkelig smattet og det er klægjord.
Heldigvis er der ikke i mudret andre steder på deres mark :-) De har en lille vandresti og et stykke med træer og i den ende er der forholdsvist tørt. Så godt det nu kan være med al den regn, men de siger at det er ekstremt mudret i år.
1
- Madam Pomfrey
- Kort karma: 1580
- Likede indlæg: 27176
Vores ene killing har sorte trædepuder på alle 4 ellers hvide poter, jeg synes det er SÅ fint, og at det slet ikke er til at stå for
Som om han lige har trådt på en stempelpude
Som om han lige har trådt på en stempelpude
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Vi har gang i en ordentlig omgang influenza herhjemme. Har til gengæld en ret nuttet sygepasser
16
J, juli 2018.
Utroligt hvor uskyldig man kan se ud…
Havde fyldt trillebøren ca 2/3, da jeg lige skulle hjælpe min mand med noget. Da jeg kom tilbage var den væltet, så jeg kunne starte forfra…
Havde fyldt trillebøren ca 2/3, da jeg lige skulle hjælpe min mand med noget. Da jeg kom tilbage var den væltet, så jeg kunne starte forfra…
11
Nanook opdagede at Haylie har fået en bamse og forsøgte ihærdigt at få den ned
2
5
Første gang med sadel og ikke et pip fra hende
Sadlen er en billig stofsadel og vejer kun 2 kg så der er ingen belastning :-)
Vi lavede lidt bomtræning i dag, men så fik hun øje på hende her og så mistede hun fokus
Havde planlagt 15 minutters træning, men det blev kun til 10
Sadlen er en billig stofsadel og vejer kun 2 kg så der er ingen belastning :-)
Vi lavede lidt bomtræning i dag, men så fik hun øje på hende her og så mistede hun fokus
Havde planlagt 15 minutters træning, men det blev kun til 10
6
Smukke søhest
7
- Madam Pomfrey
Han elsker sin grillkylling
9
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
- Ado
- Kort karma: 3634
- Geografisk sted: Korsbæk
- Likede indlæg: 58083
- Kontakt:
ZzzZZzzzz.
11
Hraunbua aka Tusse.
26 år bliver hun om nogle måneder.
26 år bliver hun om nogle måneder.
12
- Madam Pomfrey
Bamsebjørnen
Han gik kold i gangen i går da vi kom hjem, efter mange timers playdate med hans "kusine-hund" en 4 måneder gammel hvalp, blanding af Golden Retriever og samojede.
Totalt turbo på i knap 5 timer.
Og så havde vi han på vægten, 48 kg
Han ender med at blive en gigant
Han gik kold i gangen i går da vi kom hjem, efter mange timers playdate med hans "kusine-hund" en 4 måneder gammel hvalp, blanding af Golden Retriever og samojede.
Totalt turbo på i knap 5 timer.
Og så havde vi han på vægten, 48 kg
Han ender med at blive en gigant
8
- Ado
- Kort karma: 3634
- Geografisk sted: Korsbæk
- Likede indlæg: 58083
- Kontakt:
Hende her.
Hver nat lægger hun sig op af min ryg. Det er så vidunderligt at mærke varmen fra hendes lille pelskrop.
Hver nat lægger hun sig op af min ryg. Det er så vidunderligt at mærke varmen fra hendes lille pelskrop.
13