På den ene side vil jeg gerne have Lillebror ud snart, men det kunne også være dejligt med noget sommerferie med vores store pige, inden han kommer. Så hvis han bare gider komme inden august, så vil det være perfekt 
På den ene side vil jeg gerne have Lillebror ud snart, men det kunne også være dejligt med noget sommerferie med vores store pige, inden han kommer. Så hvis han bare gider komme inden august, så vil det være perfekt 
Jydepigen skrev:Mine tvillinger kom allerede til verden d. 4/6 (termin 27/7)..
Så vi har brugt de sidste 3 uger på neonantal afdelingen og er nu på åben indlæggelse noget tid endnu. Vi er ved at finde en hverdag med to nye familiemedlemmer og deres rutiner. De har stadig sonde, men ammes også. Og føj amning er hårdt og meget skemalagt - specielt med to styks der skal hænge i patterne.

Så vi har brugt de sidste 3 uger på neonantal afdelingen og er nu på åben indlæggelse noget tid endnu. Vi er ved at finde en hverdag med to nye familiemedlemmer og deres rutiner. De har stadig sonde, men ammes også. Og føj amning er hårdt og meget skemalagt - specielt med to styks der skal hænge i patterne.

Animi skrev:38+0 i dag! Det kommer tættere og tættere på
Rapfisk skrev:Animi skrev:38+0 i dag! Det kommer tættere og tættere på
Hvor langt var du, da du fødte din datter?

Animi skrev:Puh, jeg har godt nok haft mange plukveer i dag. Krydser fingre for at det udvikler sig, men jeg ved jo fra første gang, at det kan være igang i laaaaang tid endnu ....

Rapfisk skrev:Animi skrev:Puh, jeg har godt nok haft mange plukveer i dag. Krydser fingre for at det udvikler sig, men jeg ved jo fra første gang, at det kan være igang i laaaaang tid endnu ....
Rigtig god fødsel, hvis det er nu
Fortæller mig selv, at om 14 dage burde han gerne være her, så det gør ventetiden lidt nemmere!