If you can't beat them - leave them. Partiet Fremad. Serie-partistiftning for viderekommende.

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: If you can't beat them - leave them. Partiet Fremad. Serie-partistiftning for viderekommende.

Indlægaf landsbytossen » 9. nov 2019, 01:41

dgd2007 skrev:
Artem skrev:Jeg forstår det helt ærligt ikke... Fik han ikke muligheden for at blive formand for LA som han afslog. [...]

Nej, det tror jeg ikke. Som jeg har forstået det, havde han regnet med at blive det - men fik ikke opbakning til det.

Han var i mindretal i folketingsgruppen. Der var også noget med et brev til hovedbestyrelsen i LA, hvor mange medlemmer ønskede Simon Emils indflydelse indskrænket.
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: If you can't beat them - leave them. Partiet Fremad. Serie-partistiftning for viderekommende.

Indlægaf dgd2007 » 9. nov 2019, 02:32

landsbytossen skrev:[...] Der var også noget med et brev til hovedbestyrelsen i LA, hvor mange medlemmer ønskede Simon Emils indflydelse indskrænket.

Nå ja, det er rigtigt! :gogo:
Det var vist det der fik ham til at træffe den endelige beslutning om at melde sig ud af LA.
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: If you can't beat them - leave them. Partiet Fremad. Serie-partistiftning for viderekommende.

Indlægaf Artem » 9. nov 2019, 10:28

landsbytossen skrev:
dgd2007 skrev:
Artem skrev:Jeg forstår det helt ærligt ikke... Fik han ikke muligheden for at blive formand for LA som han afslog. [...]

Nej, det tror jeg ikke. Som jeg har forstået det, havde han regnet med at blive det - men fik ikke opbakning til det.

Han var i mindretal i folketingsgruppen. Der var også noget med et brev til hovedbestyrelsen i LA, hvor mange medlemmer ønskede Simon Emils indflydelse indskrænket.

Ok det var jeg ikke klar over, men dejligt at høre de trods alt er så kloge i LA.
1
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"