Mine malebøger kom allerede i mandags.
Er rimelig tilfreds.
Pretty-bogen er lige så lækker som de to andre Pretty-bøger, som jeg lystigt hiver sider ud af inden jeg fordyber mig i farvelægningen.
Den store bog med 'cars og gift tags' er okay, men grundbillederne er ikke pænt optegnede og gavemærkerne store og klodsede. Til gengæld opfordrer bogen direkte til at man tager kopier!! Og så er det jo nemt at nedskalere gavemærkerne og evt kopiere dem over på karton. Med nogle fine farver tror jeg godt det kan give nogle fine gavemærker - om ikke andet, så til fornøjelsens skyld
Æsken derimod.

Den er lækker!
Den er fyldt med de skønneste trykte kort - dobbelte! Desværre er der allerede forudfyldt nogle farvede felter, men ikke noget, der kommer til at ødelægge helheden - og med den rette farvepen kan det jo bare males over. Gelpenne er i hvert fald egnede til dette.
Kortene er SÅ fine og kuverterne er næsten endnu finere. Er helt vild med dem, æsken og bare generelt helheden - og den var ikke dyrere end de to andre bøger.
Kan virkelig anbefales

Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.