Dele Netflix?

Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9018
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21838

Re: Dele Netflix?

Indlægaf Purple Haze » 9. okt 2019, 18:59

Lys skrev: Hvad ligger der i “snyd” for dig i denne sammenhæng? For umiddelbart ville jeg mene, at det var at “snyde” at overtræde vilkårene for tjenesten (også selvom det næppe bliver opdaget).


Det er præcis det jeg mener er snyd.

Lys skrev:
Men henset til dit svar til en anden i tråden, forstår jeg, at du mener noget andet?


Jeg ved ikke helt hvor jeg skriver noget andet, ang “at snyde”
Men din beskrivelse passer som sagt meget godt.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Dele Netflix?

Indlægaf Lys » 9. okt 2019, 19:05

Purple Haze skrev:
Lys skrev: Hvad ligger der i “snyd” for dig i denne sammenhæng? For umiddelbart ville jeg mene, at det var at “snyde” at overtræde vilkårene for tjenesten (også selvom det næppe bliver opdaget).


Det er præcis det jeg mener er snyd.

Lys skrev:
Men henset til dit svar til en anden i tråden, forstår jeg, at du mener noget andet?


Jeg ved ikke helt hvor jeg skriver noget andet, ang “at snyde”
Men din beskrivelse passer som sagt meget godt.


Ok, så forstår jeg ikke dit udfald mod den anden debattør. Det var jo blot det, som vedkommende gjorde dig opmærksom på. Du kan ikke dele Netflix med andre end din egen husstand - uanset abonnementstype - hvis du vil overholde vilkårene.
4
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9018
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21838

Re: Dele Netflix?

Indlægaf Purple Haze » 9. okt 2019, 19:07

Og tak for svar.

Eneste mulighed inden for rammerne lader til at være at få min far oprettet selv, og så give mig adgang til hans konto, så jeg kan ligge forslag ind til ham.
Desværre bliver det vist noget værre bøvl, da jeg i så fald skal logge ud af vores app derhjemme, for så at logge ind som ham.

Med mindre man kan have samme app installeret flere gange på samme enhed, med forskellige konti. Nogen der ved om man kan det?
Mener nogle af mine kolleger gerne ville have det i forhold til. Mobilpay, men kan ikke huske hvad de fandt ud af.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Dele Netflix?

Indlægaf hotlips » 10. okt 2019, 10:12

Purple Haze skrev:Og tak for svar.

Eneste mulighed inden for rammerne lader til at være at få min far oprettet selv, og så give mig adgang til hans konto, så jeg kan ligge forslag ind til ham.
Desværre bliver det vist noget værre bøvl, da jeg i så fald skal logge ud af vores app derhjemme, for så at logge ind som ham.

Med mindre man kan have samme app installeret flere gange på samme enhed, med forskellige konti. Nogen der ved om man kan det?
Mener nogle af mine kolleger gerne ville have det i forhold til. Mobilpay, men kan ikke huske hvad de fandt ud af.


Du kan bare logge ud og ind på en anden konto under menuen der er jo folk der ikke vil have deres kode liggende gemt.

Hvis du opretter en liste til ham når han får det så kommer der en kategori med forslag til ham nedenunder.
0
Brugeravatar
Dawwty
Indlæg: 2090
Tilmeldt: 6. aug 2019, 11:03
Kort karma: 12
Likede indlæg: 1191

Re: Dele Netflix?

Indlægaf Dawwty » 18. okt 2019, 23:30

Du kan godt dele med flere som ikke er i din husstand, det koster bare mere og du skal kontakte Netflix for at finde den ordning. Du spare ikke penge men opnår den deling du ønsker.
0

Tilbage til "Computere, spil og internet"