WorldCat skrev:Skal det forstås sådan, at du vil se på relevans, kvalitet og transparens?Delfin skrev:LaScrooge skrev:Delfin skrev:LaScrooge skrev:En udmelding der stemmer med den generelle sløve tilgang til altings fordærv, der hersker her på debatten. Vi flyder bare med uden at gøre modstand. So mote it be.
Nu har debatten heller ikke et stort team i ryggen. Det går jeg i hvert fald ikke ud fra, at den har fået siden Patrick oprettede den som alternativ, dengang jubii-debatten gik sin undergang i møde. Patrick bruger sin fritid på at vedligeholde den, med hjælp fra et par frivillige moderatorer til at holde brugerne lidt i ørerne. Et projekt som at holde AI ude ville ikke lige kunne fikses en torsdag efter spisetid
Der er mange måder at gribe det an på, som alle ville være bedre end ingenting at gøre.
Hvordan ville du gribe det an rent teknisk da?
For hvis indlæg vurderes på relevans, kvalitet og transparens, vil indlæg, der ikke bidrager, naturligt blive marginaliseret, og gode indlæg – uanset oprindelse – vil skinne igennem. Jo, bevares, man kan kigge efter indirekte tegn, som dog aldrig giver 100 % sikkerhed. Du kan aldrig være helt sikker, medmindre personen selv siger det. Derfor synes jeg, det giver mening at fokusere på indlæggets kvalitet, relevans og transparens fremfor at “afsløre AI”.
Det tænker jeg kan gøre forumet mere robust, og mon ikke de fleste problematiske AI-indlæg så falder naturligt fra.
Men jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad du havde i tankerne.
Jeg tror du enten har misforstået eller citeret den forkerte. Jeg ønsker ikke forbud mod AI