Perler fra ungerne
Re: Perler fra ungerne
Min 6 årige der har nogle udtaleproblemer har lavet en sød her til aften, hun snakker om når vi skal til begavelse, det lyder lidt hyggeligere at skulle begaves end begraves 

2
Min dreng er næsten lige fyldt 3 år og kan ikke huske sidste vinter hvor der var sygdom i omløb.
Den anden morgen kom han løbende og råbte “Mor! Mor! Jeg har fået våd næse!”
Den anden morgen kom han løbende og råbte “Mor! Mor! Jeg har fået våd næse!”
7
Alphilia skrev:Mit barn har “hostebetændelse”
Det lyder godt nok træls
God bedring!
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! 

E kalder ønskeliste for 'yndlingsliste', og det kan jeg ret godt lide 

7
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Min dreng sad og sang for sig selv hvor jeg høre ham synge ‘og bilen køre til burger-rang’ på melodien til ‘i østen stiger solen op’
Burger-rang > burger restaurant > McD
Burger-rang > burger restaurant > McD

7
- Mi55y
- Kort karma: 1267
- Geografisk sted: Århus med bolleÅ
- Likede indlæg: 20576
Den 4-årige har været ekstremt mor-kær de sidste par dage, så jeg spurgte ham, om det er ham, de kalder velcro ude i byen.
- Nej, de kalder mig klisti-bisti
- Nej, de kalder mig klisti-bisti
7
S - 09.10.18 .png)
K - 05.03.21
.png)
K - 05.03.21

Mig og datteren på 6 år sidder og snakker om figurerne i Jesperhus, og jeg siger han om Dino - hvortil jeg bliver rettet fordi vi ikke ved om det er en han eller hun.
Jeg siger så om Hugo måske er en hun, men nej, det mener hun ikke fordi han er vist kæreste med Rita - der er en hun og derfor må Hugo være en han.
Jeg siger så at piger godt kan være kæreste med piger.
Hvortil datteren siger: “Ja, men de er lidt gammeldags i Jesperhus, så sådan er det ikke deroppe”
Jeg siger så om Hugo måske er en hun, men nej, det mener hun ikke fordi han er vist kæreste med Rita - der er en hun og derfor må Hugo være en han.
Jeg siger så at piger godt kan være kæreste med piger.
Hvortil datteren siger: “Ja, men de er lidt gammeldags i Jesperhus, så sådan er det ikke deroppe”

8