Gravid “ekskæreste”

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Hendedér
Indlæg: 31
Tilmeldt: 28. jan 2018, 19:19
Kort karma: 2
Likede indlæg: 10

Gravid “ekskæreste”

Indlægaf Hendedér » 2. dec 2019, 22:39

Omg. Jeg er stadig rystet, så bær over med mig.

Jeg er på vej hjem i toget fra en fyr jeg har set nogle gange. Han er noget ældre end mig, men vi har klikket enormt godt og han har respekteret at jeg tager ting meget stille og roligt (ift. at vi har mødtes på en app) - specielt fordi han slog op med sin ekskæreste for kun tre uger siden. I aften skete så hvad man kun ser i film.

Vi ligger på sofaen og hyggesnakker efter at have set film, og pludseligt hører vi hoveddøren gå op. 2 sekunder efter står en kvinde i døren og siger vredt et eller andet hurtigt og så “Du ved godt at du har en gravid kæreste ikke?!”

Han skynder sig at smide hende ud - eller også gik hun selv, jeg så det ikke, og da han kommer ind er jeg selvfølgeligt i overtøjet - drama er ikke mig. Han beder mig om at blive et kvarter, hvor vi taler og han insisterer på at jeg skal ringe til ekskæresten og høre hende sige at de ikke er sammen og at hun skal have en abort, hvilket jeg nægter at gøre.

Jeg er helt rundt på gulvet. Det her er lige ud af en dårlig film! Jeg har en evne til at finde de helt “rigtige” fyre...
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Gravid “ekskæreste”

Indlægaf kidkomb » 2. dec 2019, 22:48

Øv, en oplevelse. Jeg har ikke så meget klogt at sige, ville bare tilkendegive at jeg er her.
Kæmpe kram! :ae:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9490
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Gravid “ekskæreste”

Indlægaf Sophies-mor » 3. dec 2019, 00:13

Puh ha.

Der er jo kun 2 scenarier... enten er han ærlig, eller "ekskæresten" er det.
Det er svært at se, hvad der er reelt og ikke.

Men du får uge et kram.
Æv, for en oplevelse!

Og så her til sidst...
Hvis han virkelig vil dig og se ærlig tænker jeg,.!at du sagtens kan insistere på, at holde tingene i vennezonen, indtil du er tryg
Hvis du kan blive det efter sådan en oplevelse.
:gruble:

Hun kan være hævngerrig, han kan være uærlig. Puh...
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Gravid “ekskæreste”

Indlægaf hotlips » 3. dec 2019, 04:24

Det er jo hvad der sker i et samfund hvor det er normen at man skifter partnere, jeg kan godt forstå du ikke ligefrem klapper af glæde men så er det vel heller ikke værre.

Jeg synes ikke det behøver sige noget dårligt om ham, medmindre man selv er typen der mener han burde blive og tilbyde at de gifter sig men jeg tænker man vel ikke dater via app i så fald.

Det tager trods alt er par uger og til tider længere før man ved man er gravid, og du har jo godt vidst han var kærester med hende for tre uger siden.

At en eller anden tredje person blander sig og kalder dem kærester ville jeg være ligeglad med, det kan jo være en eller anden veninde til den dame der har fået noget helt galt i halsen.

Jeg har iøvrigt selv prøvet at min ene ex lige efter vi havde knaldet fortalte mig at exen var gravid og skulle have en abort, jeg var heller ikke synderligt imponeret men hun fik den abort og det var ikke noget der fik nogen betydning, andet end at jeg tror han måske lige fik afgjort med sig selv at han ikke havde nogen lyst til at hænge på hende, i mangel af et bedre udtryk, for det var faktisk først der han definitivt kom videre.

Jeg synes du skal tage det roligt, giv ham en chance for at fortælle hvad der sker, det behøver ikke have nogen synderlig betydning for jer medmindre du beslutter det partout skal være altafgørende.
0
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Gravid “ekskæreste”

Indlægaf Straniera » 3. dec 2019, 09:32

Sikke en redelighed. Jeg går ud fra, at det er slut mellem dig og fyren? I så fald: Bedre held næste gang :)
0
Brugeravatar
Mooserinde
Indlæg: 84
Tilmeldt: 4. okt 2015, 12:13
Kort karma: 21
Likede indlæg: 239

Re: Gravid “ekskæreste”

Indlægaf Mooserinde » 5. dec 2019, 19:52

:nerve: Ja, dét skal du i hvert fald ikke rodes ind i. Godt du tog hjem!


(og egentlig syntes jeg ogsaa at det er en ret sjov historie som du vil kunne se tilbage paa og grine af :D :D )
0

Tilbage til "Forhold og sex"