Wizzze skrev:Fordi vi prøver at skabe en af de der babydimser, og så er det ret kontraproduktivt med prævention![]()
![]()
![]()
![]()
Jedi skrev:Jeg brugte i en årrække p-piller, men gør det ikke nu.
De gange jeg ikke har brugt kondomer har været, når der har været noget liderlighed involveret, manden har haft svært ved at holde rejsning med kondom på, eller hvor man sætter kondomet på sent i forløbet. Har en enkelt gang oplevet at manden har fjernet kondomet uden det var aftalt dvs. jeg opdagede det bag efter.
Har været så heldig ikke at blive gravid eller få en kønssygdom.
Zinde skrev:fisken80 skrev:Purple Haze skrev:Jeg har altid (efter jeg blev sexuelt aktiv) været på prævention mod graviditet.
Jeg har ikke gået særlig meget op i prævention mod kønssygdomme. Jeg har haft klamydia én gang og da var det min daværende (utro) kæreste der smittede mig.
Ja det burde man og bla bla bla....
Jeg har sikkert været heldig. Har trods alt været sammen med utrolig mange forskellige typer af mænd og ca 15 forskellige nationaliteter, så der er ikke én bestemt fællesnævner for mændene. Andet at for størstedelens vedkommende har de ikke taget initativ til at bruge kondom. Vil tro at 2-3 ud af de ca 70 jeg har været i seng med hev et kondom frem - og INGEN af dem spurgte inden vi gik i gang om jeg var beskyttet mod graviditet.
Samme erfaring har jeg omend med færre mænd. Ingen har taget initiativ til kondom eller spurgt ind til anden form for prævention.
Jeg mindes så til gengæld ikke at have været sammen med en mand, der IKKE har spurgt til prævention. Er det en aldersting måske? De fleste af mine har været 35+.
Juki skrev:Jedi skrev:Jeg brugte i en årrække p-piller, men gør det ikke nu.
De gange jeg ikke har brugt kondomer har været, når der har været noget liderlighed involveret, manden har haft svært ved at holde rejsning med kondom på, eller hvor man sætter kondomet på sent i forløbet. Har en enkelt gang oplevet at manden har fjernet kondomet uden det var aftalt dvs. jeg opdagede det bag efter.
Hvordan reagerede du på det?
Jedi skrev:Juki skrev:Jedi skrev:Jeg brugte i en årrække p-piller, men gør det ikke nu.
Jeg blev overasket! Jeg spurgte om hvorfor, og svaret var noget ala "det havde jeg lyst til". Det er jo svært at argumentere imod, udover at man kan trække sin interesse til sig igen. Det fik ingen konsekvenser for mig ifa graviditet eller sygdomme, så jeg var bare lettet.
Juki skrev:Jedi skrev:Juki skrev:Jedi skrev:Jeg brugte i en årrække p-piller, men gør det ikke nu.
Jeg blev overasket! Jeg spurgte om hvorfor, og svaret var noget ala "det havde jeg lyst til". Det er jo svært at argumentere imod, udover at man kan trække sin interesse til sig igen. Det fik ingen konsekvenser for mig ifa graviditet eller sygdomme, så jeg var bare lettet.
Nøj, jeg var blevet tosset!
Hvad bilder han sig ind siden han ikke synes det kunne være et problem?!