Summer skrev:Jeg testede positivt på ÆL-test for snart 4 uger siden, og havde også ÆL-smerter. Tog en test i dag og den var negativ. Jeg kan godt mærke at det irriterer mig noget i denne gang end sidst.
Derudover har jeg ikke fået min menstruation siden jeg stoppede på p-piller for 4 måneder sig. Jeg får menstruationssmerter hver måned, og det passer altid med at de smerter kommer ca. 14 dage efter positiv ÆL-test. Men det bliver så også ved dét - altså at smerterne er der, men menstruationen udebliver. I weekenden havde jeg nogle mere kraftige smerter som mindede om menstruationssmerter. I weekenden havde vi så samleje, og det føltes ømt i underlivet. Efter samlejet (sorry for deltaljerne) havde jeg kraftige smerter i underlivet i ca. 5 minutter. Jeg måtte simpelthen bukke mig for smerterne og ligge på knæerne indtil det gik over. De efterfølgende dage har der ikke været noget ud over at det har “nevet” lidt i underlivet.
Jeg er der hvor jeg overvejer at bestille tid hos lægen ift. at få undersøgt om der er et eller andet galt.
Jeg ville i den grad søge læge. Man skal ikke have så ondt efter samleje.

Med min datter var der jo jackpot efter en måned, så vi håber, at det går ligeså let denne gang! Men vi ved jo også, at en hurtig graviditet første gang ikke er en garanti for at det går hurtigt igen. Især ikke når jeg lige er blevet 4 år ældre. Men det føles jo bare spændende!
Jeg venter også på, at min cyklus starter op efter en spontan abort, før vi kan prøve igen.
Nå, men det er da positivt, hvis min krop har fundet sin rytme igen, og cyklusserne er på et mere normalt plan. Nu har jeg så bestilt 50 ægløsningstest fra Amazon, så jeg tester tidlig i cyklussen og evt. teste to gange om dagen, for forhåbentlig at kunne fange min ægløsning