Miss_no_More skrev:Rapfisk skrev:Velkommen til!
Jeg er oå 3. stimulation. Jeg fik også lagt æg op for første gang efter 2. udtagning. Jeg håber, dette forsøg lykkes for jer!
Tak! Er du i lang eller kort behandling? Jeg startede med kort, men det gav kun ét æg (der ikke klarede den til sidste runde). Så prøvede vi den lange og det gav 3 æg, hvilket sikkert ikke er meget, men de klarede sig sgu til gengæld allesammen!Så nu har vi 2 i fryseren.
Jeg er gammel (39) og det er nok derfor, der ikke er så mange æg. Ellers er der som sådan intet "galt" med os
Vi er i kort protokol. Jeg er 41 og har lav AMH (2,3), men første gang fik vi 9 æg, så jeg reagerer fint på den korte. Hvis det ikke virker denne gang, går vi muligvis på lang protokol til det sidste forsøg i pakken

Så nu har vi 2 i fryseren.
Nu har jeg ikke været så længe i det, så spørger lige dumt: når man skal have et æg op fra fryseren, skal man så kun tage stikpillerne og ikke alt det andet hormon?
Det kunne de godt lige have fortalt os.
Jeg fik sat et æg op i mandags. Det er første gang, jeg prøver det. Har været igennem 2 ægudtagninger og ja, vi er jo så i IVF-behandling - jeg og kæresten.