Galoldriel skrev:LaScrooge skrev:Jeg bryder mig ikke om ideen. Jeg orker ikke endnu mindre nærhed, eller et forum oversvømmet af anonyme tråde.
Enig. Selvom de fleste af os er anonyme herinde (som i at vi ikke kender hinandens irl identiteter) så appellerer det meget til mig at vi kan "genkende" hinanden. Nogle giver større indblik i deres liv end andre, men de fleste har en rød tråd i deres holdninger og måder at debattere på. Der er nogle herinde som jeg kan være dybt uenig med - men samtidig respektere for deres evne til at argumentere sagligt. Når jeg ser sådan en persons navn ved jeg hvad jeg går ind til. Og i længden kan man måske nærme sig hinanden mere så fronterne ikke står lige så stejlt som i begyndelsen. Det er noget af dét der gør det sjovt at være med.
Undskyld for sidespringet. Jeg blev lige fanget af Scrooges synspunkt.
Jeg kan derimod godt se en fordel i at man evt indimellem ikke kunne vide hvem det var der oprettede et emne/man debaterede med.
Jeg har en håndfuld på ignore, og er helt utrolig forudtaget når jeg ser noget fra deres hånd. Det er resultatet af at have været her i årevis.
Det kunne være spændende at prøve at debattere med dem, uden at vide de var dem, for at se om det er mig der er gal på den.
Tvivler på vi ville blive oversvømmet af anonyme tråde.