Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1159
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 13487
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 18. maj 2018, 09:10

Fru Sunshine skrev:
Ado skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg er kommet til at skrive, at jeg ikke har droppet komælken og heller ikke har planer om det, på et opslag fra DR.

NUUUUUUUUUUUUUJ, der er nogen, der bliver krigeriske. Jeg tror nok, opslaget er væk, men der var en, der mente, at jeg da bare kunne blive gravid, så jeg kunne bruge min egen modermælk i stedet for at stille min klamme trang til andre væseners brystsekreter (eller noget i den retning).
Andre sender links fra PETA og mener, at det er ok at skrive "Skyklapper" til folk.

Og så føler veganere sig angrebet? Wonder why. :lol:

Haha, jeg har lige skrevet om det samme i en anden tråd. :D Jeg har det glimrende med veganernes valg. Det skader jo ikke mig. Men det er så underholdende at se, hvordan de samler sig som trækfugle og suser rundt i kommentarfelterne og peger fingre. :D

Er det ikke også i den der om udsendelsen fra DR? Jeg så, at du også var under beskydning :lol:

Jo. :D

Jeg forstår det ikke. Altså, jeg kan da ikke se nogen grund til, at jeg skulle kommentere på Lotus' kommentar: "Jeg drikker kun plantebaseret" med en træls kommentar som: "Ad...drikker du havremælk?" Jeg kan ikke lige se, hvad jeg skulle få ud af det.
Og bevares, det er da ikke negativt at tænke på dyrevelfærd. Overhovedet. Man vinder bare sjældent mange stemmer ved at være så skinger og opsøgende med striks pegefinger. Hvilket nok også forklarer modviljen mod Jehovas Vidner.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1169
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 11018

Indlægaf Fru Sunshine » 18. maj 2018, 09:12

Ado skrev:
Fru Sunshine skrev:
Ado skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg er kommet til at skrive, at jeg ikke har droppet komælken og heller ikke har planer om det, på et opslag fra DR.

NUUUUUUUUUUUUUJ, der er nogen, der bliver krigeriske. Jeg tror nok, opslaget er væk, men der var en, der mente, at jeg da bare kunne blive gravid, så jeg kunne bruge min egen modermælk i stedet for at stille min klamme trang til andre væseners brystsekreter (eller noget i den retning).
Andre sender links fra PETA og mener, at det er ok at skrive "Skyklapper" til folk.

Haha, jeg har lige skrevet om det samme i en anden tråd. :D Jeg har det glimrende med veganernes valg. Det skader jo ikke mig. Men det er så underholdende at se, hvordan de samler sig som trækfugle og suser rundt i kommentarfelterne og peger fingre. :D

Er det ikke også i den der om udsendelsen fra DR? Jeg så, at du også var under beskydning :lol:

Jeg forstår det ikke. Altså, jeg kan da ikke se nogen grund til, at jeg skulle kommentere på Lotus' kommentar: "Jeg drikker kun plantebaseret" med en træls kommentar som: "Ad...drikker du havremælk?" Jeg kan ikke lige se, hvad jeg skulle få ud af det.
Og bevares, det er da ikke negativt at tænke på dyrevelfærd. Overhovedet. Man vinder bare sjældent mange stemmer ved at være så skinger og opsøgende med striks pegefinger. Hvilket nok også forklarer modviljen mod Jehovas Vidner.

Lige præcis.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Allmost_Famous
Kort karma: 245
Likede indlæg: 4702

Indlægaf Allmost_Famous » 18. maj 2018, 17:18

Lars vil generelt bare sætte pris på hvis fremmede vil sørge for ham...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
ELGMUT LOTTI, BLEV DER SAGT! :deer:
Allmost_Famous

Indlægaf Allmost_Famous » 18. maj 2018, 17:20

...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
LaScrooge
Kort karma: 672
Likede indlæg: 6394

Indlægaf LaScrooge » 18. maj 2018, 17:26

Stakkels Lars. Får han hjælp fra nogen?
7
Allmost_Famous

Indlægaf Allmost_Famous » 18. maj 2018, 17:45

LaScrooge skrev:Stakkels Lars. Får han hjælp fra nogen?

Det tror og håber jeg.
0
Allmost_Famous

Indlægaf Allmost_Famous » 19. maj 2018, 15:41

Hvad man kan få for en smadret telefon uden oplader? Tja, det er nok ikke det salg, der ville skaffe røde bøffer på bordet.
4
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1132
Likede indlæg: 21422

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. maj 2018, 15:59

Allmost_Famous skrev:Hvad man kan få for en smadret telefon uden oplader? Tja, det er nok ikke det salg, der ville skaffe røde bøffer på bordet.

Men inspiration fra Dirty kunne man skrive "Du kan få en pose slik for den. Plus en Pepsi Max-dåse hvis du er rigtig heldig."
5
Allmost_Famous

Indlægaf Allmost_Famous » 19. maj 2018, 16:03

DetSorteCirkus skrev:
Allmost_Famous skrev:Hvad man kan få for en smadret telefon uden oplader? Tja, det er nok ikke det salg, der ville skaffe røde bøffer på bordet.

Men inspiration fra Dirty kunne man skrive "Du kan få en pose slik for den. Plus en Pepsi Max-dåse hvis du er rigtig heldig."

Så skal det da også være en dåse fra Tyskland, ellers overstiger pantens værdi da telefonen.
7
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1132
Likede indlæg: 21422

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. maj 2018, 18:19

Allmost_Famous skrev:
DetSorteCirkus skrev:

Så skal det da også være en dåse fra Tyskland, ellers overstiger pantens værdi da telefonen.

"Du kan få en tom Pepsi Max-dåse fra Fleggaard!"
6
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 276
Likede indlæg: 4189

Indlægaf Dmitra » 20. maj 2018, 11:07

En har delt den her. Ja, jeg deler den her for at dele forargelsen for jeg synes faktisk den er lige grov nok :tie:.

FB_IMG_1526814311760.jpg
2
Nobody dies a virgin, life fucks us all :deer:
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 388
Likede indlæg: 2913

Indlægaf Urtekussen » 20. maj 2018, 13:05

Jeg smilede. Hun ser kronisk vred ud, den gamle dronning. Jeg havde nok bare udeladt grinesmileyen.
5
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 645
Likede indlæg: 12248

Indlægaf Juki » 20. maj 2018, 15:31

Urtekussen skrev:Jeg smilede. Hun ser kronisk vred ud, den gamle dronning. Jeg havde nok bare udeladt grinesmileyen.

Der skal aldrig smileys i den slags sjovheder og memes. Det er en stor misforståelse :gammel:
1
Forarget kan man altid blive

It's not a phase, mom!
Brugeravatar
Gerbilwoman
Kort karma: 72
Likede indlæg: 855

Indlægaf Gerbilwoman » 21. maj 2018, 22:29

Ado skrev:
Fru Sunshine skrev:
Ado skrev:

Åh ha, sådan en har jeg på FB, hun er nyligt omvendt og meget meget frelst og skinger :nerve: Ellers en skøn kvinde med begge ben solidt plantet i jorden og fornuftig men her har hun helt tabt sutten :genert: Jeg har været nødt til at "af-følge" hende da jeg slet ikke kan holde ud at se alle hendes statusser med angreb på ikke-veganere :tie:
1

Tilbage til "Generelt"