Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7409
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23364

Re: Singletråden

Indlægaf Aragorn » 13. okt 2019, 09:46

RavenClaw skrev:
Aragorn skrev:
Primerose skrev:
RavenClaw skrev:Politimanden :engel:


Er det ved at blive til noget igen? Jeg hepper. Politimænd er søde (og :slem: )


Mon ikke det mere er uniformen du kan lide?

Jeg mener, kan du se om en person er betjent hvis vedkommende passerer dig på gaden eller står i køen i Bilka i civilt tøj? Eller kan du se om en person rent faktisk er uddannet betjent med eksamenbevis, hvis vedkommende ifører sig en lejet uniform som kustume og går ned ad gaden med attrap-pistol og det hele?


Primerose bor sammen med en politimand, så jeg tænker, at hun kan lide ham for langt mere end uniformen :)


Det rejser jo egentlig bare yderligere spørgsmål. Er der en særlig betjent-agtig måde at tage opvasken på, at sove på, at knalde på, pudse næse på, have diarré på?

Og i så fald, er det så en universel tiltrækning der gør at det er underordnet hvilken betjent man danner par med? Hvis ja, strækker det sig også over i kvindelige betjente? Og hvis ja, er det så de samme træk som hos mandlige betjene, de modsatte, eller de samme men med omvendt styrke?

Eller er det bare noget vrøvl at betjente er :slem: helt generelt? Ville jeg kunne finde en betjent der ikke er :slem: i den danske politistyrke?
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5419
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13981

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 13. okt 2019, 10:35

JessicaD skrev:
Aragorn skrev:
Det rejser jo egentlig bare yderligere spørgsmål. Er der en særlig betjent-agtig måde at tage opvasken på, at sove på, at knalde på, pudse næse på, have diarré på?

Og i så fald, er det så en universel tiltrækning der gør at det er underordnet hvilken betjent man danner par med? Hvis ja, strækker det sig også over i kvindelige betjente? Og hvis ja, er det så de samme træk som hos mandlige betjene, de modsatte, eller de samme men med omvendt styrke?

Eller er det bare noget vrøvl at betjente er :slem: helt generelt? Ville jeg kunne finde en betjent der ikke er :slem: i den danske politistyrke?


Bliver du ikke øm forneden over at kneppe den flue så meget? :lol: Du kan vel umuligt være i tvivl om, hvad der menes. Jeg er selv sygeplejerske, og der har de fleste mænd da også en opfattelse af, at man er :slem: , men derfor ved de da godt, at man er et normalt menneske alligevel med fejl og mangler.


OMG, altså det var jo for sjov, Aragorn. Primerose og jeg mødte begge en betjent omkring samme tidspunkt, så det er vel ikke så sært, at der kommer diverse hentydninger? Vi ved begge godt, at de er helt normale, jordnære mennesker under den blå skjorte.

Og nej, der er ikke en speciel måde at tage opvasken på som politimand. Men der var en god periode, hvor man blandede folks flirts sammen i Singletråden, så de blev "opkaldt" efter kendetegn.
3
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Singletråden

Indlægaf Primerose » 13. okt 2019, 11:45

RavenClaw skrev:
JessicaD skrev:
Aragorn skrev:
Det rejser jo egentlig bare yderligere spørgsmål. Er der en særlig betjent-agtig måde at tage opvasken på, at sove på, at knalde på, pudse næse på, have diarré på?

Og i så fald, er det så en universel tiltrækning der gør at det er underordnet hvilken betjent man danner par med? Hvis ja, strækker det sig også over i kvindelige betjente? Og hvis ja, er det så de samme træk som hos mandlige betjene, de modsatte, eller de samme men med omvendt styrke?

Eller er det bare noget vrøvl at betjente er :slem: helt generelt? Ville jeg kunne finde en betjent der ikke er :slem: i den danske politistyrke?


Bliver du ikke øm forneden over at kneppe den flue så meget? :lol: Du kan vel umuligt være i tvivl om, hvad der menes. Jeg er selv sygeplejerske, og der har de fleste mænd da også en opfattelse af, at man er :slem: , men derfor ved de da godt, at man er et normalt menneske alligevel med fejl og mangler.


OMG, altså det var jo for sjov, Aragorn. Primerose og jeg mødte begge en betjent omkring samme tidspunkt, så det er vel ikke så sært, at der kommer diverse hentydninger? Vi ved begge godt, at de er helt normale, jordnære mennesker under den blå skjorte.

Og nej, der er ikke en speciel måde at tage opvasken på som politimand. Men der var en god periode, hvor man blandede folks flirts sammen i Singletråden, så de blev "opkaldt" efter kendetegn.


Præcis, jeg vidste at RavenClaw ville forstå min besked, som den var intenderet - og det samme med en masse andre af de debattører, der befandt sig i singletråden, dengang både Raven og jeg fandt politimænd og fortalte om dem. Dengang skete det at folk byttede lidt rundt på vores historier.

Selvfølgelig er politimænd og ditto kvinder mennesker af kød og blod som alle andre.
Men nu du er så nysgerrig Aragorn, så kan jeg da fortælle dig, at jeg faktisk ofte i hverdagen mærker og ser politimanden i min kæreste. Også selvom han er helt civil.

Og så er det da ikke nogen hemmelighed at jeg personligt synes uniformen er sexet til min kæreste. Men det er jo mest af alt fordi den sidder på lige nøjagtig ham.

Og RavenClaw - jeg vil stadig meget gerne høre mere :kys:
1
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 13. okt 2019, 12:48

Hvordan har I det egentlig med, at efteråret er kommet anstigende?

Det er lige gået op for mig, at vi er på vej mod november, men at jeg ikke rigtig har registreret det - normalt ville jeg allerede i slutningen af august begynde at blive lidt moody ved tanken om, at mørket er på vej, men i år har jeg tilsyneladende haft for travlt med grundlæggende at have det godt til at registrere det.

Det er ikke fordi, alt kører på skinner, og der er masser af ting, jeg kunne forbedre og simplificere i mit liv, men jeg har ikke travlt. Jeg tager en dag og en ting af gangen og nyder det gode, jeg har, undervejs. Det andet bliver der taget hånd om i det tempo, det er realistisk - og nogen gange langsommere - og jeg tror på, at det hele nok skal gå.

Det er nyt og forunderligt. TÆNK hvor meget tid, energi og (ikke-eksisterende) overskud, jeg har brugt på at bekymre mig og prøve at kontrollere ting, jeg hverken kunne eller skulle kontrollere. Andre menneskers handlinger inklusive.

Spild af liv. Jeg bliver 37 om lidt, og jeg glæder mig. De sidste par år er det kun blevet bedre år for år, så jeg har store håb (ikke forventninger) til det næste år :-D :lun:
Senest rettet af Krølle 13. okt 2019, 12:52, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 13. okt 2019, 12:51

Lidt corny formuleret tror jeg, at jeg for første gang nogensinde har det sådan, at både mørket og lyset er min ven.

Der er nemlig ikke andre monstre end nullermænd i mørket under sengen, når man for alvor kigger derind og gør status.
0
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10763

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 13. okt 2019, 12:57

Krølle skrev:Hvordan har I det egentlig med, at efteråret er kommet anstigende?

Det er lige gået op for mig, at vi er på vej mod november, men at jeg ikke rigtig har registreret det - normalt ville jeg allerede i slutningen af august begynde at blive lidt moody ved tanken om, at mørket er på vej, men i år har jeg tilsyneladende haft for travlt med grundlæggende at have det godt til at registrere det.

Det er ikke fordi, alt kører på skinner, og der er masser af ting, jeg kunne forbedre og simplificere i mit liv, men jeg har ikke travlt. Jeg tager en dag og en ting af gangen og nyder det gode, jeg har, undervejs. Det andet bliver der taget hånd om i det tempo, det er realistisk - og nogen gange langsommere - og jeg tror på, at det hele nok skal gå.

Det er nyt og forunderligt. TÆNK hvor meget tid, energi og (ikke-eksisterende) overskud, jeg har brugt på at bekymre mig og prøve at kontrollere ting, jeg hverken kunne eller skulle kontrollere. Andre menneskers handlinger inklusive.

Spild af liv. Jeg bliver 37 om lidt, og jeg glæder mig. De sidste par år er det kun blevet bedre år for år, så jeg har store håb (ikke forventninger) til det næste år :-D :lun:



Jeg har det desværre lidt omvendt. Jeg kan næsten ikke overskue at det begynder at blive mørkere. Det har været et lorte-år. Så en del af mig glæder mig til, at det snart slutter.

Og så er jeg sindsygt ramt af fornemmelsen af tidspres fordi jeg gerne vil have børn. Og lige er fyldt 38 :trist:

Men gid jeg kunne have det som dig!
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8734
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Singletråden

Indlægaf Artem » 13. okt 2019, 12:58

Har haft set min flirt både fredag lørdag og søndag...
Fredag var vi ude og høre noget musik med en veninde mere, og lørdag aften tog vi i byen for at lære at danse noget salsa og efterfølgende endte det med at vi kom til at stå og kysse, ja og det forsatte vi så med i dag efter vi havde været ude og løbe en halv. Så klamme er vi nemlig :lol:
10
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 13. okt 2019, 13:05

Muspel skrev:
Krølle skrev:Hvordan har I det egentlig med, at efteråret er kommet anstigende?

Det er lige gået op for mig, at vi er på vej mod november, men at jeg ikke rigtig har registreret det - normalt ville jeg allerede i slutningen af august begynde at blive lidt moody ved tanken om, at mørket er på vej, men i år har jeg tilsyneladende haft for travlt med grundlæggende at have det godt til at registrere det.

Det er ikke fordi, alt kører på skinner, og der er masser af ting, jeg kunne forbedre og simplificere i mit liv, men jeg har ikke travlt. Jeg tager en dag og en ting af gangen og nyder det gode, jeg har, undervejs. Det andet bliver der taget hånd om i det tempo, det er realistisk - og nogen gange langsommere - og jeg tror på, at det hele nok skal gå.

Det er nyt og forunderligt. TÆNK hvor meget tid, energi og (ikke-eksisterende) overskud, jeg har brugt på at bekymre mig og prøve at kontrollere ting, jeg hverken kunne eller skulle kontrollere. Andre menneskers handlinger inklusive.

Spild af liv. Jeg bliver 37 om lidt, og jeg glæder mig. De sidste par år er det kun blevet bedre år for år, så jeg har store håb (ikke forventninger) til det næste år :-D :lun:



Jeg har det desværre lidt omvendt. Jeg kan næsten ikke overskue at det begynder at blive mørkere. Det har været et lorte-år. Så en del af mig glæder mig til, at det snart slutter.

Og så er jeg sindsygt ramt af fornemmelsen af tidspres fordi jeg gerne vil have børn. Og lige er fyldt 38 :trist:

Men gid jeg kunne have det som dig!


Jeg kender det, og det er rædderligt. Egentlig kan det jo også sagtens nå at ramme mig - navnlig fordi jeg grundlæggende også gerne ville have haft børn og et dejligt parforhold på nuværende tidspunkt.

Det lå bare ikke i mine kort, og det er nok først for alvor det sidste år, jeg har fundet en form for fred med, at mit liv er, som det er. Det kan være, det på sigt bliver anderledes, men lige her og nu handler det om at passe på mig selv og nyde det, jeg har, i stedet for st slå mig selv i hovedet med ting, der ikke er perfekte, og ikke mindst ting, jeg ikke selv kan påvirke - i hvert fald ikke på andre måder end ved at passe på mig selv og få det bedste ud af det, jeg (ikke) har.
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16959
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21082

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 13. okt 2019, 13:33

Artem skrev:Har haft set min flirt både fredag lørdag og søndag...
Fredag var vi ude og høre noget musik med en veninde mere, og lørdag aften tog vi i byen for at lære at danse noget salsa og efterfølgende endte det med at vi kom til at stå og kysse, ja og det forsatte vi så med i dag efter vi havde været ude og løbe en halv. Så klamme er vi nemlig :lol:

Endelig! :banan: :lol:

Hvordan var det så? :-D Det lyder til at det skete naturligt af sig selv.
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16959
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21082

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 13. okt 2019, 13:45

Krølle skrev:Hvordan har I det egentlig med, at efteråret er kommet anstigende?

Det er lige gået op for mig, at vi er på vej mod november, men at jeg ikke rigtig har registreret det - normalt ville jeg allerede i slutningen af august begynde at blive lidt moody ved tanken om, at mørket er på vej, men i år har jeg tilsyneladende haft for travlt med grundlæggende at have det godt til at registrere det.

Det er ikke fordi, alt kører på skinner, og der er masser af ting, jeg kunne forbedre og simplificere i mit liv, men jeg har ikke travlt. Jeg tager en dag og en ting af gangen og nyder det gode, jeg har, undervejs. Det andet bliver der taget hånd om i det tempo, det er realistisk - og nogen gange langsommere - og jeg tror på, at det hele nok skal gå.

Det er nyt og forunderligt. TÆNK hvor meget tid, energi og (ikke-eksisterende) overskud, jeg har brugt på at bekymre mig og prøve at kontrollere ting, jeg hverken kunne eller skulle kontrollere. Andre menneskers handlinger inklusive.

Spild af liv. Jeg bliver 37 om lidt, og jeg glæder mig. De sidste par år er det kun blevet bedre år for år, så jeg har store håb (ikke forventninger) til det næste år :-D :lun:

Jeg synes ikke jeg plejer at blive påvirket af årstiderne(medmindre der er hedebølge så jeg ikke kan holde ud at være til) Jeg er rigtig glad for efteråret og bor et sted med meget natur og går dagligt ture i skoven. Jeg elsker at følge årstiderne på naturen og duften af fugtig skovbund gør også godt.

Jeg synes faktisk jeg ser mindre frem til sommervarme end efterår og vinter, fordi mine daglige gåture m.m. ikke er mulige i samme omfang. Jeg bliver så rastløs og føler mig fanget fordi jeg har brug for at kunne komme ud og slå hjernen fra.
1
Fynerfin82
Indlæg: 1483
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4066

Re: Singletråden

Indlægaf Fynerfin82 » 13. okt 2019, 14:38

Jeg hader efterår og vinter. Det er koldt, det regner, det er mørkt når man skal ud med hunden om morgenen. Og dagene er alt for korte.
1
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5419
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13981

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 13. okt 2019, 14:42

Jeg elsker efterår :love: Jeg er virkelig ikke god til varme, og den brede farveskala gør mig ret glad, og det tidlige mørke gør det kun ekstra hyggeligt med stearinlys indenfor. Til gengæld så måtte der godt være lidt færre efterårsstorme.
2
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16959
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21082

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 13. okt 2019, 17:04

RavenClaw skrev:Jeg elsker efterår :love: Jeg er virkelig ikke god til varme, og den brede farveskala gør mig ret glad, og det tidlige mørke gør det kun ekstra hyggeligt med stearinlys indenfor. Til gengæld så måtte der godt være lidt færre efterårsstorme.

Ja tak :shock:

Snestorme er til dels okay, men kraftig blæsevejr i byområder bryder jeg mig på ingen måde om!
1
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8734
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Singletråden

Indlægaf Artem » 13. okt 2019, 18:51

Misantropen skrev:
Artem skrev:Har haft set min flirt både fredag lørdag og søndag...
Fredag var vi ude og høre noget musik med en veninde mere, og lørdag aften tog vi i byen for at lære at danse noget salsa og efterfølgende endte det med at vi kom til at stå og kysse, ja og det forsatte vi så med i dag efter vi havde været ude og løbe en halv. Så klamme er vi nemlig :lol:

Endelig! :banan: :lol:

Hvordan var det så? :-D Det lyder til at det skete naturligt af sig selv.

Det er da helt klart dejligt at kysse, kramme og gramse lidt på hende :slem:

Nu må vi se hvad der sker videre, men der var da flere af mine naboer der var vidne til et hedt kys i dag :lun: :lol:
4
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 13. okt 2019, 19:26

Jeg elsker efteråret. Ikke kun pga. vejrskiftet og naturens farveskift, men også pga. min fødselsdag i slutningen af oktober :lun:
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?

Tilbage til "Forhold og sex"