Reklame-banneret
- DetSorteCirkus
- Kort karma: 2553
- Likede indlæg: 61223
Re: Reklame-banneret
En donationsknap er en god ide, men det er ikke sikkert, at den passer ind i Patricks økonomi. Jeg kan ikke forestille mig andet end, at der skal cvr og whatnot til, hvis man vælger den løsning.
0
- Mi55y
- Kort karma: 1088
- Geografisk sted: Århus med bolleÅ
- Likede indlæg: 18894
DetSorteCirkus skrev:En donationsknap er en god ide, men det er ikke sikkert, at den passer ind i Patricks økonomi. Jeg kan ikke forestille mig andet end, at der skal cvr og whatnot til, hvis man vælger den løsning.
Det er noget med, at indsamlinger skal anmeldes, hvis ikke de er strengt private/donationer kommer fra personer, der er kendt af modtageren. Dvs. på facebook kan man for eksempel undgå at anmelde en indsamling, hvis den foregår i en hemmelig gruppe, hvor alle medlemmer skal godkendes af indsamler. Men hæng mig ikke op på det...
0
S - 09.10.18
K - 05.03.21
K - 05.03.21
Fortsætter reklamerne med nu at være dobbelt så store?
Synes det generer væsentligt mere nu.
1
Masser af.
Ikke "massere af"... Ffs.
Anilara skrev:Fortsætter reklamerne med nu at være dobbelt så store?
For at jeg lige ved specifikt hvilken reklamestørrelse du snakker om, skal jeg lige vide om du tilgår siden fra en telefon, eller fra en tablet/computer.
0
- LadyFox
- Kort karma: 2474
- Geografisk sted: Kbh
- Likede indlæg: 47233
Reklamerne er normal størrelse igen nu på min computer, men lige før og igår var de dobbelt størrelse på både computer og telefon.
1
...
Jeg går på fra en iPhone 6 plus og reklamen fylder halvdelen af skærmen nu
0
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Patrick skrev:Anilara skrev:Fortsætter reklamerne med nu at være dobbelt så store?
For at jeg lige ved specifikt hvilken reklamestørrelse du snakker om, skal jeg lige vide om du tilgår siden fra en telefon, eller fra en tablet/computer.
Det er fra mobilen (android, chrome).
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Masser af.
Det største banner der blev set fra computere er blevet fjernet (ja, det var en smule voldsomt ), og størrelsen på mobilreklamen er blevet halveret. Der er desværre ikke den store mulighed for at få en mere banner-formet reklame på mobilen, så det er stadig en irriterende firkantet blob, men forhåbentlig en irriterende firkantet blob i en mere overkommelig størrelse.
4
Jeg vil stadig gerne være med til at bidrage økonomisk til debattens drift, men jeg kan altså ikke holde til de der reklamer.
http://www.tweaktown.com/ har en alternativ model hvor man får en dag uden reklamer hvis man vælger at se en reklamevideo først. Det er langt mere tiltalende synes jeg.
http://www.tweaktown.com/ har en alternativ model hvor man får en dag uden reklamer hvis man vælger at se en reklamevideo først. Det er langt mere tiltalende synes jeg.
0
- 2SHY
- Kort karma: 1659
- Geografisk sted: Aalborg
- Likede indlæg: 21515
Bliver det muligt at klikke de nye reklamer væk? Det kunne man med de gamle
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm
Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself
The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself
The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Artdirectorhh skrev:Hej
Er der brug for programmeringshjælp er jeg tilgængelig med råd og vejledning. Jeg driver http://www.diddo.dk og har godt forstand på det.
Fang mig gerne hvis i har brug for råd og vejledning.
Jeg har i hvert fald fundet 3 stavefejl på diddo.dk.
2
Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
I'm going to work in finance because I have always wanted to be a shit head.