Hvad laver du lige nu?
- Guilded_Lily
- Kort karma: 502
- Likede indlæg: 6368
Re: Hvad laver du lige nu?
Ser nye afsnit af Outlander og spiser bland-selvslik. Ret fedt, jeg ikke har børn hjemme 

0
- Ondemand
- Kort karma: 50
- Geografisk sted: Udkanten
- Likede indlæg: 2499
Jeg drikker rosé og overspringshandler på debatten, istedet for at få afsluttet min ugerapport 

0
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
― Gustav Mahler
Slapper af efter at have haft alt ude og omrokeret i vores store rum - her er dejligt rent og det er rart at have fået plantet om og byttet lidt nips ud.
0
'Don’t be afraid to be open minded. Your brain is not going to fall out.'
Sidder i "mandeparkeringen" og leger med min nye iPad
mens frk W går shopamok. New Hampshire har ingen sales tax/moms, men det er ikke meget der spares, for der købes bare mere 
Når der fandt hun Sephora, så kan jeg godt blive siddende den næste times tid
Men skal nok ikke tale for højt, der er en Best Buy med extra udsalg ved siden af, der skal jeg nok lige forbi

Men skal nok ikke tale for højt, der er en Best Buy med extra udsalg ved siden af, der skal jeg nok lige forbi

1
Do as I say! 

Venter på de 2 store har pakket og snakket færdig med yngste. Så skak jeg på Tour de Efterskole og aflevere dem. De kunne godt selv tage bus & tog, men jeg har tid i dag og man får sådan en god snak i bilen. Først med dem begge og så med ham der skal sidst af 

0
'Don’t be afraid to be open minded. Your brain is not going to fall out.'
Wizzze skrev:Sidder i "mandeparkeringen" og leger med min nye iPadmens frk W går shopamok. New Hampshire har ingen sales tax/moms, men det er ikke meget der spares, for der købes bare mere
Hvad leger man på i iPad?
0
Jeg ligger i min seng og har lyst til at sove nu, det er bare et par timer for tidligt.
0
Fortryder at jeg har brugt dagen på at stene Netflix serier, og udsat mit arbejde til nu.....pis osse.
0
Vi sidder og ser Emmyuddeling live, Nikolai vandt desværre ikke, men GoT klarer sig ok.
Frk W er ikke imponeret over kjolerne, så intet nyt der
Frk W er ikke imponeret over kjolerne, så intet nyt der

0
Do as I say! 

- Ado
- Kort karma: 1517
- Geografisk sted: Korsbæk
- Likede indlæg: 18547
- Kontakt:
Tjekker sushipriser her i byen. Har invitere min datter op til os til hyggeaften torsdag. Hendes livret er sushi, så jeg planlægger den helt store box. .D
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Har sat en vask igang på campingpladsen, og er nu begyndt på aftensmaden
0
Muddi skrev:Har sat en vask igang på campingpladsen, og er nu begyndt på aftensmaden
Hvor i verden er du henne, siden det bliver ordnet ved 2-tiden om natten?

Jeg burde SÅ meget sove, men en omgang lungebetændelse har fucket helt op i min krop, og det er gået udover døgnrytmen åbenbart

0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! 

- Daine
- Kort karma: 2063
- Geografisk sted: Midtjylland
- Likede indlæg: 21827
Spiser morgenmad inden jeg skal ud af døren om lidt.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland