Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf RavenClaw » 12. okt 2019, 22:07

kidkomb skrev:
AgentPixie skrev:
kidkomb skrev:Jeg forsøgte at melde mig som hjerteløber/førstehjælpsløber og det virker ikke. Jeg kan ikke få lov at oprette mig.
Sådan noget irriterer mig grænseløst. Noget så vigtigt skal simpelthen bare virke! Ellers er der folk der dropper det og bare aldrig får det gjort.
Folk som i jeg.
Jeg bor helt ude på Lars Tyndskids så jeg skal nok få det gjort, for herude er det virkelig vigtigt, men jeg bliver ved at komme fra det og når jeg kommer i tanke om det så bliver jeg irriteret.

Jeg har lige prøvet, det fungerede fint :)
Din irritation har skabt endnu en Hjerteløber, håber det hjælper lidt :lol: :D

Det gør det faktisk :kys:
På vegne af, ja af alle, tak for det :blomst:


Jeg har arbejdet præhospitalt i 6 år med netop akut sygdom/tilskadekomst, men fordi min uddannelse er over 2 år gammel, kan jeg ikke blive hjerteløber uden at skulle tage et basis førstehjælpsbevis....... Det giver ingen mening.
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 12. okt 2019, 23:11

Rejseplanen!

Det lykkedes endnu engang med kreativ søgning, men jeg ved ikke, hvad pokker de har gjort ved den.
Den kommer op med de underligste ruter med en million skift, mens de mest logiske ikke findes som forslag, uden at man skal finde på alle mulige krumspring og dele ruten op i småbidder for at få dem frem. (jeg har prøvet tilpas søgning, og det hjælper heller ikke) Efter åbningen af den nye Metro og omlægning af busser i morgen, er det helt håbløst. De er især virkelig glade for at sende folk ud i 2-3 skift for at tvinge os ud at køre i den skide Metro.

Jeg vil også ha' min bus tilbage!
0
14 11 14
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 13. okt 2019, 15:47

AgentPixie skrev:
kidkomb skrev:Jeg forsøgte at melde mig som hjerteløber/førstehjælpsløber og det virker ikke. Jeg kan ikke få lov at oprette mig.
Sådan noget irriterer mig grænseløst. Noget så vigtigt skal simpelthen bare virke! Ellers er der folk der dropper det og bare aldrig får det gjort.
Folk som i jeg.
Jeg bor helt ude på Lars Tyndskids så jeg skal nok få det gjort, for herude er det virkelig vigtigt, men jeg bliver ved at komme fra det og når jeg kommer i tanke om det så bliver jeg irriteret.

Jeg har lige prøvet, det fungerede fint :)
Din irritation har skabt endnu en Hjerteløber, håber det hjælper lidt :lol: :D

Nu prøvede jeg lige igen og det virker ikke, MEN jeg skulle måske have specificeret at jeg forsøger på redderliv.dk, hvor man også skal igennem et førstehjælpskursus først (mit er for gammelt nu nemlig). Så om Hjerteløber virker har jeg ingen anelse om (det gør den jo, når du kunne tilmelde dig)

EDIT: Nu opdaterede jeg siden flere gange og til sidst kom jeg frem til en oversigt, hvor man kan se at alle pladser er optaget til fremtidige kurser. Så er det nok derfor. Det giver i hvert fald mening for mig.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Maoam » 16. okt 2019, 09:25

Vi er fem lejligheder, der deler et stort opbevaringsrum. Nogle har sat et nyt komfur helt op ad min reol, så jeg ikke kan komme til mine ting nederst :cuss: Der er endda plads andre steder.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf PaleSeptember » 17. okt 2019, 06:32

Jeg er åbenbart kommet på arbejde med et kæmpe hul i min kjole bagpå, hvor den er gået i syningen :rulle: Den er ret ny, så jeg håber godt nok, at jeg kan finde kvitteringen...
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf PaleSeptember » 17. okt 2019, 06:44

Flextrafik! Flextrafik irriterer mig GRÆNSELØST! Det er ikke en skid fleksibelt og jeg får lange patter af det! Skrid ad helvede til Flextrafik!
3
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf TinaW » 17. okt 2019, 08:03

Regnvejr!
1
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf FrøkenM » 17. okt 2019, 10:52

PaleSeptember skrev:Flextrafik! Flextrafik irriterer mig GRÆNSELØST! Det er ikke en skid fleksibelt og jeg får lange patter af det! Skrid ad helvede til Flextrafik!

Kan kun være enig. Jeg har fået det fordi jeg har gips på og skal til genoptræning. 30 minutters fys kan i værste fald tage mere end en time at komme hjem fra. Jeg skal til fys 14.00 og skal være klar til afhentning om otte minutter og kan forvente en times ventetid på hjemvejen også. Pissepraktisk eller noget :rulle:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Nicolait » 17. okt 2019, 11:23

At der ikke er særligt meget at lave på arbejde. Der har været en periode med voldsom travlhed, nu er der ikke særligt meget.

De, som de bliver kaldt, omfattende opgaver, jeg får, er jeg som regel hurtigt færdig med, så jeg har svært ved at fylde min tid ud.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daphne » 17. okt 2019, 11:29

Min svigermor, der fortsætter sit envejsdrama i dag. Hun angriber bare fuldstændigt umotiveret - og så endda over sms/messenger. What the actual f*ck......!?!
0
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daphne » 17. okt 2019, 12:25

No1 skrev:
Daphne skrev:Min svigermor, der fortsætter sit envejsdrama i dag. Hun angriber bare fuldstændigt umotiveret - og så endda over sms/messenger. What the actual f*ck......!?!


Kan hun ikke stoppes? Det lyder absurd at hun fortsætter ud af en tangent i dagevis. :ad!:

Min kæreste har ikke svaret - hun gav jo også lige ham et halv døgns tavshed efter han strakte hånden ud og sagde at vi kunne mødes fredag, hvor hun så bare lige smed en mindre sviner afsted igen sammen med et “du ved jo godt vi ikke er hjemme i weekenden”... Begynder at føle at det var en fejl at flytte tættere på familien.... :(
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Misantropen » 17. okt 2019, 12:28

FrøkenM skrev:
PaleSeptember skrev:Flextrafik! Flextrafik irriterer mig GRÆNSELØST! Det er ikke en skid fleksibelt og jeg får lange patter af det! Skrid ad helvede til Flextrafik!

Kan kun være enig. Jeg har fået det fordi jeg har gips på og skal til genoptræning. 30 minutters fys kan i værste fald tage mere end en time at komme hjem fra. Jeg skal til fys 14.00 og skal være klar til afhentning om otte minutter og kan forvente en times ventetid på hjemvejen også. Pissepraktisk eller noget :rulle:

Er det ikke givet bedre ud med noget sygetransport? :wacko: Hvis genoptræning er omfattet af det.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf FrøkenM » 17. okt 2019, 12:48

Misantropen skrev:
FrøkenM skrev:
PaleSeptember skrev:Flextrafik! Flextrafik irriterer mig GRÆNSELØST! Det er ikke en skid fleksibelt og jeg får lange patter af det! Skrid ad helvede til Flextrafik!

Kan kun være enig. Jeg har fået det fordi jeg har gips på og skal til genoptræning. 30 minutters fys kan i værste fald tage mere end en time at komme hjem fra. Jeg skal til fys 14.00 og skal være klar til afhentning om otte minutter og kan forvente en times ventetid på hjemvejen også. Pissepraktisk eller noget :rulle:

Er det ikke givet bedre ud med noget sygetransport? :wacko: Hvis genoptræning er omfattet af det.

Jo det skulle man synes men sådan er det vist ikke i min kommune :)
De kom så heller ikke og hentede mig så jeg var nødt til at tage en regulær taxa
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 17. okt 2019, 12:52

0’et på min computer virkede ikke.
Tog den ud til Apple som ville kigge på den. Hvis det bare er tastaturet der er gået bliver tastatur+batteri skiftet gratis, hvis de finder ud af at det er vandskade er det 4000kr.

Så hvis det viser sig at være vandskade er der endnu en ting at kæmpe med UU om at de skal erstatte. Og det betyder så at alt i forbindelse med uni skal ordnes på en telefon. Hvilket er skide besværligt :tie:
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf PaleSeptember » 17. okt 2019, 13:23

PaleSeptember skrev:Jeg er åbenbart kommet på arbejde med et kæmpe hul i min kjole bagpå, hvor den er gået i syningen :rulle: Den er ret ny, så jeg håber godt nok, at jeg kan finde kvitteringen...


Jeg har heldigvis fundet kvitteringen, så de bør enten reparere eller bytte eller give pengene tilbage.
2
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner

Tilbage til "Generelt"