Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1408
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 16636
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 16. apr 2018, 14:20

En idiotisk kursist på 200 år. Han kommer en gang om ugen og tér sig, som ejede han stedet og var tronarving.

Han stiller sig op i døren til køkkenet og så brøler han: "HALLOOOOOO! HALLO! HEEEEEY!". Når jeg går ud til ham og med sammenbidte tænder spørger hvad jeg kan hjælpe ham med, sætter han en ære i at være pisse nedladende. "Hvorfor? Det kunne den sidste kok I havde ansat da! Hvorfor kan du så ikke hjælpe mig? HAN kunne" Osv osv.

Sidst fik jeg nok og fik hvæset til ham: "Hvis du fremover vil have nogen som helst betjening, så taler du pænt til mig!".

Og hvad svarede idioten?

"Tøhø, du skulle en tur over knæet!".
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 339
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 11146

Indlægaf Hunkat » 16. apr 2018, 14:43

Ado skrev:En idiotisk kursist på 200 år. Han kommer en gang om ugen og tér sig, som ejede han stedet og var tronarving.

Han stiller sig op i døren til køkkenet og så brøler han: "HALLOOOOOO! HALLO! HEEEEEY!". Når jeg går ud til ham og med sammenbidte tænder spørger hvad jeg kan hjælpe ham med, sætter han en ære i at være pisse nedladende. "Hvorfor? Det kunne den sidste kok I havde ansat da! Hvorfor kan du så ikke hjælpe mig? HAN kunne" Osv osv.

Sidst fik jeg nok og fik hvæset til ham: "Hvis du fremover vil have nogen som helst betjening, så taler du pænt til mig!".

Og hvad svarede idioten?

Jeg ville være så smålig at jeg ville opfatte den kommentar som en trussel om vold og meddele min leder at jeg under ingen omstændigheder vil i nærheden af den mand.
6
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
bluetof1
Kort karma: 763
Likede indlæg: 4762

Indlægaf bluetof1 » 16. apr 2018, 14:57

Hunkat skrev:
Ado skrev:En idiotisk kursist på 200 år. Han kommer en gang om ugen og tér sig, som ejede han stedet og var tronarving.

Og hvad svarede idioten?

Jeg ville være så smålig at jeg ville opfatte den kommentar som en trussel om vold og meddele min leder at jeg under ingen omstændigheder vil i nærheden af den mand.

Ja. Mennesker, der opfører sig på den måde gør det fordi de kan. Hvis han ikke kan det længere så bliver han nok mere tam.
0
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 837
Likede indlæg: 11992

Indlægaf dgd2007 » 16. apr 2018, 15:30

Ado skrev:[...]

Milde Moses, hvad er det dog for en slags etablissement?

Men bortset fra det, er den slags trusler om vold vel strafbare ...

spjaeld.gif
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 638
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 9591

Indlægaf Delfin » 16. apr 2018, 16:26

Ghattner skrev:
BlueBunny skrev:Jeg er ikke vant til S-tog. Men hold da op.
Sikke mange som sidder med deres øretelefoner og hører musik så højt at de lige så godt kunne sidde med en højttaler. Altså er de slet ikke klar over at lyden går lige igennem? Eller er de bare ligeglade? Irriterende hrmf!

Da mobiltelefoner kom frem for 20 år siden var noget af det pinligste i det offentlige rum når den ringede højt. Nu er folk bare ligeglade. Jeg frygter lidt at det er samme udvikling med headsets og mobile højttaler for den sags skyld.

Jeg har lagt mærke til, at grænsen allerede har rykket sig endnu et stykke. Flere gange har jeg været ude for, at folk simpelthen sætter højttaler på både musik og spil og enkelte gange endda ved samtaler. Når det går rigtig højt kommer der en flok unge vadende højlydt gennem toget med en ekstern højtaler under armen. Hashrygning har jeg også observeret i stigende omfang. Jeg får så meget lyst til at sige noget, men det hjælper jo ikke en skid. Det eneste man får ud af det er et beskidt svar.
1
14 11 14 :banan:
FormerlyKnownAs
Kort karma: 525
Likede indlæg: 3939

Indlægaf FormerlyKnownAs » 16. apr 2018, 16:30

At vi gav cirka 20.000 kr for flytning fra Bangladesh til Danmark. Nu har vi fået tilbud på 39.000 til Myanmar :shock:

Komplet vanvittigt og jeg er mega irriteret og pisse sur over det
0
/Dullen
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 661
Likede indlæg: 12266

Indlægaf Persnikedy » 16. apr 2018, 16:42

Jeg har nu fundet den næst sidste "post" i mit videospil, men fandme om jeg så ikke dør konstant ved den sidste..
Åndssvage møg russer kan fandme forblive væk i bjergene... Jeg kan i hvert fald ikke finde dem!
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14772

Indlægaf Juki » 17. apr 2018, 12:29

Jeg har brugt 115 kr mere end prisen på en busbillet, for at kunne tage en taxa så jeg kunne nå min lægetid kl 14, fordi bussen kom og kørte på slaget, måske endda lidt før. Jeg kunne have sat efter og stoppet den, men jeg droppede det for ikke at være et svedsvin nede ved lægen.

Inden jeg ringede efter en taxa ringede jeg til lægen for at høre om jeg kunne komme 5-10 minutter senere så jeg kunne nå næste bus, men lægesekretæren kunne ikke garantere at det kunne lade sig pga. et fyldt skema.

Fair nok, hvis ikke det var fordi jeg endte med at sidde i et 1000 grader varmt venteværelse og lægen var ca 10 minutter forsinket :mellow:
7
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Straniera
Kort karma: 12
Likede indlæg: 866

Indlægaf Straniera » 17. apr 2018, 15:23

BlueBunny skrev:Jeg er ikke vant til S-tog. Men hold da op.
Sikke mange som sidder med deres øretelefoner og hører musik så højt at de lige så godt kunne sidde med en højttaler. Altså er de slet ikke klar over at lyden går lige igennem? Eller er de bare ligeglade? Irriterende hrmf!

Enig! Andres høretelefoner er så møgirriterende, at jeg ikke kan holde ud at køre i S-tog uden mine egne høretelefoner i ørerne til at overdøve lyden :rulle:
1
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14772

Indlægaf Juki » 17. apr 2018, 16:52

Min ene hund har ædt halvanden af to små jordbærtærter jeg havde købt :whine:

Det var åbenbart en lækker dessert ovenpå alle de nye, lækre godbidder, jeg har brugt alt for mange penge på fordi jeg ikke kunne styre mig i MaxiZoo og som lige var blevet smagstestet af begge hunde....

Det var 100% min egen skyld fordi jeg ikke tænkte mig om, men øv! Heldigvis nåede hun ikke også at æde foliebakken i bunden(det kan hun ellers sagtens finde på :wacko:) Men hun havde da pænt efterladt tre jordbær :)
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 593
Likede indlæg: 5058

Indlægaf Kommodedyret » 17. apr 2018, 17:30

At havearbejde giver tørre hænder. Jeg kan bare ikke med arbejdshandsker.
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 202
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 3234

Indlægaf Kattefjæs » 17. apr 2018, 17:55

Det er sygt upassende og irriterende at jeg ikke laengere kan bruge debatten paa min mobil! Jeg logger ind og bliver bare sendt tilbage til login-siden.... Saadan koerer det i cirkler. :stoned: Jeg har to smartphones og det er det samme paa dem begge. Det virker kun paa min laptop, men den starter jeg max en gang hver fjortende dag. Jeg kan ikke leve med kun at kunne bruge min laptop til at faa mit dansker-fix :whine: Mit liv er for haardt :trist:
2
Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 176
Likede indlæg: 3498

Indlægaf BlueBunny » 17. apr 2018, 19:50

At et par møgunger i min søns klasse driller.
Den ene slår også. Det er tredje klasse!
Ved ikke hvor mange af de fire der reelt har diagnoser. Den ene har ihvertfald ekstra person og den anden er netop tilflyttet og tydeligt udfordret. De to sidste lever også på en anden planet
0
Brugeravatar
Pax Romana
Kort karma: 100
Likede indlæg: 1618

Indlægaf Pax Romana » 18. apr 2018, 06:33

At de fleste folk bliver kæmpe egoister når de sætter sig bag et bilrat.
2
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Life begins at the end of your comfort zone.
I don't know where I'm going, but I sure know where I've been.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 837
Likede indlæg: 11992

Indlægaf dgd2007 » 18. apr 2018, 11:36

Pax Romana skrev:At de fleste folk bliver kæmpe egoister når de sætter sig bag et bilrat.

Sådan har det i hvert fald været siden 1950 ... :)

2

Tilbage til "Generelt"