Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Aragorn
Kort karma: 754
Likede indlæg: 8445

Re: Singletråden

Indlægaf Aragorn » 15. feb 2019, 15:37

Animi skrev:
Aragorn skrev:
Animi skrev:
Smiling_Goat skrev:
Animi skrev:Jeg har lige brug for lidt inputs til det her.
Jeg skriver jo med ham her fyren, som jeg er ret vild med. Før han begyndte at skrive til mig, havde vi da snakket sammen nogle gange, men ikke ekstremt meget. Jeg synes i hvert fald, at det var ret ud af det blå, at han begyndte at skrive til mig så meget. Altså, vi taler om flere timer, hver eneste dag. Først var det meget på hans initiativ, men nu er det ret lige og jeg starter også ofte samtalen op.

Umiddelbart ville jeg jo tænke, at en mand der skriver SÅ meget til en, da må være interesseret i en. Men vi har et par gange været inde på emnet omkring dating og singleliv og han har to gange skrevet noget ala, at han havde det fint med at være single og ikke have for mange forpligtelser i øjeblikket. Så det ved jeg ikke helt, om jeg skal tage som et hint? At han ikke er interesseret?

Hvad tænker I umiddelbart? Jeg ved godt det ikke er så meget at gå ud fra, jeg synes bare, at det er lidt modstridende signaler. Selv hvis han bare gerne ville have et knald, synes jeg, han så lægger alt for meget arbejde i det, uden så at tage den bare lidt videre.

Jeg tror ikke nødvendigvis, man tænker så langt, når man begynder at tale med folk - altså hvad man egentligt vil med kontakten. Så mit forslag er, at han godt kan lide at tale med dig og tager det som det kommer.

Måske det ender i uforpligtende sex. Måske det ender i et forhold. Måske det kun bliver ved snak.

Jeg kan godt se din pointen, og jeg kan egentlig også godt lide den tankegang. Jeg tænker bare, at det ville give mere mening, hvis vi havde kendte hinanden lidt bedre og talt lidt mere sammen, hvor de her samtaler så ville føles som en naturlig forlængelse af vores relation. Eller hvis det kun var få beskeder, hist og her, vi udvekslede.

Jeg synes bare, at det er gået lidt for meget fra 0 til 100 på utrolig kort tid, at jeg har svært ved at tro, at der ikke bare har været lidt tanker bag initiativet. Ikke at det nødvendigvis behøver at være sort/hvide "Jeg vil kun knalde" eller "Jeg vil kun have et forhold" tanker. Men altså, jeg tænker bare, at det er de færreste, der begynder at udveksle 150+ beskeder om dagen med semi-fremmede personer, man kun har talt med et par gange - uden at man har gjort sig bare lidt tanker om det.

Spørg ham dog. Han kan reelt sidde med nøjagtigt de samme tanker om dig. Han er den eneste i verden der ved hvad han tænker.

Næh, er det rigtigt?

Ja. Men hvis du spilder din tid på oplyst grundlag så skal du bestemt også have lov til at gøre dét.
0
It's a grand experiment
A well planned bizarre event
It's a grand experimental life
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 1039
Likede indlæg: 7315

Indlægaf Planten » 15. feb 2019, 15:38

Thestral skrev:Jeg fejrede Valentines med mig selv og min kat. Jeg elsker romantik men hader arrangementet af et godt hjerte. Bum.

Nå men jeg skal så på "blind" date på søndag. Jeg endte med at facebook stalke staklen og han ligner overhovedet ikke en jeg kunne falde for, men nu har jeg jo lovet at møde op til en kop kaffe (det er også dejligt arrangeret) og så ellers give manden en chance, men jeg kan sgu ikke rigtig se det ske :tie:

Og så har jeg haft sidste dag på job idag og jeg fik blomster med hjem og en masse krammere.

Hvordan ligner han ikke en, du kan falde for?
Jeg gør også selv de der ting med at gå lidt i baglås over billeder, så jeg forstår mekanismen. Men det er jo "bare" en date :)
0
Aragorn

Indlægaf Aragorn » 15. feb 2019, 15:39

Thestral skrev:Jeg fejrede Valentines med mig selv og min kat. Jeg elsker romantik men hader arrangementet af et godt hjerte. Bum.

Nå men jeg skal så på "blind" date på søndag. Jeg endte med at facebook stalke staklen og han ligner overhovedet ikke en jeg kunne falde for, men nu har jeg jo lovet at møde op til en kop kaffe (det er også dejligt arrangeret) og så ellers give manden en chance, men jeg kan sgu ikke rigtig se det ske :tie:

Og så har jeg haft sidste dag på job idag og jeg fik blomster med hjem og en masse krammere.

Jeg ville personligt betakke mig for at have selskab af en person der opfattede og omtalte mig som en stakkel.
0
It's a grand experiment
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 405
Likede indlæg: 2816

Indlægaf Thestral » 15. feb 2019, 16:00

Planten skrev:

Jeg gør også selv de der ting med at gå lidt i baglås over billeder, så jeg forstår mekanismen. Men det er jo "bare" en date :)

Kender du det med politiker billeder af halvgamle mænd. Der er ikke noget umiddelbart spændende over ham. Ternet skjorte og en Catalina jakke. Han mangler bare et par Søren Ryge bukser så er den hjemme. Og så ligner han lidt min datters far som jeg virkelig ikke kan lide. :genert: Men ja, det er bare en date og jeg møder også op.
2
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Thestral

Indlægaf Thestral » 15. feb 2019, 16:02

Aragorn skrev:

Jeg ville personligt betakke mig for at have selskab af en person der opfattede og omtalte mig som en stakkel.
Det tager jeg nu ikke så tungt.
0
Jeg har nået den alder,
Aragorn

Indlægaf Aragorn » 15. feb 2019, 16:45

Thestral skrev:
Aragorn skrev:

Det tager jeg nu ikke så tungt.

Nej, men det kan jo være den mand du behandler dårligt rent faktisk gør netop dét.
1
It's a grand experiment
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 1039
Likede indlæg: 7315

Indlægaf Planten » 15. feb 2019, 17:02

Thestral skrev:
Planten skrev:

Kender du det med politiker billeder af halvgamle mænd. Der er ikke noget umiddelbart spændende over ham. Ternet skjorte og en Catalina jakke. Han mangler bare et par Søren Ryge bukser så er den hjemme. Og så ligner han lidt min datters far som jeg virkelig ikke kan lide. :genert: Men ja, det er bare en date og jeg møder også op.

Hehe ja, det kender jeg. Det tolker jeg bare som et udtryk for at de ikke ved, hvordan de selv synes, de ser godt ud og så siger folk til dem, at det er et godt billede - bum profilbillede på face :)

Håber det bliver en overraskende god date :)
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 694
Likede indlæg: 14357

Indlægaf Animi » 15. feb 2019, 17:03

Aragorn skrev:
Animi skrev:
Aragorn skrev:
Animi skrev:
Smiling_Goat skrev:
Animi skrev:Jeg har lige brug for lidt inputs til det her.
Jeg skriver jo med ham her fyren, som jeg er ret vild med. Før han begyndte at skrive til mig, havde vi da snakket sammen nogle gange, men ikke ekstremt meget. Jeg synes i hvert fald, at det var ret ud af det blå, at han begyndte at skrive til mig så meget. Altså, vi taler om flere timer, hver eneste dag. Først var det meget på hans initiativ, men nu er det ret lige og jeg starter også ofte samtalen op.

Umiddelbart ville jeg jo tænke, at en mand der skriver SÅ meget til en, da må være interesseret i en. Men vi har et par gange været inde på emnet omkring dating og singleliv og han har to gange skrevet noget ala, at han havde det fint med at være single og ikke have for mange forpligtelser i øjeblikket. Så det ved jeg ikke helt, om jeg skal tage som et hint? At han ikke er interesseret?

Hvad tænker I umiddelbart? Jeg ved godt det ikke er så meget at gå ud fra, jeg synes bare, at det er lidt modstridende signaler. Selv hvis han bare gerne ville have et knald, synes jeg, han så lægger alt for meget arbejde i det, uden så at tage den bare lidt videre.

Jeg tror ikke nødvendigvis, man tænker så langt, når man begynder at tale med folk - altså hvad man egentligt vil med kontakten. Så mit forslag er, at han godt kan lide at tale med dig og tager det som det kommer.

Måske det ender i uforpligtende sex. Måske det ender i et forhold. Måske det kun bliver ved snak.

Jeg kan godt se din pointen, og jeg kan egentlig også godt lide den tankegang. Jeg tænker bare, at det ville give mere mening, hvis vi havde kendte hinanden lidt bedre og talt lidt mere sammen, hvor de her samtaler så ville føles som en naturlig forlængelse af vores relation. Eller hvis det kun var få beskeder, hist og her, vi udvekslede.

Jeg synes bare, at det er gået lidt for meget fra 0 til 100 på utrolig kort tid, at jeg har svært ved at tro, at der ikke bare har været lidt tanker bag initiativet. Ikke at det nødvendigvis behøver at være sort/hvide "Jeg vil kun knalde" eller "Jeg vil kun have et forhold" tanker. Men altså, jeg tænker bare, at det er de færreste, der begynder at udveksle 150+ beskeder om dagen med semi-fremmede personer, man kun har talt med et par gange - uden at man har gjort sig bare lidt tanker om det.

Spørg ham dog. Han kan reelt sidde med nøjagtigt de samme tanker om dig. Han er den eneste i verden der ved hvad han tænker.

Næh, er det rigtigt?

Ja. Men hvis du spilder din tid på oplyst grundlag så skal du bestemt også have lov til at gøre dét.

Tak for tilladelsen
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Chloecat
Kort karma: 8
Likede indlæg: 154

Indlægaf Chloecat » 15. feb 2019, 17:17

I aaam baaaack :banan:

Nok ingen der kan huske mig :lol:

Men ikke desto mindre har jeg efter et kortere forhold forvildet mig ud på de store tinder jagtmarker.

Jeg var for ikke så længe siden på date med en fyr jeg havde skrevet en del med, på hans profil stod der han ledte efter noget der kunne udvikle sig og ja, vi snakkede måske ikke sådan videre om, hvad vi søger på tinder. Jeg tænkte det der stod i hans profil tekst var meget sigende for hvad jeg ville.

Vi havde skrevet virkelig meget sammen inden, man er selvfølgelig altid spændt på om er den anden ens type, passer man sammen osv. Så led af alle de klassiske præ- date kvaler.

Daten (kaffe og gåtur) var dog fænomenal, vi grinede og pjattede, det føltes bare rigtig rart at være sammen med ham og i hans selskab. Det virkede også til han ville ses, da vi skiltes.

Han virker lidt stille derefter og kommer så frem til at sige at han ikke var parat til et forhold, men vi kunne godt have det sjovt alligevel.

Jeg bliver så i tvivl om jeg ligesom havde virket som at det skulle gå stærkt imellem os, så jeg forsøgte at sige at vi kunne date stille og roligt, se hvor det bar hen. Så sagde han at intentionen bag det ikke ville være forhold, men ligesom tilfredsstillelse af andre behov.

Jeg sagde nej tak, og sagde det havde været hyggeligt at møde ham, også farvel! På en pæn måde, siden har vi ikke snakket.

Jeg har nok siden jeg sagde farvel, vendt flere gange tanken omkring b-forhold osv. Håbet lidt han ville ombestemme sig og sådan bløde den lidt op, men det har han ikke. Jeg tænker hele formålet med b-forhold er vel at undgå at have/få følelser, hele mit formål med tinder/dating er at få følelser - det matcher ikke.

Jeg er bare ærgerlig over at jeg ikke skal på en date to og lære ham lidt bedre at kende i den virkelig verden.

Hvis nogle finder de vise ord i det her, så bring dem endelig på bane.
Senest rettet af Chloecat 15. feb 2019, 17:23, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Thestral

Indlægaf Thestral » 15. feb 2019, 17:22

Planten skrev:
Thestral skrev:
Planten skrev:

Hehe ja, det kender jeg. Det tolker jeg bare som et udtryk for at de ikke ved, hvordan de selv synes, de ser godt ud og så siger folk til dem, at det er et godt billede - bum profilbillede på face :)

Håber det bliver en overraskende god date :)
Jeg håber at jeg bliver positivt overrasket
1
Jeg har nået den alder,
Muspel
Kort karma: 452
Likede indlæg: 7033

Indlægaf Muspel » 15. feb 2019, 18:28

Jeg tror sku jeg er ved at falde godt og grundigt for min date. Han er simpelthen bare SÅ skøn.

Han besøgte mig på min vandretur i går, og vi brugte aftenen og natten flettet ind i hinanden. Jeg elsker at han lige havde puttet en fodcreme i tasken, og som det naturligste i verden starter med at massere mine fødder. Fordi, det måtte jeg trænge til efter 20 km’s vandring. I mens kunne jeg så drikke den cola, han også havde med.

Ihh. Hvor solskinnet i dag passede til mit humør
24
Brugeravatar
LanaDelRey
Kort karma: 7
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 134

Indlægaf LanaDelRey » 15. feb 2019, 19:15

Efter at have læst med i et stykke tid herinde, så melder jeg mig også lige ind i denne her tråd :D

Lidt om mit dating liv: Jeg mødte en fyr gennem fællesvenner og det var i hvert fald ikke sådan at jeg regnede med at møde en fyr og så at han skulle blive den jeg dater lige p.t - vi har datet i 4 måneder nu, og han bor i Odense og jeg i KBH, så vi ses ikke så ofte som vi ville ønske vi kunne, på grund af arbejde / fritid-hobby osv. I starten var han den der skrev til mig, i lang tid, trak jeg ham rundt i en "løgn" som: jeg er ikke klar til et nyt forhold.. Alligevel holdt han ved. Han blev ved med at skrive og vi faldt hurtigt i snak. Han inviteret mig hjem til ham hvor vi også valgte at tage i biografen den dag, men mere skete der ikke rigtig, vi aftalte at vi ikke skulle have sex, kun sove sammen. Næste dag lavet han mig en lækker kop kaffe og vi faldt hurtig i snak :lun: jeg kan mærke han respektere mig så godt, lytter til mig, passer på mig og vil mig det bedste.

Jeg tror vi talte sammen uafbrudt i 9-10 timer, og de efterfølgende gange vi mødtes, var det på samme måde. Vi klikkede bare fra første møde. Man ved jo bare når man klikker, og så tror jeg vi begge havde fornemmelsen af, at vi kunne give hinanden noget sundt og solidt modspil. Lynhurtigt var det blevet til at vi skrev sammen hele dagen og ringede sammen næsten dagligt, og vi begyndte så småt at falde for hinanden. Vi giver selvfølgelig også hinanden meget plads - så der kan gå dage vi ikke snakker / kommunikere med hinanden og det har vi det begge to fint med for det ender altid med at en af os skriver efter der er gået lang tid :lol:

Vi har ikke haft "snakken" endnu og hvad vi er eller om vi overhovedet bliver kærester :gruble:
men det er jeg så spændt på at se og håber han snart tager intiativ til at tage den snak med mig - for jeg gider ikke selv at tvinge det eller ødelægge noget der er så godt på grund af et "label".
4
I was born to be the other woman. I belonged to no one, who belonged to everyone, who had nothing, who wanted everything.
AstaPasta
Kort karma: 71
Likede indlæg: 2949

Indlægaf AstaPasta » 15. feb 2019, 20:08

Min tinder er stadig i stykker - eller også er jeg retarderet.
Hvis jeg vil tilføje billeder går jeg ind i "rediger oplysninger", trykker på et plus for et billede, vælger facebook, vælger et billede og trykker så beskær oppe i hjørnet - umiddelbart er der ikke andre knapper. Og så sker der intet, jeg ryger bare tilbage til min profil.
Er der noget, jeg misser?
0
I was born lost and take no pleasure in being found.
MOGA
Kort karma: 339
Likede indlæg: 3903

Indlægaf MOGA » 15. feb 2019, 20:14

AstaPasta skrev:Min tinder er stadig i stykker - eller også er jeg retarderet.
Hvis jeg vil tilføje billeder går jeg ind i "rediger oplysninger", trykker på et plus for et billede, vælger facebook, vælger et billede og trykker så beskær oppe i hjørnet - umiddelbart er der ikke andre knapper. Og så sker der intet, jeg ryger bare tilbage til min profil.
Er der noget, jeg misser?

Jeg prøvede lige. Jeg kan heller ikke uploade, jeg får en fejlmeddelelse.
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1663
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 29856

Indlægaf LadyFox » 16. feb 2019, 15:29

Ham jeg så i julen, forslog i går at vi fejrede min veloverståede praktik med at drikke os fulde og det gjorde vi så :) Jeg synes så at han var lige vel flirtende, hvilket jeg konfronterende ham med, og han havde slået op med hende kæresten og var nu ude af det. Hvilket vi fik en god snak om, og jeg sagde af for min skyld kunne vi da godt flirte med at jeg ikke gad hvis han om en uge alligevel godt ville eksen alligevel. Men altså, han holdt fast i at han var færdig med det.
Vi festede, og det var skide hyggeligt, og jeg endte med at sove der og det var endnu hyggeligere ;) Måske ikke det smarteste i forhold til at passe på mig selv, men nogen gange så tror jeg bare jeg har brug for at følge flowet og tage de knops der måske følger med.

Jeg fik også skrevet og afvist ham det underlige, der var 10 skridt foran mig på trods af jeg ikke engang føler vi havde en reaktion.

Ham min venne-flirt som jeg så efter bruddet med min eks, som endte temmelig grimt og modbydeligt skrev også og inviterede mig på besøg, uden at forholde sig til at vi sidst vi snakkede var uvenner og konflikten på intet tidspunkt er afsluttet. WTF...
3
- Helgen og ordensstifter, prædikant og digter, dyreven og miljøforkæmper.

Tilbage til "Forhold og sex"