Xplora ur

Mila_H
Kort karma: 108
Likede indlæg: 654

Xplora ur

Indlægaf Mila_H » 24. sep 2025, 15:16

Hejsa

Jeg overvejer at investere i et Xplora-ur til min søn. Uret skal kunne ringes til/fra og gerne også sende beskeder - evt talebeskeder. Det vil være fint, hvis man kan indstille skolemodus, men det er ikke noget krav.

Jeg troede, valget var endt på et fra Xplora, men så opdager jeg, at man skal betale et såkaldt servicegebyr, hvis man vil bruge et andet abonnement/simkort. Jeg skrev til dem, og de svarede, at servicegebyret var nødvendigt, for at uret virker med et andet simkort.

Det er absolut ikke i min interesse at betale en masse penge månedligt for et abonnement på et i forvejen dyrt ur.
Er der nogen, der har et nyere ur fra Xplora (og købt hvornår), hvor det godt kan bruges uden det servicegebyr?
Eller har I andre gode ure, I kan anbefale?

Jeg ved ikke helt, om de bare prøver at lokke mig til blindt at betale det gebyr i flere år fremover. Omvendt vil det også være træls at købe uret i den tro, at man kan slippe og så finde ud af, at man ikke kan.

Services som spil osv behøver jeg ikke.
0
DannyZuko
Kort karma: 31
Likede indlæg: 787

Re: Xplora ur

Indlægaf DannyZuko » 3. okt 2025, 08:54

Vi bruger Xplora med et billigt Lebara sim-kort i og betaler ikke noget gebyr for det.
Det er købt brugt, og sælger skulle vist kontakte Xplora for at få uret nulstillet. Men det virker altså fint.
0
Mila_H
Kort karma: 108
Likede indlæg: 654

Indlægaf Mila_H » 3. okt 2025, 16:41

DannyZuko skrev:Vi bruger Xplora med et billigt Lebara sim-kort i og betaler ikke noget gebyr for det.
Det er købt brugt, og sælger skulle vist kontakte Xplora for at få uret nulstillet. Men det virker altså fint.

Tak for svar.
Hvornår er uret fra? For jeg har læst et sted, at det gælder de nyere ure.. ellers ender jeg med et andet :-)
0
DannyZuko
Kort karma: 31
Likede indlæg: 787

Indlægaf DannyZuko » 4. okt 2025, 21:41

Mila_H skrev:
DannyZuko skrev:Vi bruger Xplora med et billigt Lebara sim-kort i og betaler ikke noget gebyr for det.

Tak for svar.
Hvornår er uret fra? For jeg har læst et sted, at det gælder de nyere ure.. ellers ender jeg med et andet :-)

Det er fra omkring 2022-2023, så ikke helt nyt.
0

Tilbage til "Børn"