Perler fra ungerne
- LadyFox
- Kort karma: 2537
- Geografisk sted: Kbh
- Likede indlæg: 48962
Re: Perler fra ungerne
F meldte i dag at hun syntes at vi skulle gå ud og finde en bænk vi kunne sove på om natten. Hvillet jeg fortæller jeg ikke vil da jeg bedre kan lide at sove indenfor i sengen hvor til F spørger: “Trænger du da ikke til ferie, eller hva’?”
12
Adios!
Datteren har lært kunsten at multi-taske: "Se mor, jeg kan hinke mens jeg prutter!".
Mor er stolt (eller i hvert fald underholdt)
Mor er stolt (eller i hvert fald underholdt)

8
"Hvis du bliver fyret fra dit arbejde, kan du bare starte en pølsehornsfabrik! Dine pølsehorn er de bedste i verden!"
(jeg har efterhånden fået så meget ros for ovenstående bagværk, at jeg ikke har indrømmet, det bare er de frosne fra Rema...)

(jeg har efterhånden fået så meget ros for ovenstående bagværk, at jeg ikke har indrømmet, det bare er de frosne fra Rema...)

12
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! 

Jeg fortalte E, at jeg ikke havde sovet så godt i nat.
E: Var det fordi, der var en høj lyd?
Mig: Nej, det var ikke derfor, jeg kunne bare ikke sove.
E: Var det fordi, du havde en dårlig drøm?
Mig: Nej
E: Var det på grund af mig?
Mig: Nej, nej, overhovedet ikke!
E: Så var det bare fordi, du ikke kunne sove? Og heller ikke hvile?
Mig: Ja
E: Årh Mor, det skulle du have sagt, så kunne jeg synge for dig!
Mig: Årh tak skat!
Det husker jeg til næste gang
E: Godt Mor! *pause* Men altså, det er KUN, hvis du ikke kan sove!!!
E: Var det fordi, der var en høj lyd?
Mig: Nej, det var ikke derfor, jeg kunne bare ikke sove.
E: Var det fordi, du havde en dårlig drøm?
Mig: Nej
E: Var det på grund af mig?
Mig: Nej, nej, overhovedet ikke!
E: Så var det bare fordi, du ikke kunne sove? Og heller ikke hvile?
Mig: Ja
E: Årh Mor, det skulle du have sagt, så kunne jeg synge for dig!
Mig: Årh tak skat!
Det husker jeg til næste gangE: Godt Mor! *pause* Men altså, det er KUN, hvis du ikke kan sove!!!
12
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Vi mangler én gave til mormors pakkekalender der skal gives på lørdag, jeg spurgte Alva om hun havde en idé til en sidste gave, hun har lavet 6 af gaverne.
A: Måske 10 kr?
Mig: Hvad mener du?
A: Eller nogle andre penge
Mig: Tror du mormor bliver glad for det?
A: JA, hun arbejder jo ikke mere og hun skal også have mad
Måtte fortælle hende at mormor havde rigelig penge til mad og alt det nødvendige, men at hun blot har meget færre penge end før fordi hun ikke får lige så meget i pension som hun fik i løn. Så hun kan ikke tage på så mange ferier, købe dyre gaver og den slags som før. Så vi er stadig i tænkeboks om den sidste gave.
A: Måske 10 kr?
Mig: Hvad mener du?
A: Eller nogle andre penge
Mig: Tror du mormor bliver glad for det?
A: JA, hun arbejder jo ikke mere og hun skal også have mad
Måtte fortælle hende at mormor havde rigelig penge til mad og alt det nødvendige, men at hun blot har meget færre penge end før fordi hun ikke får lige så meget i pension som hun fik i løn. Så hun kan ikke tage på så mange ferier, købe dyre gaver og den slags som før. Så vi er stadig i tænkeboks om den sidste gave.
7
Fortsættelse til overstående, pakkede gaverne ind i går og skrev en lille ting på hvert kort, min mor har nogle hammam håndklæder hun elsker og har derfor købt nogle små hammam hånd-håndklæder, Alvas foreslag til hvad der skulle stå på kortet "Noget der er pænere end det du har" fordi hun pt bare har nogle hvide ikea håndklæder til at tørre hænder. Hun fik dog lov til at der på håndklæde nummer to skulle stå "Er alle dine håndklæder til vask?" for så var det jo smart at få et mere
Så jeg tænker min mor vil undre sig over nogle af kortene, der var mange sjove indslag til hvad der skulle stå.
Så jeg tænker min mor vil undre sig over nogle af kortene, der var mange sjove indslag til hvad der skulle stå.
0
- Pippi_Langstrømpe
- Kort karma: 135
- Likede indlæg: 883
Vi læste “Den fantastiske bus”, mens Ninjaen spiste ostemad.
Vi nåede til sætningen: “Alt hvad der ikke eksisterer, er mit”
Så sagde Ninjaen “Ostemaden eksisterer, den er min”
Vi nåede til sætningen: “Alt hvad der ikke eksisterer, er mit”
Så sagde Ninjaen “Ostemaden eksisterer, den er min”

3
Det har jeg aldrig prøvet før, så det klarer jeg helt sikkert!
Ninjaen, september 2020.
Ninjaen, september 2020.