Anonym

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
abcd
Kort karma: 382
Likede indlæg: 12831

Re: Anonym

Indlægaf abcd » 18. aug 2024, 11:51

Aragorn skrev:
BlueBunny skrev:
Aragorn skrev:
BlueBunny skrev:
Misantropen skrev:Hvad ved det at lave en ny profil er det du ikke kan finde ud af, og synes virker besværligt?

Jeg ved det ikke … for har ikke prøvet det.
Jeg synes bare det virker rodet hvis der er en masse “fake” profiler. Er det ikke også noget med at man skal have lavet x-antal indlæg før man kan skrive i lukket forum?

Det er nemmere bare at kunne skjule sin profil on/off. Ikke i flæng, men som trådstarter og i samme tråd. Som på Facebook.

Altså du har jo lavet den profil du skriver fra lige nu.

Ja den lavede jeg da debatten opstod. Jeg har ikke mange e-mails udover arbejdsrelateret og jeg synes det er noget rod at lave flere for at bruge til profiler. Og ja så kan man slette profilen efter tråden. Jeg er helt med. Bare nemmere hvis der var en enkelt knap når man oprettede tråden. Og jeg ved da godt at admin og Patrick ville vide hvem man er. Det er så en del af gamet. Gruppeejer ved det også på Facebook.

Jeg synes det ville være en smart feature B)

Det kan være
abcd skrev:abcd
kan lave et modul......

Synes det ligner dette: https://github.com/toxyy/anonymousposts
1
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 23136

Indlægaf Purple Haze » 18. aug 2024, 12:04

Galoldriel skrev:
LaScrooge skrev:Jeg bryder mig ikke om ideen. Jeg orker ikke endnu mindre nærhed, eller et forum oversvømmet af anonyme tråde.

Enig. Selvom de fleste af os er anonyme herinde (som i at vi ikke kender hinandens irl identiteter) så appellerer det meget til mig at vi kan "genkende" hinanden. Nogle giver større indblik i deres liv end andre, men de fleste har en rød tråd i deres holdninger og måder at debattere på. Der er nogle herinde som jeg kan være dybt uenig med - men samtidig respektere for deres evne til at argumentere sagligt. Når jeg ser sådan en persons navn ved jeg hvad jeg går ind til. Og i længden kan man måske nærme sig hinanden mere så fronterne ikke står lige så stejlt som i begyndelsen. Det er noget af dét der gør det sjovt at være med.

Undskyld for sidespringet. Jeg blev lige fanget af Scrooges synspunkt.

Jeg kan derimod godt se en fordel i at man evt indimellem ikke kunne vide hvem det var der oprettede et emne/man debaterede med.

Jeg har en håndfuld på ignore, og er helt utrolig forudtaget når jeg ser noget fra deres hånd. Det er resultatet af at have været her i årevis.
Det kunne være spændende at prøve at debattere med dem, uden at vide de var dem, for at se om det er mig der er gal på den.

Tvivler på vi ville blive oversvømmet af anonyme tråde.
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Galoldriel
Kort karma: 569
Likede indlæg: 9542

Indlægaf Galoldriel » 18. aug 2024, 12:11

Purple Haze skrev:
Jeg kan derimod godt se en fordel i at man evt indimellem ikke kunne vide hvem det var der oprettede et emne/man debaterede med.

Jeg har en håndfuld på ignore, og er helt utrolig forudtaget når jeg ser noget fra deres hånd. Det er resultatet af at have været her i årevis.
Det kunne være spændende at prøve at debattere med dem, uden at vide de var dem, for at se om det er mig der er gal på den.

Tvivler på vi ville blive oversvømmet af anonyme tråde.

Jeg kan godt se hvad du mener set i forhold til at du bruger ignorefunktionen så meget.

Jeg bruger den ikke selv og foretrækker at have et navn på folk. Jeg vil gerne kunne danne mig et indtryk af dem efterhånden som jeg træffer dem i forskellige tråde.

Det er hele essensen for mig ved at være herinde. Det var det også på jubii. Ellers ville det være kedeligt.

Men ja, mon dog det ville blive så omfattende med anonyme profiler trods alt.
0
I feel like I'm taking crazy pills!
Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 500
Likede indlæg: 11493

Indlægaf BlueBunny » 18. aug 2024, 17:01

Jeg har ikke nogen på ignorere, men jeg kan godt følge at visse debattører ofte får en hård medfart.

Jeg tror ikke jeg ville bruge det tit. Nok meget meget sjældent. Her den anden dag havde jeg bare noget jeg gerne ville have haft vendt. Noget personligt.

På en eller anden måde virker det for mig mere gennemsigtigt og ærligt at sige jeg ønsker at være anonym i en særlig tråd jeg selv opretter. Fremfor en dobbeltprofil som jeg så er logget ind med og måske kommer til at svare med i andre tråde.

Det virker rodet at skulle logge ud og ind, istedet for bare at være anonym i en særlig tråd :)
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne

Tilbage til "Forslag til forbedringer"