Hvad har du sidst købt?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 365
Likede indlæg: 8016

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf DenSyngendeLussing » 29. dec 2018, 16:20

Nå, men bare lige for at opdatere, så havde I jo helt ret. Min ordre fra Beautybay blev leveret til min lokale postbutik i går og jeg har afhentet pakken i dag, så mine bange anelser blev gjort til skamme. Paletterne er i øvrigt totalt lækre, især dem fra ZOEVA, så jeg glæder mig virkelig til at booste mit øjenskyggegame i 2019! :D
3
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 474
Likede indlæg: 4108

Indlægaf Ally » 30. dec 2018, 15:39

Negleolie, lakfjerner, topcoat og neglerens fra CND
"Classique" fra Jean Paul Gaultier
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 443
Likede indlæg: 5384

Indlægaf lillebjoern » 30. dec 2018, 17:35

Disse tre full size parfumer til én parfumes pris :ivrig: Det er mine tre yndlingsparfumer fra Clean:

Billede

Og så denne ansigtsscrub fra Ecooking. Efter at have prøvet deres læbescrub er jeg solgt :)

Billede
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Trillian
Kort karma: 7
Likede indlæg: 139

Indlægaf Trillian » 31. dec 2018, 15:35

Magasin har goodie dag og 30% på meget Urban Decay :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Trillian

Indlægaf Trillian » 9. jan 2019, 19:35

Coffee eyeliner fra MAC, efter denne anmeldelse: https://www.makeupandbeautyblog.com/mac ... il-review/
Kom nemlig tilfældigvis forbi MACs butik på strøget i dag, og har ledt efter en brun eyeliner der kunne erstatte Cliniques intense chocolate. Den har jeg nemlig købt i nogle år, men så begyndte den at være knækket fra start. Købte én i DK, én i Norge og én i Grækenland, alle steder var den knækket.
0
Brugeravatar
Trillian

Indlægaf Trillian » 12. jan 2019, 18:44

Min niece har snart fødselsdag og hun elsker pink holo, og der var tilbud på minta
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 267
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 4084

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 13. jan 2019, 20:15

Billede

Billede

Begge Charlotte Tilbury, er vild med det mærke :love:
0
No1
Kort karma: 168
Likede indlæg: 2773

Indlægaf No1 » 13. jan 2019, 20:36

Et par sæt falske øjenvipper... Nu skal jeg simpelthen have øvet mig!
0
Don't get so tolerant that you tolerate intolerance.
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 23. jan 2019, 16:32

Jeg har nok prøvet tyve forskellige øjenbrynsblyanter og gels, men enten smudger de for nemt, er for bøvlede at arbejde med eller også er farven for varm til mine bryn. Før jul prøvede jeg så at bestille denne hjem fra ELF i nuancen Deep Brown, og den sidder bare lige i skabet! Til den rørende pris af 35 kr. stykket blev jeg selvfølgelig nødt til at købe én mere til lager i dag.
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Kort karma: 802
Likede indlæg: 6875

Indlægaf FormerlyKnownAs » 24. jan 2019, 01:22

DenSyngendeLussing skrev:Jeg har nok prøvet tyve forskellige øjenbrynsblyanter og gels, men enten smudger de for nemt, er for bøvlede at arbejde med eller også er farven for varm til mine bryn. Før jul prøvede jeg så at bestille denne hjem fra ELF i nuancen Deep Brown, og den sidder bare lige i skabet! Til den rørende pris af 35 kr. stykket blev jeg selvfølgelig nødt til at købe én mere til lager i dag.

Har du prøvet den der minder om den der, fra Jane Iredale? Den er jeg ret glad for, men hvis det kan gøres ligeså godt for 35kr så er det jo ret godt og noget jeg vil afprøve :)
0
/Dullen
FletpArkett
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1072

Indlægaf FletpArkett » 24. jan 2019, 06:17

En wetbrush fra HH Simonsen. Nøøøj, den er god! Sådan en bør enhver kvinde med hår der har sit eget liv klart have...
2
Hewlett
Kort karma: 40
Likede indlæg: 1693

Indlægaf Hewlett » 24. jan 2019, 12:55

Har shoppet for en del på MACs hjemmeside i deres vinterudsalg og selvom jeg har fået alle mine varer (læbestift, highlighter, 2x look in a box) synes jeg simpelthen deres hjemmeside er SÅ shady når man tænker på, at det jo er er rimeligt anerkendt mærke :gruble:

De reklamerede med fri retur på alle ordrer, men der lå ikke nogen "pre-paid" returlabel med i pakken så jeg har selv måtte lægge ud da jeg ønskede at returnere 2 af produkterne. Ringede så til dem og måtte diskutere lidt med medarbejderen fordi han begyndte at læse deres handelsbetingelser op (hvor der ganske rigtigt står at man selv skal betale for retur). Måtte så guide ham frem til forsiden, hvor der står at de kører kampagne med fri retur på alle ordrer hvor til han så siger "Nå, ja. Hvorfor gør der det?" :stoned:

Nå, men nu har jeg sendt en mail til dem som han sagde jeg skulle. Er spændt på, om jeg får mine forsendelsesomkostninger dækket :fløjt:
1
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 24. jan 2019, 16:15

FormerlyKnownAs skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Jeg har nok prøvet tyve forskellige øjenbrynsblyanter og gels, men enten smudger de for nemt, er for bøvlede at arbejde med eller også er farven for varm til mine bryn. Før jul prøvede jeg så at bestille denne hjem fra ELF i nuancen Deep Brown, og den sidder bare lige i skabet! Til den rørende pris af 35 kr. stykket blev jeg selvfølgelig nødt til at købe én mere til lager i dag.

Har du prøvet den der minder om den der, fra Jane Iredale? Den er jeg ret glad for, men hvis det kan gøres ligeså godt for 35kr så er det jo ret godt og noget jeg vil afprøve :)

Den har jeg ikke prøvet, nej, så jeg kan desværre ikke sige noget om, hvordan ELF-pennen er i forhold til. :)
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Kort karma: 802
Likede indlæg: 6875

Indlægaf FormerlyKnownAs » 24. jan 2019, 16:49

DenSyngendeLussing skrev:
FormerlyKnownAs skrev:

Den har jeg ikke prøvet, nej, så jeg kan desværre ikke sige noget om, hvordan ELF-pennen er i forhold til. :)

Pokkers. Den fra JI er nemlig Amazing. Elsker de strøg man kan lave med den
0
/Dullen
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 669
Likede indlæg: 5165

Indlægaf achillaxedprune » 3. feb 2019, 18:20

Jeg har købt lidt neglehurlumhej. :)

En neglelak og Dior Base Coat Abricot. Jeg håber, at base coaten er lige så god, som den lyder. “Base Coat er den bedste forberedelse til neglelak du kan give din negl. Den beskytter dine negle, forlænger lakkens holdbarhed og forhindrer misfarvninger på neglen.”
Billede

Billede

Og så har jeg købt en gaveæske sat ned med 50 %. Dejligt. :-D
Billede
2
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.

Tilbage til "Skønhed"