Hvad har du sidst købt?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 248
Likede indlæg: 4638

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Tilly » 24. jun 2018, 21:36

Har bestilt lidt fra The Ordinary. Det var egentlig kun salicylsyre jeg manglede, men fik lyst til at prøve lidt flere af deres produkter som jeg ikke har prøvet før :)

6A864C1C-81AA-4C92-B973-92C6DDD59944.png

Er lidt spændt på hvor lang tid der går inden jeg får det, de skriver selv at de har lang ventetid for tiden...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1988
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 20464

Indlægaf Daine » 26. jun 2018, 21:51

YSL Mon Paris Couture edp 50 ml. Hos Matas med 20% og 1500 point, så kom kun af med omkring 220,- :banan:
Det er virkelig en skøn skøn duft :love2:

Billede
5
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Trillian
Kort karma: 6
Likede indlæg: 123

Indlægaf Trillian » 3. jul 2018, 20:12

Tilbud i Matas :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 83
Likede indlæg: 1122

Indlægaf Prosperity74 » 6. jul 2018, 19:19

Mine seneste køb :)
2
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 134
Likede indlæg: 2021

Indlægaf twinkle » 7. jul 2018, 12:10

Prosperity74 skrev:Mine seneste køb :)

Craving er så smuk :love: nok en af mine yndlingsfarver!
1
avdotja
Kort karma: 242
Likede indlæg: 4723

Indlægaf avdotja » 7. jul 2018, 12:20

didas skrev:
Knirkemis skrev:
didas skrev:En Philips Lumea. Er virkelig spændt på at se, om den virker så godt, som anmeldelserne siger!

Gider du anmelde, når du har prøvet den nogle gange

Nu har jeg brugt brugt Lumiaen 4-5 gange og jeg må sige, at den virker! Det et ikke en over-Night fix, men jeg har helt klart synligt færre hår og dem der vokser ud stadig er langt finere og lysere. Jeg har brugt dem under armene og i bikinilinjen. Det er helt klart bikinilinjen der har de bedste resultater. Armhulerne trækker lidt ud men det går freamad.

Trækker lige et ældre indlæg frem :): Kan du stadigvæk anbefale den her?
0
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 83
Likede indlæg: 1122

Indlægaf Prosperity74 » 7. jul 2018, 13:32

twinkle skrev:
Prosperity74 skrev:Mine seneste køb :)

Craving er så smuk :love: nok en af mine yndlingsfarver!

Ja det er også en af mine yndlings farver. Da jeg så den var jeg nødt til at købe den :lun: :)
0
Brugeravatar
didas
Kort karma: 341
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 4178

Indlægaf didas » 7. jul 2018, 17:14

avdotja skrev:
didas skrev:
Knirkemis skrev:
didas skrev:En Philips Lumea. Er virkelig spændt på at se, om den virker så godt, som anmeldelserne siger!

Nu har jeg brugt brugt Lumiaen 4-5 gange og jeg må sige, at den virker! Det et ikke en over-Night fix, men jeg har helt klart synligt færre hår og dem der vokser ud stadig er langt finere og lysere. Jeg har brugt dem under armene og i bikinilinjen. Det er helt klart bikinilinjen der har de bedste resultater. Armhulerne trækker lidt ud men det går freamad.

Yes, synes stadigvæk den er pengene værd :) Jeg er kommet lidt væk fra at bruge den de seneste 5 måneder og de fleste hår er tilbage, så det er ikke et permanent fix, men hvis man følger anbefalingerne, kan man fint holde hårene nede. Jeg skal i gang med den igen.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
avdotja

Indlægaf avdotja » 8. jul 2018, 12:08

didas skrev:
avdotja skrev:
didas skrev:
Knirkemis skrev:

Yes, synes stadigvæk den er pengene værd :) Jeg er kommet lidt væk fra at bruge den de seneste 5 måneder og de fleste hår er tilbage, så det er ikke et permanent fix, men hvis man følger anbefalingerne, kan man fint holde hårene nede. Jeg skal i gang med den igen.

Æv, jeg havde håbet det var semipermanent :/ Overvejer den dog stadigvæk, mest fordi jeg er slemt til at få knopper ved bikinilinjen.
0
Brugeravatar
didas
Kort karma: 341
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 4178

Indlægaf didas » 8. jul 2018, 12:45

avdotja skrev:
didas skrev:
avdotja skrev:
didas skrev:
Knirkemis skrev:

Æv, jeg havde håbet det var semipermanent :/ Overvejer den dog stadigvæk, mest fordi jeg er slemt til at få knopper ved bikinilinjen.

Altså når man har kørt de indledende behandlinger, så skal kun følge op hver 4.-8. uge, så det er ret overskueligt, selvom det ikke er perment :) Tror måske maks jeg brugte 10 min i alt på armhuler og bikinilinje. Mine hår er kun tilbage, fordi jeg ikke fik fulgt op.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
avdotja

Indlægaf avdotja » 8. jul 2018, 12:58

Ja okay, hvis jeg kan nøjes med hver 4 uge (eller mindre), gør det selvfølgelig alligevel en forskel. Jeg er i tænkeboks :D
0
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 673
Likede indlæg: 9005

Indlægaf Zombie » 10. jul 2018, 04:10

En holdbar mascara fra Clinique, som går af med varmt vand. Samtidig har den en lille børste.
Perfekt til de nederste vipper, når man sværger til eyelash-extensions. Ved drama-effekt har jeg også brugt lidt mascara på spidserne af de falske vipper og det gik fint, når mascaraen går væk med varmt vand. Men kun på spidserne, ikke i nærheden af eyelash-extensionslimen.
0
Brugeravatar
tickle-me-elmo
Kort karma: 16
Likede indlæg: 172

Indlægaf tickle-me-elmo » 10. jul 2018, 19:50

Var ved at løbe for serum :panik:
1
OberstNasig
Kort karma: 71
Likede indlæg: 815

Indlægaf OberstNasig » 14. jul 2018, 16:16

Jeg besøgte for første gang en Sephora og anede ikke, hvad konceptet gik ud på, men sikke et helt fantastisk koncept! Jeg er fandme vild med det. Slår Matas med mange længder, hvad angår dullegrej.
Jeg kunne have købt mig fattig i produkter, som jeg overhovedet ikke har behov for, men jeg endte med at købe det, jeg faktisk manglede. NARS pudder og farvet dagcreme med SPF30. Jeg fik lagt det på forinden og man kunne overhovedet ikke se, at jeg havde noget på, bortset fra en mere jævn hudfarve. Det er genialt, for jeg døjer meget med at det sætter sig fast i min tørre hud omkring næsten, som jeg har virkelig svært ved at få bugt med.
0
OberstNasig
Kort karma: 71
Likede indlæg: 815

Indlægaf OberstNasig » 14. jul 2018, 16:28

Vira skrev:
OberstNasig skrev:Jeg besøgte for første gang en Sephora og anede ikke, hvad konceptet gik ud på, men sikke et helt fantastisk koncept! Jeg er fandme vild med det. Slår Matas med mange længder, hvad angår dullegrej.
Jeg kunne have købt mig fattig i produkter, som jeg overhovedet ikke har behov for, men jeg endte med at købe det, jeg faktisk manglede. NARS pudder og farvet dagcreme med SPF30. Jeg fik lagt det på forinden og man kunne overhovedet ikke se, at jeg havde noget på, bortset fra en mere jævn hudfarve. Det er genialt, for jeg døjer meget med at det sætter sig fast i min tørre hud omkring næsten, som jeg har virkelig svært ved at få bugt med.

Hvad går konceptet ud på? :genert: :gruble:

Koncept er måske også så meget sagt, men det er ligesom en Matas, bare mere ekslusivt og med et enormt varierende udvalg af make-up, man ikke rigtigt kan støde på samlet andre steder, fx Becca, NARS, Rihanna, Too Faced m.v og så er der masser af parfume, skønhedspleje, heriblandt mange sjove "Dimser", man ikke anede man manglede. Og så er butikken stor. Som i virkelig stor, synes jeg.
Der er virkelig mange smukke paletter og utrolige produkter i alverdens farver. Det er faktisk som at være et barn i en slikbutik.
1

Tilbage til "Skønhed"