Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Brugeravatar
RavenClaw
Kort karma: 142
Likede indlæg: 2287

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf RavenClaw » 2. aug 2018, 07:27

Vores ene hunkat har efterladt sine to killinger et sted på grunden for en uge siden. Vi har ledt og ledt også med hunden, som plejer at være god til at opsnuse dem. De er væk - og helt sikkert også døde nu. Hun har ikke taget så meget som et skridt væk fra huset, siden hun bortførte dem. Og de var endda så store, hun ikke længere selv skulle tage sig af dem.

Forbandede møgdyr. Hun bliver meget snart aflivet. Det er først efter denne gang, at det er gået op for os, det var samme måde hendes ene forsvandt sidste år. Lortedyr.
0
Ja, det er en slem Dreng, den Amor.
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 695
Likede indlæg: 7552

Indlægaf Pandesteg » 2. aug 2018, 12:19

RavenClaw skrev:Vores ene hunkat har efterladt sine to killinger et sted på grunden for en uge siden. Vi har ledt og ledt også med hunden, som plejer at være god til at opsnuse dem. De er væk - og helt sikkert også døde nu. Hun har ikke taget så meget som et skridt væk fra huset, siden hun bortførte dem. Og de var endda så store, hun ikke længere selv skulle tage sig af dem.

Forbandede møgdyr. Hun bliver meget snart aflivet. Det er først efter denne gang, at det er gået op for os, det var samme måde hendes ene forsvandt sidste år. Lortedyr.

Ej det var dog forfærdeligt. Hvorfor mon hun gør det?
0
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Brugeravatar
RavenClaw

Indlægaf RavenClaw » 2. aug 2018, 16:37

Pandesteg skrev:
RavenClaw skrev:Vores ene hunkat har efterladt sine to killinger et sted på grunden for en uge siden. Vi har ledt og ledt også med hunden, som plejer at være god til at opsnuse dem. De er væk - og helt sikkert også døde nu. Hun har ikke taget så meget som et skridt væk fra huset, siden hun bortførte dem. Og de var endda så store, hun ikke længere selv skulle tage sig af dem.

Ej det var dog forfærdeligt. Hvorfor mon hun gør det?

Vi har en teori om, at hun bliver træt af at passe dem, og i stedet for at afvise dem så sætter hun dem af et sted.

De var 9 uger gamle, så vi var ved at vænne dem til at få fast føde. De har mulighed for at gå udenfor alle kattene, men de kommer altid tilbage til huset for at få mad, og hun var også bevist om, at vi tog dem væk fra de andre for at få killingemad. Så ja, vores bedste bud er, at hun er utålmodig og bliver træt af dem.
0
avdotja
Kort karma: 261
Likede indlæg: 5204

Indlægaf avdotja » 2. aug 2018, 17:46

Pandesteg skrev:
Modesty Blame skrev:Jeg blev vækket kl. 05.00 af sulten kat. Nu her halvanden time senere ligger lortekræet på min hovedpude og sover. Fucking elendige lortekat.

Er du egentlig glad for din kat? Du omtaler den mest som om du hader den.

Jeg kan også sagtens finde på at referere til min hund som “møghunden”, det gør nu ikke vores forhold dårligere af den grund.
Senest rettet af avdotja 2. aug 2018, 18:04, rettet i alt 1 gang.
5
avdotja
Kort karma: 261
Likede indlæg: 5204

Indlægaf avdotja » 2. aug 2018, 17:49

Ej hvor lyder det forfærdeligt RavenClaw :8: Har I overvejet at få hende steriliseret?
5
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1870

Indlægaf Maoam » 14. aug 2018, 06:30

Jeg vågnede til et kæmpe brag, da katten skubbede noget ned fra spisebordet kl. 5 i nat.
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 831
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 9962

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. aug 2018, 07:07

teenagerdreng har lært hunden at hun godt må være i hans seng
hund har aldrig måtte være i seng, og ved det udemærket godt - og nyder derfor helt tydeligt et særligt privilegium

Hund skider nu højt og flot på regler, og ligger i alle senge
= min nyredte seng, med lyst sengetøj og hvidt lagen, - efter hun havde været på formiddags regnvejrs tur :whine:
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 341
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 11258

Indlægaf Hunkat » 14. aug 2018, 07:52

Herren i huset synes ikke han fik nok morgenmad. Så han gik i køleskabet to gange, først efter spegepølsen og dernæst efter osten.

Joke's on him, nu er der ikke mere tilbage i derinde som han kan spise...
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
MissHindenburg
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1326

Indlægaf MissHindenburg » 15. aug 2018, 15:55

Kræet har brækket sig 3 steder - naturligvis på samtlige tæpper rundt omkring i stuen.
3
Brugeravatar
Coumarin
Kort karma: 1
Likede indlæg: 45

Indlægaf Coumarin » 15. aug 2018, 18:08

Hunkat skrev:Herren i huset synes ikke han fik nok morgenmad. Så han gik i køleskabet to gange, først efter spegepølsen og dernæst efter osten.

Jeg er taknemmelig for at det er undermåleren og ikke bæstkatten, der er et madøre herhjemme.
Efter sigende havde nogle af hans forfædre for vane, at åbne både køleskabe og mikrobølgeovne. Andre i flokken stjal åbenbart hele pakker toastbrød(?!) og kravlede op på overskabe for at kunne hoppe ned i nakken på folk.
Katte er fandeme underlige.
0
“What a great opportunity for a ton of bad decisions”
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 341
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 11258

Indlægaf Hunkat » 15. aug 2018, 18:19

Coumarin skrev:
Hunkat skrev:Herren i huset synes ikke han fik nok morgenmad. Så han gik i køleskabet to gange, først efter spegepølsen og dernæst efter osten.

Jeg er taknemmelig for at det er undermåleren og ikke bæstkatten, der er et madøre herhjemme.
Efter sigende havde nogle af hans forfædre for vane, at åbne både køleskabe og mikrobølgeovne. Andre i flokken stjal åbenbart hele pakker toastbrød(?!) og kravlede op på overskabe for at kunne hoppe ned i nakken på folk.
Katte er fandeme underlige.

Kitkat herhjemme ELSKER også brød. Jeg har læst mig til at det handler om gær som smager godt for katte. Vi kan i hvert fald ikke have brød fremme, han splitter det ad.
1
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
RavenClaw

Indlægaf RavenClaw » 16. sep 2018, 09:48

avdotja skrev:Ej hvor lyder det forfærdeligt RavenClaw :8: Har I overvejet at få hende steriliseret?

Hov, jeg har slet ikke set denne..

Nej, hun er ikke håndtam, så det ville kræve alt for meget at få hende til dyrlægen.
0
Brugeravatar
flicka
Kort karma: 208
Likede indlæg: 2111

Indlægaf flicka » 16. sep 2018, 20:27

RavenClaw skrev:
avdotja skrev:Ej hvor lyder det forfærdeligt RavenClaw :8: Har I overvejet at få hende steriliseret?

Nej, hun er ikke håndtam, så det ville kræve alt for meget at få hende til dyrlægen.

Man kan låne en fælde hos de fleste dyrlæger - og man kan godt få steriliseret en vildkat.

Så der burde ikke være noget i vejen for at få hende steriliseret.
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn

A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
RavenClaw

Indlægaf RavenClaw » 16. sep 2018, 20:42

flicka skrev:
RavenClaw skrev:

Man kan låne en fælde hos de fleste dyrlæger - og man kan godt få steriliseret en vildkat.

Det ved vi godt, men vi synes stadig det er alt for besværligt, så hun bliver aflivet i stedet. Det kan vi gøre selv.
0
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 188
Likede indlæg: 2957

Indlægaf TinaW » 17. sep 2018, 17:50

RavenClaw skrev:
flicka skrev:
RavenClaw skrev:

Det ved vi godt, men vi synes stadig det er alt for besværligt, så hun bliver aflivet i stedet. Det kan vi gøre selv.

Hvordan selv?
2

Tilbage til "Kæledyr"