Hvad har du sidst købt til dit barn?
Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?
Diadem, krone-balloner og prinsesse engangsservice, så er vi snart klar til at holde prinsessefest om 2 uger 

0
Sorenspige skrev:Disse sandaler i str. 36 til min pige på 8 år. Jeg er ret sikker på, at jeg til efteråret skal købe sko og vinterstøvler til hende i samme størrelse som til mig selv.
Ingen hate til store fødder! Min 9-årige har lige fået sko i str. 40 - samme str. som mig.
Men far bruger også str. 47, så det er nogle belastede gener.

0
Sorenspige skrev:Disse sandaler i str. 36 til min pige på 8 år. Jeg er ret sikker på, at jeg til efteråret skal købe sko og vinterstøvler til hende i samme størrelse som til mig selv.
Min 8 årige bruger 32, min 5 årige (næsten 6) bruger 33, jeg tænker også hun ender med ret store fødder, krydser fingre for hun holder sig på maks 40.
0
godtnavn skrev:Sorenspige skrev:Disse sandaler i str. 36 til min pige på 8 år. Jeg er ret sikker på, at jeg til efteråret skal købe sko og vinterstøvler til hende i samme størrelse som til mig selv.
Min 8 årige bruger 32, min 5 årige (næsten 6) bruger 33, jeg tænker også hun ender med ret store fødder, krydser fingre for hun holder sig på maks 40.
Min søn på 6 bruger str. 34. Jeg bruger 38. Og hans far 46

0
MissB skrev:godtnavn skrev:Sorenspige skrev:Disse sandaler i str. 36 til min pige på 8 år. Jeg er ret sikker på, at jeg til efteråret skal købe sko og vinterstøvler til hende i samme størrelse som til mig selv.
Drenge/mandesko er bare nemmere at få i store størrelser, derfor jeg håber min yngste datters fødder stopper ved 40.
0
godtnavn skrev:MissB skrev:godtnavn skrev:Sorenspige skrev:Disse sandaler i str. 36 til min pige på 8 år. Jeg er ret sikker på, at jeg til efteråret skal købe sko og vinterstøvler til hende i samme størrelse som til mig selv.
Drenge/mandesko er bare nemmere at få i store størrelser, derfor jeg håber min yngste datters fødder stopper ved 40.
Ja, det har du selvfølgelig ret i. Så langt havde jeg ikke tænkt. Det håber jeg også for jer (eller hvad man siger?)
0
-
Sorenspige
- Kort karma: 1096
- Likede indlæg: 12719
godtnavn skrev:MissB skrev:godtnavn skrev:Sorenspige skrev:Disse sandaler i str. 36 til min pige på 8 år. Jeg er ret sikker på, at jeg til efteråret skal købe sko og vinterstøvler til hende i samme størrelse som til mig selv.
Jeg har heldigvis for nyligt været i en skobutik, hvor de havde en del forskellige damesko op i str. 43-44.
0
- LaMariposa
- Kort karma: 4220
- Likede indlæg: 52958
Jeg er dagens helt 

Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Be bravePower doesn't tickle.
Min datter ønskede sig dem her til sommerferien , så de er købt

Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
- LadyFox
- Kort karma: 2561
- Geografisk sted: Kbh
- Likede indlæg: 50150
En brugt cykel, jeg er ret populær i dag.
9
Adios!
- LaMariposa
- Kort karma: 4220
- Likede indlæg: 52958
pinkmoon skrev:Hvad man bedst kan kalde et desperationskøb
Eller, som min mor siger, babyparkering...
0
Be bravePower doesn't tickle.
- Mi55y
- Kort karma: 1292
- Geografisk sted: Århus med bolleÅ
- Likede indlæg: 21118
Vinterstøvler til ældsten samt et filtersæt til hendes teleskop.
1
S - 09.10.18 .png)
K - 05.03.21
.png)
K - 05.03.21

- POCKETKITTEN
- Kort karma: 1525
- Likede indlæg: 24100
Fødselsdagscykel og en opgradering af boldbassinet til et større.
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
En ny autostol til den ældste, da hun forlængst er vokset fra sin gamle. Vi har ikke haft bil i snart to år, men vi kører relativt ofte med mine forældre og de har kun en selepude, og det føler jeg mig ikke udpræget tryg ved.
En Cybex Solution G2 Plus. Heldigvis på tilbud.

En Cybex Solution G2 Plus. Heldigvis på tilbud.

1
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
///
"I'm a survivor, a staying aliver" - Armenien, ESC 2025
///
"I'm a survivor, a staying aliver" - Armenien, ESC 2025