WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1316
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 22137

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf LadyFox » 17. apr 2018, 17:38

Mangoness skrev:
LadyFox skrev:
Mangoness skrev:
Juki skrev:Ambivalens.. Den ser meget sød og sjov ud umiddelbart, men hvis den er ond har man jo ikke en chance.

Billede

Jeg vil ha en :banan:

Hvor stort bor du? :gisp:

Altså...mine forældre har da en lade.. :genert:

Ville den kunne hoppe derinde, ellers synes jeg det er synd :mellow:
3
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 265
Likede indlæg: 4646

Indlægaf Mangoness » 17. apr 2018, 17:57

LadyFox skrev:
Mangoness skrev:
LadyFox skrev:
Mangoness skrev:
Juki skrev:Ambivalens.. Den ser meget sød og sjov ud umiddelbart, men hvis den er ond har man jo ikke en chance.

Billede

Jeg vil ha en :banan:

Hvor stort bor du? :gisp:

Altså...mine forældre har da en lade.. :genert:

Ville den kunne hoppe derinde, ellers synes jeg det er synd :mellow:

Der er en masse hoppeplads til dens store, tykke krop :lol: :love:
3
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
AgentPixie
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1933

Indlægaf AgentPixie » 17. apr 2018, 18:01

Badesandalen skrev:"Rosinbrownies" :ad!:

Det er forhåbentlig ikke en rigtig ting.
0
That awkward moment between birth and death.
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 206
Likede indlæg: 2679

Indlægaf Badesandalen » 17. apr 2018, 18:57

AgentPixie skrev:
Badesandalen skrev:"Rosinbrownies" :ad!:

Det er forhåbentlig ikke en rigtig ting.

Desværre, jo. Og på siden før denne? Chokolademousse med svesker. :nej:
IMG_20180417_205024-1224x1632.jpg

(Jeg håber billedet er til at se; dårligt kamera, ukendt resizer og på fra mobilen)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
"When you talk, it's so beautiful, it's like you're puking rainbows."
HerErJeg
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1196

Indlægaf HerErJeg » 17. apr 2018, 19:27

https://jyllands-posten.dk/internationa ... 427797.ece
Den der håndtering Indien har med voldtægter af kvinder er hovedrystende. Jeg har aldrig været der, og har ikke lyst til det. Måske ikke på grund af voldtægterne, men jeg oplever det som primitivt og tilbagestående på rigtigt mange plan.
9
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 837
Likede indlæg: 11992

Indlægaf dgd2007 » 17. apr 2018, 23:13

Tamara skrev:Seriøst? Ziegler skriver 'Terningerne er kastet' på Twitter og der er IKKE kommet en officiel afklaringing af OK18. Hvad fanden sket der?

Det var efter at arbejdsgiverne fremlagde deres ultimative tilbud.
Alt tegner til konflikt.

Hvad gør "de gule" egentlig i sådan en situation? :gruble:
0
Brugeravatar
paint
Kort karma: 343
Likede indlæg: 14219

Indlægaf paint » 17. apr 2018, 23:13

Tamara skrev:Seriøst? Ziegler skriver 'Terningerne er kastet' på Twitter og der er IKKE kommet en officiel afklaringing af OK18. Hvad fanden sket der?

Sandsynligvis, at det bud de har afgivet, er deres endelige bud og at der ikke kommer flere.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 361
Likede indlæg: 4278

Indlægaf Anilara » 17. apr 2018, 23:28

dgd2007 skrev:

Det var efter at arbejdsgiverne fremlagde deres ultimative tilbud.
Alt tegner til konflikt.

Hvad gør "de gule" egentlig i sådan en situation? :gruble:

Hvilken situation? I en konflikt? Der tager de på arbejde, da de ikke er en del af konflikten eller forhandlingerne - ligesom dem der ikke er i fagforening.
1
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 837
Likede indlæg: 11992

Indlægaf dgd2007 » 17. apr 2018, 23:37

Anilara skrev:Hvilken situation? I en konflikt? Der tager de på arbejde, da de ikke er en del af konflikten eller forhandlingerne - ligesom dem der ikke er i fagforening.

:shock:
Men anyways, de fleste i denne konflikt vil jo blive lockout'et - sidder arbejdsgiverne så med personalelisten og siger: "Nå, du er gul, så lockout'er vi ikke dig"? :gruble:
0
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 532
Likede indlæg: 11661

Indlægaf Flora » 17. apr 2018, 23:44

dgd2007 skrev:
Anilara skrev:Hvilken situation? I en konflikt? Der tager de på arbejde, da de ikke er en del af konflikten eller forhandlingerne - ligesom dem der ikke er i fagforening.

Men anyways, de fleste i denne konflikt vil jo blive lockout'et - sidder arbejdsgiverne så med personalelisten og siger: "Nå, du er gul, så lockout'er vi ikke dig"? :gruble:

"Nå, Britt. Du er ikke lockoutet. Så regner jeg med, at du tager dig af de 36 blebørn, der bliver afleveret tirsdag morgen :gogo:"

:D
5
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 361
Likede indlæg: 4278

Indlægaf Anilara » 17. apr 2018, 23:46

dgd2007 skrev:

Nej, de gule og dem uden fagforening har selv til opgave at fortælle arbejdsgiver at man ikke er en del af konflikten - ellers har arbejdsgiver/leder lov til at formode at de er med i en forhandlende fagforening, og så er man lidt på røven. Man skulle helst melde til sin arbejdsgiver hvis man ikke var en del af konflikten for noget tid siden - den går ikke så tæt på deadline.
Jeg er ikke i fagforening, så jeg skrev til min leder på egne og elleve andre kollegaers vegne for over en måned siden. Vores (forholdsvist store) område blev dog senere undtaget lockout, da man vurderede at det ville kunne have for alvorlige følger (børn- og ungeområdet, forvaltning).
Hvis ikke vi var blevet undtaget skulle vi, som ikke er en del af konflikten, have ageret nødberedskab. Arbejdsgiver havde stadig lov til at sende os hjem ved en lockout, men så skulle det være med fuld løn. Det tror jeg de færreste arbejdsgivere er interesserede i.
Vi måtte dog ikke påtage os konfliktramt arbejde - det vil sige vi ikke måtte handle i andres sager (med mindre det var akut, eksempelvis ved misbrug, vold mv.)
2
D.itsen
Kort karma: 295
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 3416

Indlægaf D.itsen » 18. apr 2018, 04:36

HerErJeg skrev:https://jyllands-posten.dk/international/asien/article6427797.ece
Den der håndtering Indien har med voldtægter af kvinder er hovedrystende. Jeg har aldrig været der, og har ikke lyst til det. Måske ikke på grund af voldtægterne, men jeg oplever det som primitivt og tilbagestående på rigtigt mange plan.

Lige nu kan jeg ikke finde en artikel men læste om en 7-8årige muslimsk pige som var blevet bortført, voldtaget og myrdet af nogle hinduer i forsøget på at skræmme muslimerne væk. Og folk demonstrerer simpelthen for gerningsmændene :puke:
3
UH UH UH UH KORT :love:
HerErJeg
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1196

Indlægaf HerErJeg » 18. apr 2018, 04:45

D.itsen skrev:
HerErJeg skrev:https://jyllands-posten.dk/international/asien/article6427797.ece

Lige nu kan jeg ikke finde en artikel men læste om en 7-8årige muslimsk pige som var blevet bortført, voldtaget og myrdet af nogle hinduer i forsøget på at skræmme muslimerne væk. Og folk demonstrerer simpelthen for gerningsmændene :puke:

Den læste jeg lige inden jeg indsatte det link fra JP. En død muslim er en god muslim, eller noget... og dør døde jo piger hele tiden, så en fra eller til,, who the fuck cares?
I mange år har den muslimske ekstremistiske verden været et symbol på den formørkede middelalder, den 1. plads har Inderne efterhånden sat sig rigtigt hårdt på.
4
FormerlyKnownAs
Kort karma: 525
Likede indlæg: 3939

Indlægaf FormerlyKnownAs » 18. apr 2018, 04:47

Enig. Det er fuldstændig vanvittigt. Indien har generelt aldrig sagt mig noget, men hele den der voldtægtskultur og system gør at jeg definitivt ikke har lyst til det. Jeg har oplevet nok af den mentalitet i Bangladesh. Jeg kan ikke holde det ud
Senest rettet af FormerlyKnownAs 18. apr 2018, 08:17, rettet i alt 1 gang.
1
/Dullen
Brugeravatar
ExCoastal
Kort karma: 211
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 4225

Indlægaf ExCoastal » 18. apr 2018, 06:27

Madam Pomfrey skrev:har lige erfaret at der i det altid fantastiske USA, findes parkeringspladser specifikt til gravide kvinder.

Altså jeg forstår konceptet familie-pladser, typisk placeret nær indgang så man undgår at slæbe børnene igennem alt for meget trafik, og så med en bredere plads, så man undgår bilkabuler hvis ungerne er lidt for ivrige når de skal ud af bilen.
Men pladser specielt til gravide kvinder?

Dem har jeg set og benyttet mig af, da min eks var gravid med vores søn. Men jeg tror ikke, at jeg har set dem andre steder end Babies'R'Us.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0

Tilbage til "Generelt"