Brugerforslag til forbedringer
- Purple Haze
- Kort karma: 1075
- Geografisk sted: Kbh.
- Likede indlæg: 23848
Re: Brugerforslag til forbedringer
Test
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
TinaW skrev:K.toldam skrev:TinaW skrev:K.toldam skrev:Madam Pomfrey skrev:Purple Haze skrev:Nicolait skrev:Er det muligt at få sat filstørrelsen op på vedhæftede filer, når man gerne vil indsætte billeder.
Det kunne være super nice, hvis man bare kunne sætte billeder ind direkte fra phon.
Men måske det vil komme til at fylde for meget?
jeg har android, - jeg kan via rediger funktionen ændre billedets str. så kan det sagtens uploades
iphone har ikke reducerer fil størrelse, så det kræver app fra 3. part
Jeg kan sagtens vælge størrelse på min iPhone. Original, stor, medium eller lille.
Nede i højre hjørne når jeg vedhæfter en fil.
ja, det kan du i e-mail appen, men nu oplader du ikke filer til debatten ved ad sende en e-mail
Jeg overfører billederne direkte fra min telefon eller min iPad ved at trykke på det ikon nede i højre hjørne og så kan jeg vælge hvilken størrelse jeg vil overføre.
Hvilket ikon i højre hjørne? Når jeg ser på dine screenshots er der umiddelbart ingen klikbare ikoner i nogle af de nedre højre hjørner af nogle af de åbne vinduer

0
And we both know: I will be delicious
- Mani
- Kort karma: 1999
- Geografisk sted: Østjylland
- Likede indlæg: 25878
LaScrooge skrev:TinaW skrev:
Jeg overfører billederne direkte fra min telefon eller min iPad ved at trykke på det ikon nede i højre hjørne og så kan jeg vælge hvilken størrelse jeg vil overføre.
Hvilket ikon i højre hjørne? Når jeg ser på dine screenshots er der umiddelbart ingen klikbare ikoner i nogle af de nedre højre hjørner af nogle af de åbne vinduerKan du indtegne en pil?
Er ret sikker på det er den her
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Mani skrev:LaScrooge skrev:TinaW skrev:
Hvilket ikon i højre hjørne? Når jeg ser på dine screenshots er der umiddelbart ingen klikbare ikoner i nogle af de nedre højre hjørner af nogle af de åbne vinduerKan du indtegne en pil?
Det er det
0
Der burde laves en lov i imod PaP SugerøR
Mani skrev:LaScrooge skrev:TinaW skrev:
Ja det er den.
0
- Delfin
- Kort karma: 1313
- Geografisk sted: ..... Casa del Fino
- Likede indlæg: 28551
Jeg laver en lille omvej. Tager et screenshot og beskærer det, så det kun er selve billedet der gemmes og sættes ind. Det er lidt bøvlet, men ikke mere end det er til at overkomme
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
01 10 24
02 05 22
30 08 23
01 10 24